ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.17 17:01
|
|
|
1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
1.9 85kw tdi.
Autot pidi juba mitu aastat vaevama selline probleem, et läheb külmemate ilmadega kehvalt käima.
kui pluss kraadid väljas, läheb ilusti, aga miinustega juba jamam seis, käima saab, aga mitte poolest pöördest.
Täna -7 väljas ja proovisin ise, tahtis ikka väga pikka ketramist ennem kui läks.
Ise olen teinud/ vaadanud:
*Rihmavahetus tehtud rakistega.
*Tõukurid ja nuka saaled ära vahetatud.
*Syncro angle kõigub 0.5-1.1 vahel, seega peaks ok olema.
*Pihusti väärtused: 1silinder -0,52mg/str
2silinder -0.59mg/str
3silinder 0.24mg/str
4silinder 0.85mg/str
*Eelsüüteküünlad kontrollitud(esimesed 3tk korras, neljas küünal oldi uue sissekeeramisel ära murtud). Üks neljast ei tohiks siiski olla põhjus, miks
auto käivitub mingi 10sek ehk.
*Pihustid reguleerisin veel ära.
*Eelsüüteküünaldele tuleb vool peale ja salongi on ilusti kuulda, kui relee klõpsu teeb ja küünlad tagant ära võtab.
Mingiaeg oli käinud auto Tartus diesellandis, kus võeti pihustid maha ja kontrolliti ära ning kõik 4 pihustit olid korras olnud. Omaniku sõnul oli ka
uued pihusti tihendid pandud seal.
On kellegil ideid ?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.01.17 17:11
|
|
|
Pihusti pesad kulunud plokikaane sees?
Tandempumba tihendid?
|
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 08.01.17 17:20
|
|
|
Aga starteri pöörded? Aku? PD mootor tahab tahab min. 220 pööret saada käivitusel, 250 on hea juba.
|
|
|
Typhome
|
postitati 08.01.17 17:32
|
|
|
Starter/aku
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.17 18:22
|
|
|
Osteti poest uus aku aga tulemus oli null, starteri pöördeid vaatan küll hommikul arvutiga.
Aga kuidas ma selle kindlaks teeksin pumppihustitega mootoril, kas küte vajub alla tagasi või mitte, siis teaks juba edasi mis suunas liikuda.
Aga samas kui küte vajuks alla, oleks see ju iga temperatuuriga, mitte nii, et +1 kraadi ja kõik ok veel, samas -7 ja tahab meeletut ketramist.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 08.01.17 20:14
|
|
|
Oli endal sarnane probleem. Aitas pihusti tihendite vahetus.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 06:32
|
|
|
Aga miks sellisel juhul pluss kraadidega kõik ok?
Pihusti tihendid vahetati aasta tagasi diesellandis ja samal ajal käisid pihustid stendis.
Starter oli käinud samuti hoolduses, sellega kõik korras.
Autol peal ka plokisoojendus, kui kaks tundi enne käivitamist hoida plokisoojendust taga, ei pidanud seegi midagi muutma.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 16:13
|
|
|
Millised tihendid pandi pihustitele?
Peab Boschi komplekt, teistega pidas mu 1,9TDI 4 kuud ja siis hakkas nöökima. Starteri pöördeid tasuks logida.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 17:52
|
|
|
Kuna diesellandis tehti töö ja aasta tagasi, siis ma kahjuks öelda ei oska mis komplekt läks.
On ka kogemusi odavate komplektidega, mis kestavad ca 1-2 kuud, aga siin oli auto tulnud remondist ja kohe järgmisel hommikul täpselt sama, ei olnud
mitte mingit muutust.
Ja veelkord, kui pihusti tihendid, peaks ka pluss kraadidega kütus alla vajuma ju.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 18:00
|
|
|
Mida jahedam oli, seda hullemaks läks.
Läbipaistev voolika tagasivoolule vahele, kui hommikul käivitades seal mulle on näha...enne seda kui käima läheb on pahasti.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.17 17:49
|
|
|
Tegelesin taas veidi selle autoga.
Sai pandud läbipaistvad kütusevoolikud ja hommikul õhk voolikus sees, starterit andes hakkab kütust tulema ja tuleb veel õhumulle.
Vahetan vist seekord ise pihustitihendeid veel, aga arvan et võtan paksemad tihendid kui originaalis.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 22.01.17 08:58
|
|
|
Nende tihendite vahetamisel peab jälgima seda ka, kas plokikaane sisse on kulunud teravad randid\krassid. Kui tihendid ära vahetad, aga krasse maha
ei lihvi siis rikud paigaldamisega kohe tihendid ära. Seda on mul endal ette tulnud, kuna viisin aasta tagasi tihendite vahetusse. Järgmisel hommikul
oli käivitus väga kehv ja linnasõidul hakkas sinist tagant korralikult tulema. Sama oli ka siis kui auto natuke pikemaks koha peale käima jäi. Tüüp
unustas krassid maha lihvida. Nüüd paar kuud tagasi lasin uuesti vahetada, kuigi midagi ei tossand. Lihtsalt käivitus oli kehv. Ühel pihustil oli
tihend ära ja tagasivoolust sai lisaõhku ning küte vajus maha. Mida suurem miinus oli, seda kauem pidi ketrama.
Kui Tartust pärit oled, siis soovitan viia auto Aivari kätte. Töökoda on tal diesellandi taga. Koha peal võimalus pihusteid stendida.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.17 20:53
|
|
|
Olen seda tööd piisavalt teinud ning teadlik sellest
Tartust pärit ei ole ja kuskile autot viima ka ei hakka.
Sai siis täna pihustid maha võetud ning kõigil neljal pihustil tihendid kahjustada saanud ja päris jõhkrad randid pesadel sees. Ilmselt kui
diisellandis tihendeid vahetati, ei pööratud pesadele tähelepanu ja uued tihendid vigastati koheselt peale panekuga, seega suur kivi nende kapsaaeda.
|
|
|