Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootrituli pidev ja vilkuv eelsoojendus tuli Audi A6 2012 TDI (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1891)
mairo.pärn
huviline



Registreerunud 12.05.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 - 2012a.

postitati 27.12.16 12:59 Tsiteeri
Mootrituli pidev ja vilkuv eelsoojendus tuli Audi A6 2012 TDI



Taas mure, mure selline, et mõned kuud tagasi oli siis selline juhus kus käivitasin auto ning vilkuma jäi eelsoojendus tuluke, kuid järgmisel hommikul seda probleemi polnud. Ei hakanud kohe ka selle pärast minestama. Nüüd siis kuu või kaks hiljem lõi eelsoojendus tuluke jälle vilkuma ja seda koos mootori tulega. Käisin töökojas kes siis võitis, et mingi andur on andnud sellise vea (ei lase DPF oma tööd teha). Prooviseme selle nö nullida. Pool päeva toimis, sama jama. Helistasin siis järgmisse kohta, kust öeldi, et viga võib olla pihustites, turbos, eelsüüteküünaldes, EGR, DPF.. loetelu oli pikk. On kellelgi sarnasid probleeme olnud ja mis lahenduse on see leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.12.16 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mairo.pärn
Taas mure, mure selline, et mõned kuud tagasi oli siis selline juhus kus käivitasin auto ning vilkuma jäi eelsoojendus tuluke, kuid järgmisel hommikul seda probleemi polnud. Ei hakanud kohe ka selle pärast minestama. Nüüd siis kuu või kaks hiljem lõi eelsoojendus tuluke jälle vilkuma ja seda koos mootori tulega. Käisin töökojas kes siis võitis, et mingi andur on andnud sellise vea (ei lase DPF oma tööd teha). Prooviseme selle nö nullida. Pool päeva toimis, sama jama. Helistasin siis järgmisse kohta, kust öeldi, et viga võib olla pihustites, turbos, eelsüüteküünaldes, EGR, DPF.. loetelu oli pikk. On kellelgi sarnasid probleeme olnud ja mis lahenduse on see leidnud.

Kui tahad kiiresti ja odavalt asja korda saada pöördu mõnda pädevasse kohta kes audisid remondib. Kasvõi esindusse. Sõitmine on hetkel väga rumal tegevus ja erinevate urgaste vahel jooksmine sulle mingit abi ei anna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.12.16 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mairo.pärn
Taas mure, mure selline, et mõned kuud tagasi oli siis selline juhus kus käivitasin auto ning vilkuma jäi eelsoojendus tuluke, kuid järgmisel hommikul seda probleemi polnud. Ei hakanud kohe ka selle pärast minestama. Nüüd siis kuu või kaks hiljem lõi eelsoojendus tuluke jälle vilkuma ja seda koos mootori tulega. Käisin töökojas kes siis võitis, et mingi andur on andnud sellise vea (ei lase DPF oma tööd teha). Prooviseme selle nö nullida. Pool päeva toimis, sama jama. Helistasin siis järgmisse kohta, kust öeldi, et viga võib olla pihustites, turbos, eelsüüteküünaldes, EGR, DPF.. loetelu oli pikk. On kellelgi sarnasid probleeme olnud ja mis lahenduse on see leidnud.


No tore diagnoos, "mingi andur paneb segast". Pole mõtet selliseid autosid kaabeldada, kui kaabli taga eurolammas. Veel parem on ennustamine, nagu "järgmine koht" tegi. Tahaks teada, mis kohad need sellised on, sest mu käest pidevalt küsitakse, kuhu minna Tartus. Teaks mitte soovitada.
Olen reedel peale lõunat Tartus, kui soovid vaatan üle. Viljandisse võid muidugi ka tulla, soovi korral kodeerin teisigi asju paremaks, selle autoga on võimalusi omajagu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.16 18:48 Tsiteeri


Ei imesta, kui selliste ilmadega rõhuvaheandur niiskust täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.12.16 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Ei imesta, kui selliste ilmadega rõhuvaheandur niiskust täis.

Ma imestaks. Sinna ei lähe niiskus.
Suure tõenäosusega DPF umbes, mida sõitmisega veel võimendatakse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.12.16 06:27 Tsiteeri


Neil ei lähe väga kergelt tahmakas kinni, isegi kui ainult linnas sõita. No kui ainult 2 km. otsi sõita kaks korda päevas, siis küll. Muidu suudab isegi suht lühikeste vahemaade läbimisel end töökorras hoida, numbrid kukuvad kiiresti. Arvan, et seal on veel mingi põhjus, miks süsteem ei toimi ja see tuleb leida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mairo.pärn
huviline



Registreerunud 12.05.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 - 2012a.

postitati 28.12.16 09:05 Tsiteeri


No jah, ehmatasin siis täna autot, et see remonti viia ja imekombel kõik tulukesed millest jutt käis ja kuidas nad end esindasid kustusid ära. Vot sellest ma aru ei saa enam. Aga ilmselt peaks see ajaloost välja võetav olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mairo.pärn
huviline



Registreerunud 12.05.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 - 2012a.

postitati 02.01.17 08:13 Tsiteeri


Nii, asi hetkel korras. Vahetati ära DPF´iga seoses mingi temperatuuri andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.17 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Ei imesta, kui selliste ilmadega rõhuvaheandur niiskust täis.

Ma imestaks. Sinna ei lähe niiskus.
Suure tõenäosusega DPF umbes, mida sõitmisega veel võimendatakse.


Isiklikult olen 10-15 andurit (G450) käes hoidnud, kust saad mõnusat vett välja raputada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]