Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C6 3.0TDI mootor soojeneb aeglaselt (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2458)
marxmacher
huviline



Registreerunud 17.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 08:09 Tsiteeri
A6 C6 3.0TDI mootor soojeneb aeglaselt



Tervist,

Kas keegi tark oskab öelda, kas see on OK, kui ilma EGR-ita masinal jõuab temp 90 kraadi peale alles peale 40km maanteesõitu ( õue temp -10). Termostaat on korras ja vahetatud.



Kas tõesti nii "Ökonoomne" mootor, et sooja jääb väga vähe üle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 08:14 Tsiteeri


Ja nii ongi.Minu masin oli webastoga ja seier hakkas tõusma umbes 10-15km järel.Webasto soojendas ka mootorit mitte ainult salongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marxmacher
huviline



Registreerunud 17.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Ja nii ongi.Minu masin oli webastoga ja seier hakkas tõusma umbes 10-15km järel.Webasto soojendas ka mootorit mitte ainult salongi.


Salongiga mul õnneks muret ei ole, Aux heater kütab kenasti soojaks, aga mootorist on kahju kui koguaeg poolpaksu õliga hõõruma peab :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 10:10 Tsiteeri


See aux heater mootorit ei soojenda?


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 10:12 Tsiteeri


Muidugi peaks kiiremini soojaks minema. Mu kunagine Itaaliast pärit 3.0 171kW läks kiiremini, ca 10-15km jooksul. Ainult -20 juures rahulikult aeglustades kippus temp uuesti kukkuma, aga see on diislile pigem normaalne juba. Aga EGR-i puudumine kindlasti aeglustab seda protsessi, kuna soojad gaasid ei saa enam sisselaskesse.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxmacher
huviline



Registreerunud 17.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
See aux heater mootorit ei soojenda?



Ei kindlasti mitte, see on mingi elektriline asi kuskil ventilatsiooni süsteemis, mis minu audil on tehasest peal juba.

EDIT: Õige nimi on vist supplementary heater.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 10:41 Tsiteeri


Siis Sa mõtled seda salongi lisasoojendust ehk jah supplementary heater. Aux. heater on eelsoojendus.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 10:46 Tsiteeri


Siin sai teemat lahatud http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=157341&page=1 Targad mehed aitasid ja sain webasto ka mootorit soendama;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.17 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Muidugi peaks kiiremini soojaks minema. Mu kunagine Itaaliast pärit 3.0 171kW läks kiiremini, ca 10-15km jooksul. Ainult -20 juures rahulikult aeglustades kippus temp uuesti kukkuma, aga see on diislile pigem normaalne juba. Aga EGR-i puudumine kindlasti aeglustab seda protsessi, kuna soojad gaasid ei saa enam sisselaskesse.

Hakkab see EGR teema pihta jälle soojade gaasidega.
EGR vähendab põlemistemperatuuri, mitte ei suurenda seda.

Ainus, mille pärast EGR-ga võib koha peal natuke kauem sooja hoida on see, et mootor töötab EGR-ga vähem efektiivsemalt ning kütusekulu on suurem, mille arvelt on mootori soojuskadu suurem.

EGR avatakse alles siis, kui nende heitgaaside sisselaskesse suunamise abil hakkab põlemise temperatuur vähenema. Enne seda (suure külmaga) on EGR kinni.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.01.17 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

EGR vähendab põlemistemperatuuri, mitte ei suurenda seda.



Tavaliselt on prj mu oponent, aga seekord olen 100% nõus.;)
Selle pärast neid krdi EGR-e ju peale topitaksegi, et põlemisgaaside tempi vähendada.
Väidetavalt, et mingeid NOX gaase vähem tekitaks. (see pole ka veel tõestatud; aga selge on see, et EGR-iga auto võtab rohkem kütust ja riigid saavad rohkem kütuseaktsiisi. See selleks)

Sel masinal lihtsalt sõidusoojendi ei tööta ja ise ta muidugi mingit sooja vett salongi jaoks ei tooda, kuna mootor on suht ökonoomne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]