Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootor hakkab välja surema (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1711)
reelis20
huviline



Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.16 12:58 Tsiteeri
Mootor hakkab välja surema



Mure siis selline autoks audi 80 2.0 66 kw külmalt töötab normaalselt aga soojalt tahab tühikäigul ära surra, annad korra gaasi siis miski aeg jälle toimib ja siis jälle sama nali ära vahetatud kütuse pump, lamda andur, rootor, jagaja kaan,küünla juhtmed, küünlad, mõlemad tembi andurid, karpa all olev padi, kütuse filter, katsetatud sai ka teist karbussi ja vaakum klappi kuid jama ei ole lõppenud. Oskab keegi aidata et mis võiks viga olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.12.16 13:53 Tsiteeri


Kui palju on aju tempianduri takistus kuuma mootori korral?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reelis20
huviline



Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.16 14:30 Tsiteeri


321


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.12.16 14:40 Tsiteeri


Võta prooviks aku juhe maha nii 10-20 minutiks, pane tagasi ja käivita ILMA gaasipedaali puutumata. On rumal omadus neil vahest lolliks minna, eriti kui oled veel teisi kütusekomponente vahetanud.
Kui on võimeline ise käima, siis lase ca 10-15 minutit töötada kohapeal enne kui gaasipedaali puudud või tulesid lülitad.
Need vanakesed suudavad ennastki teinekord üllatada.
Lambda signaal oleks abiks ära mõõta, süüde võiks olla korralikult seatud storboga jne. See et vahetasid lambda, ei pruugi tähendada et see toimib..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.12.16 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Võta prooviks aku juhe maha nii 10-20 minutiks, pane tagasi ja käivita ILMA gaasipedaali puutumata. On rumal omadus neil vahest lolliks minna, eriti kui oled veel teisi kütusekomponente vahetanud.


See oleks mõistlik, sest nendel vanadel ainult nii vigu käepäraste vahenditega kustutataksegi.
Oletasin, et see on juba tehtud.

321 oomi on sipsa palju, aga totaalset errorit ei tohiks tekitada. (vahetus uue vastu ei ole kallis, about 5€, mina teeks selle ka ära)

Aga järgmine on lambda, mis segu keerab, see on selge. Rohkem sel monol seal vist asju polegi.
Kui signaal on 0, siis aju üritab segu rikkamaks ja rikkamaks keerata, aga tolku pole.
See ongi bensukulu ja soojalt segu nii rikas, et enam kohapeal käia ei taha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reelis20
huviline



Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.16 15:26 Tsiteeri


tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
reelis20
huviline



Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.16 07:26 Tsiteeri


panin vana tembianduri korra peale sellega sain takistuse 240 aga kõigub jubedalt lamda 0,94 tühipööretel ja kaasi andes hetkeks siis 0,06 ja kohati päris nulli tegin selle restardi laksu ka ära aga abi ei olnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
reelis20
huviline



Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.16 05:27 Tsiteeri


Täna siis remondikasse omal juhe koos juba vaatab äkki saavad asja korda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.16 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
See oleks mõistlik, sest nendel vanadel ainult nii vigu käepäraste vahenditega kustutataksegi.
Oletasin, et see on juba tehtud.

321 oomi on sipsa palju, aga totaalset errorit ei tohiks tekitada. (vahetus uue vastu ei ole kallis, about 5€, mina teeks selle ka ära)

Aga järgmine on lambda, mis segu keerab, see on selge. Rohkem sel monol seal vist asju polegi.
Kui signaal on 0, siis aju üritab segu rikkamaks ja rikkamaks keerata, aga tolku pole.
See ongi bensukulu ja soojalt segu nii rikas, et enam kohapeal käia ei taha.

Tühikäigu mootor on ka, endal jamas see. Võrreldes täispritsega saab see palju rohkem probleeme tekitada-annab tühikäigu mootor ju lisaks ise gaasi juurde(või mitte) ning selles on ka tühikäigu lüliti.
Järgmine kord kui külmalt töötab enam-vähem aga soojalt kukuvad pöörded 500 peale või hakkab üldse 500-1500 vahel pendeldama-vaataks kõigepealt veakoode. Kui seal 00282 siis telliks järgmise mootori, hiina vuffel oli 25euri. Arvatavasti sisaldab ka selle paigaldamine "tricks of the trade"'e mille osas foorumlane quattro teisi valgustada võiks :)
Siin on näha http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/516094-bosch-idle-stepper-motor-how-they-break-how-diagnose.html milline see jurakas seest on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]