Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: EDC15 retrofit (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 2223)
Moss
huviline



Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: E34 525TDS

postitati 15.01.17 23:18 Tsiteeri
EDC15 retrofit



Tervist

Nüüd oleks natuke VAG´i meeste abi vaja. Olen juba mõnda aega pusinud ühe vana E34 diisel-BMW´ga et sealt natuke rohkem jõudu välja meelitada (eelpõlemiskambriga M51D25) ning juba mõnda aega on mootori juhtaju olnud peamiseks piduriks. Mainin igaksjuhuks kohe ära, et mehhaanilist kõrgsurvepumpa ma ei soovi, seega otsin lahendusi elektroonilise pumba ohjeldamiseks.
Jah, ka TDSi enda juhtajus on võimalik muudatusi teha, kuid EDC15 puhul toimuks kõik läbi OBD kaabli ning mul on vaja ka VNT juhtimist. Ma tean, et siin foorumis on vähemalt 1 inimene sellise swap´i ära teinud oma Audil ja ta on seni väga lahkelt abi jaganud ja nõu andnud kuid soovin kaasata ka teisi inimesi, kel antud tehnikaga kogemusi.

Mida ma soovin saavutada: stock 105 kW kasvatada 170...180kW´ni (jätame hetkel kõrvale arutelud teemal kas raud üldse kestab sellist lisakoormust)

Mis on juba tehtud: Mootori kap.remont, suur intercooler ninas, 3" väljalase täispikkuses, veidi asjalikum sidur ja käigukast, GT2260V turbo. Lisaks näidikud Boosti, EGT ja TIP mõõtmiseks. Riiulis ootab kõrgsurvepump kus 10mm´ne plunser asendatud 12mm´sega.

Mis on juba olemas: ilma immota EDC15VM+ juhtaju koodiga 0380906012BB (peaks olema 81kW 1.9TDI ASV mootori küljest), kõrgsurvepump koodiga 0 460 404 977, MAP andur koodiga 03K 906 051 (4 baari absoluutrõhku), ligipääs WinOls´ile.

Mis on puudu: Aju pistikud ja juhtmesarjad ning piisava ressursiga MAF andur. Ilmselt gaasipedaal tuleb VAG oma vastu vahetada, muud andurid oma takistustega on vähemasti AutoData andmetel üsna lähedased.

Milles vajan esimese asjana abi: BMW´l on hoorattal 6 väikest tappi, 1 iga silindri kohta ning asetsevad need 60 kraadiste vahedega, vastavalt 40 kraadi E.Ü.S.S ja 20 kraadi P.Ü.S.S. Juhtpihusti on 4. silindris. Hetkel sooviks teada, kuidas asetseb 1.9TDI mootori väntvõlli trigger-ratas Ü.S.S suhtes? Tean, et see vändaanduri ratas on väntvõlli tagumises otsas ning selles on auk iga silindri kohta kuid puudub info, mis nurga all.

Suured tänud ette kõigile kes viitsivad kaasa mõelda ja oskavad/tahavad aidata :) Tasapisi püüan end ise ka harida seega igasugused asjalikud lingid on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Moss
huviline



Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: E34 525TDS

postitati 13.02.17 14:00 Tsiteeri


Ärge häbenege härrased.

Hetkel oleks HÄSTI SUUREKS ABIKS, kui saaks teada mis nurga all on see trigger wheel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]