HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.01.17 19:22
|
|
|
A6 C7 2012 S-Line kahtlane tume klobin esiosas
Autol algusest saadik selline imelik tume müdin mis tuleb eestpoolt justkui juhipoolt, sõites üle madala metallist lamava politseiniku või treppis
teel 30-40km/h. Kas kellegil on sportvedrustusega sõidukogemust, et kas esimene osa peab olema täiesti vaikne või on see jäiga vedrustuse omapära ?
Veermik kontrollitud, üks sarniir oli läbi ja sai vahetatud, aga seis sama. 55tkm peal ei ootaks veel, et amort(id) või amordi ülemised padjad veel
õhtal.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.01.17 19:40
|
|
|
Mul on kogemus, vaikne on. S-Line sportlik vedrustus, 17" 225/55 rehv talvel. 20" suvekaga ei ole veel sõitnud selle autoga. Samas sõber ajab
tavavedruga mingit kobinat taga, mida mina välja meelitada ei suutnud ja töökojas tõstukil rattad maas ja lennus samuti mitte. Kui C7-l on
klaasipesupaak nagu eelmisel C6-l juhi pool logari taga, siis võimalik, et see hoopis loksub seal..Endal pole olnud vajadust uurida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.01.17 19:55
|
|
|
See on jah selline klobin mitte kolin. Ise kahtlustan ka, et midagi on lahti, sest heli on justkui järsematel põrutustel ja tumedapoolne.
Teab keegi kas on samas kohas kus c6 pesupaak?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
mmi3plus
huviline
Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.17 20:00
|
|
|
Jep on küll
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.02.17 18:32
|
|
|
Paak oleks nagu kinni...
Kas on tulnud ette kellegil C7-l esimeste ülemiste amorditugilaagrite või amordi ülemiste patjade vahetust alla 70K pealt. Kogu esisild korras ,
vahetatud ainuke kahtlane asi mis oli - arniir mis oli kerge loksuga, aga ikka klobiseb midagi üleval ja just treppis tee peal.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
mmi3plus
huviline
Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.17 18:45
|
|
|
Õhk või tavavedru?
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.02.17 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mmi3plus
Õhk või tavavedru? |
Tava sportvedru
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
MaitPakk
huviline
Registreerunud 28.09.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.20 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: mmi3plus
Õhk või tavavedru? |
Tava sportvedru |
Tere, kas said probleemile jälile?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.09.20 11:44
|
|
|
See juba väga ammu teada asi, et kolinaid üle neti on kõige õigem diagnoosida. Ma pakun, et, alumised suured õõtsapuksid tühjaks jooksnud. Saksast
tulnud autol lõhuvad meie teed need väsind hüdropuksid kuuga, kui juba puruks pole. Näiliselt on kõik hästi kui alt loksutada, mõni jõuab palju
kulutada, enne kui õige asjani jõuab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.20 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
See juba väga ammu teada asi, et kolinaid üle neti on kõige õigem diagnoosida. Ma pakun, et, alumised suured õõtsapuksid tühjaks jooksnud. Saksast
tulnud autol lõhuvad meie teed need väsind hüdropuksid kuuga, kui juba puruks pole. Näiliselt on kõik hästi kui alt loksutada, mõni jõuab palju
kulutada, enne kui õige asjani jõuab. |
A6,7,8,Q7 on TPI selle puksi kohta. Uus puks oli uue koodiga.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 24.10.20 20:53
|
|
|
Mul kostus samuti teatud oludes (tee treppis, raudtee ülesõit, lamav politseinik jne) esisillas sellist tumedat müdinat. Olukorra lahendas 2 x
4G0407183B ja nüüd vaikus majas.
Vanad hüdropuksid (ilmselt A lõpuga) olid päris ribadeks.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
|