TTÜ õppemeister Heldur Tamm väidab selle vea kohta oma käsiraamatus "Bensiinimootorite sissepritse" nii
Jutt käib K-Jeti kohta, muud vahet pole, kui et Audi KE-Jetil on elektriline lisaõhu kapp, seda saab kontrollida nii, et lihtsalt hetkeks akult 12V
peale ja peab käima kaks kuuldavat kolakat. Kui ei käi, on seest sodi täis ja tahab puhastamist.
Juhtrõhk on dosaatori sees pealmistes kambrites, mis, kui on madal, siis laseb segu rikkaks ja kui kõrge, siis segu lahja. Seda rõhku regullib Audil
elektromehaaniline rõhuregulaator, mis on psike junn dosaatori küljes, vastavalt mootori tempi andurile ja lambda näidule.
Loodan, et said aru, et autol võib olla päris mitu viga ja ei ole nii, et keegi tuleb ja ütleb, mis täpselt...
|