Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 22.08.18 08:06
|
|
|
Vanuril veel välja tulnud, et mõlemad püstakud minu arvates väga sitas seisus ja kummitavad jälle elektri mured. Hetkel taas seisab taas nukralt aia
ääres kuna kogun tiba hoogu, et sellega taas mütata. Sai samuti otsus vastu võetud, et rohkem talvesi see masin ei veere, vaid esimese külmaga pesen
ja pakin masina kokku ja läheb peitu ära. Siis seisavad talv läbi kõrvuti kaks kanget, S6 ja minu õnnetu 100.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 28.08.18 13:13
|
|
|
Talveks vähemalt ka tegevust jätkub, kõikidele elektrimuredele paistab on ühine vastu. KÜLMJOODE. Siiani kõik releed mida avanud vähemalt üks detail
paha jootega. 28 aastaga tundub väsivad kõik asjad ära, isegi aju pistik juba üle joodetud.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 14.09.18 18:27
|
|
|
Nii jälle natuke vaesem ja auto natuke korralikum.
Satbikapuksid, pidurikettad ja klotsid. Lisaks amordi tugipadjad ja vedru laagrid. Peab ühe varuosadeks m
õeldud audi siiski maale ära tooma, kuna tundub, sellelt natuke juppe vaja maha keerata.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 09.10.18 18:43
|
|
|
Selle aasta seiklused antud vanuriga läbi, siirdus talveunne,sai ilusti supportid õliga üle uputatud ja vedrud puhkavad, ehk siis masin pukkide peal
ja veljed alt ära. Las sirutab natuke kevadeni.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 09.10.18 18:47
|
|
|
Soovitan soojalt hoopis ratastel hoida, puksid ei ole tööasendis hetkel.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 10.10.18 06:38
|
|
|
Sekundeerin. Mingi pinge peab neil siiski peal olema.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 15.10.18 14:16
|
|
|
Selge lähevad siis sussid alla tagasi
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 10.11.18 17:06
|
|
|
Hiireprobleemi pole? Enda vanureid hävitavad just kõige rohkem autosse pidevalt pesa ehitavad ja pesa materjaliks kogu salongi hävitavad hiired.
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 11.11.18 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timberman
Hiireprobleemi pole? Enda vanureid hävitavad just kõige rohkem autosse pidevalt pesa ehitavad ja pesa materjaliks kogu salongi hävitavad hiired. |
Nii enda 100 kui ka kõrval seisva S6 all ja ümbruses kokku pea 2kg mürki. Sai alustatus mürgitamisega jiba augustis. Aga kuna uksed kinni ja keset
platsi pm masinad siis kuidas närakad salongi ikka saavad vaid kapotiall saavad pahandust teha kui seal midagi krõbistama peaksid hakkama.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 14.01.19 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timberman
Hiireprobleemi pole? Enda vanureid hävitavad just kõige rohkem autosse pidevalt pesa ehitavad ja pesa materjaliks kogu salongi hävitavad hiired. |
Siiamaani peab tõdema, et ei ole närilised pahandust teinud, vaid usinalt mürki nosinud.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 14.01.19 14:23
|
|
|
Pigem hoia jah auto ratastel, kestab kauem. Rehvidesse lase ka 4-4.5bar sisse, et kandiliseks ei vajuks(esindustes uutel autodel samuti rehvid kõvasti
üle pumbatud). Enne sõitma hakkamist lased rõhu taas normi.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 14.01.19 14:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Pigem hoia jah auto ratastel, kestab kauem. Rehvidesse lase ka 4-4.5bar sisse, et kandiliseks ei vajuks(esindustes uutel autodel samuti rehvid kõvasti
üle pumbatud). Enne sõitma hakkamist lased rõhu taas normi. |
Masin ratastel, õnneks all veljed mille peal utiil rehvid (mõnele mehel ka vist talvekad 2-3mm mustriga aastast 2011). Suveks lähevad kärjed
taastamisele värv koorub ikka väga julmalt, siiani need veljed teeninud talvel ainult (osadel mu piltidelt näha ka neid velgi).
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.19 08:31
|
|
|
Lõike see lapitud osa sealt välja ja pane kasvõi sobivas mõõdus summutitoru sinna vahele.
Praegune lahendus küll pidama ei jää.
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 27.05.19 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Lõike see lapitud osa sealt välja ja pane kasvõi sobivas mõõdus summutitoru sinna vahele.
Praegune lahendus küll pidama ei jää. |
Täitsa usun, et ei jää pidama, õnneks läbiv auk kuskil 5mm, kahjuks uut toru ei ole ka saada 1T mootori rõõmud. Siiani selle rattalohvi lapiga
sõidetud Eestis alates 2013 aastast saadik, aga kurat teab millal leedukas selle ära lappis.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 08.06.19 09:49
|
|
|
MC1-le sai kunagi http://audi100.net/Shop/shop.html lehelt selline cooleri toru
tellitud. Üle mõistuse kallis oli see ka krooni ajal, aga tol hetkel polnud Eestist valmis asja saada ja selliseid juppe ka mitte, millest sarnane asi
ise kokku panna. Lihtsalt, kui sa sellise lahenduse peale pole veel mõelnud, siis ideid peaksid saama.
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 06.12.19 15:41
|
|
|
Vahepeal merre voolanud igasugu sodi koos veega, kuna prioritedid natukesed teised oli mõnda aega sai lohakile masin jäätud.
Hetkel taas igapäevaselt kasutuses ja kahjuks ka kuni jaanuarini. Mõnus vanuriga kruiisida, kuid vaevab teda jõu puudus kohati, sooja puhub vastavalt
tujule ja rooste kiusab. Pea aasta pvahelduva eduga seismine kohati armatuurile ja kliimale halvasti mõjunud aga mitte midagi hullu. Tööle läheb iseg
raskelt, mille põhjuseks pean paagist tuleva tagasivoolu toru üleminekust, kuna seda ei ole mingi imega saanud tihedaks.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
postitati 12.02.20 08:19
|
|
|
Mõned kuud taas möödas ja eluolude sunnil veeren taas igapäevaselt.
Vahepeal lahendatud nii mõnigi müsteerium millest saaks romaani kirjutada.
Salongi sooja probleem oli purunenud vaakumklapp, mis keerab sooja kinni kui kliima sisselülitatud, sai peaegu juba salongi radikat vahetama hakatud
selle vea pärast. Hetkel vahel vale klapp mis oli kohe võtta aga töötab. C4 klapil puudub temperatuuri anduri pesa.
Jõupuudus ja raske käivitamine oli nii naljakas kui ei siis ergutus kaabel mis oli seest poolt mädanema hakanud. Poleks geneka rihm suurema pauguga
purunenud ei oleks teada saanud, kuna rihm tõmbas selle kaabli puruks. Hetkel lapitud asi ja jõudu nagu olema peaks, kuigi genekas ise tuleks remonti
saata üldse.
Peale seda kui saab nelja rattaga peldiku nimega skoda korda saab hakata vaikselt elektri kallale tagasi asuda, kuna kõik lcd tahavad üle käimist,
niiskuse poiss vahele saanud rääkimata 1,1 miljonist külmjootes kliimas, armatuuris ja releedes.
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |