Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 käivitamine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1297)
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.17 15:59 Tsiteeri
Audi 100 käivitamine



Tere, Probleem järgmine. Soojalt läheb auto ilma probleemideta tööle, Kui auto on seisnud kuskil 2-20 tundi siis on auto käivitamine väga vaevaline. Võtab aega 7 sekundit ( stopperiga mõõtsin :D ). Olen proovinud ka sama aja sees ilma külkäivitus pihustita tööle panna, sedasi läheb tunduvalt paremini tööle. Kui auto on üle 24 tunni seisnus siis pole ka käivitusega probleeme. Lisaks tooks siin kohal välja et ükskord kui auto suht pikalt seisis, siis läks ilusti tööle, lasin tühikäigul veidi sojendada, tahtsin tagurdada, aga gaasi vajutades ja koormuse taha tulles hakkas jubedalt puterdama ja suri välja. Peale seda oli käivitamine ikka eriti raske. Temperatuuri andur on vahetatud. Ise mõtlen et kui ta pikemalt seisab ja siis probleemideta käima läheb siis ei tohiks nagu kütus ka tagasi vajuda ju. Palju küünlad ja küünla juhtmed sellist asja mõjutada võivad, Kuna ei ole neid vahetanud?
mootoriks 86.a 2.0 85kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 11:56 Tsiteeri


Eile -14 kraadiga läks ka absoluutselt ilma igasuguse probleemideta käima nii nagu peab. Ise korra mõtlesin et kas külmkäivitus pihustis ei või asi olla, et liiga palju kütet annab peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.01.17 13:39 Tsiteeri


Aju tempi anduri ikka vahetasid, mitte kella oma?

Tagasivooli klapp on pumba küljes mingi kuulike, seda saab diagnoosida nii, et mitu korda klõpsid enne käivitust süüdet sisse välja. (ja kuulad seda pumba inisemist)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Aju tempi anduri ikka vahetasid, mitte kella oma?

Tagasivooli klapp on pumba küljes mingi kuulike, seda saab diagnoosida nii, et mitu korda klõpsid enne käivitust süüdet sisse välja. (ja kuulad seda pumba inisemist)



Aju temp oma ikka eeldatavasti. Kui termostaadi juurest vaadata siis seal on kaks tükki, üks üleval ja teine all. Üleval läheb 2 juhet sisse, Peaks nagu kella oma olema. Alumisele läheb 1 juhe, peaks aju oma olema. Alumise vahetasin ära. Kui süüdet sisse välja liigutada siis ei tee mingit häält. Alles kui starter ringi hakkab ajama, hakkab ka pump inisema. Ja täna läks jälle -11 kraadiga tööle nagu kord ja kohus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MTI
huviline

Avatar


Registreerunud 16.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: '84 Audi 100 Avant 2.3 NG

postitati 11.01.17 11:00 Tsiteeri


Endal on sama jama olnud mitme audiga. Põhjuseks võib ka olla vapour lock, kus sooja mootori välja lülitamisel voolab kütus paagi poole tagasi ja aurustub. Aur tekitab küllalt suure rõhu, et surub kütusepumbale vastu. K-jetronicutel peaks olema enne kütusefiltrit kütuseakumulaator, mis hoiab pärast väljalülitust bensiini rõhku ja ei lase kütust tagasi, mis peaks teoorias hoidma ära auruluku.

link: manual, lehekülg 3

Seda saab mõõta manomeetriga näiteks kütusefiltri poldi pealt (nn trassi rõhk). Sinna on vaja kaheaugulist banjo polti (mälu järgi 12mm).. Pärast väljalülitust rõhk langeb ja mingi aeg peab jääma püsima.

Taustaks võin öelda, et vapour lock pole probleemiks elektroonilise pritsega masinatel. Aga on probleemiks karburaatoriga või mehhanilise pritsega masinatel. Tänapäevane bensiin aurustub oluliselt kergemini kui see mis vanasti kasutati (parem aurustumine = parem põlemine).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.17 09:37 Tsiteeri


Okei, Sain auto korda, endal silmad häbi täis. Viimases otsas oli asi nii hull, et autot ei olnud enam üldse võimalik käima saada- turtsus ja paukus ainult. Lõpuks sai nii igaksjuhuks mootori märke vaadatud- Ikka kergelt mööda jooksid need. Ise siiamaani imestan, kuidas ma sedasi üldse sõita sain. Igastahes märgid sai paika ja nüüd on poole pöörde pill. Aga tänud vastajaile. Minupärast võib teema lukku panna. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]