EDL efektiivsus Audi S1
Tegin Audi S1-ga testi EDL sees vs. EDL väljas.
Test oli selline, et startisime koha pealt nii, et kaks ratast oli lume peal ja kaks ratast asfaldil.
Andmed sisaldavad aega ja ratta kiirused km/h.
EDL väljas:
Kood: | Time FL FR RL RR
0.00 0 0 0 0
0.25 3.9 50.8 4.4 34.1
0.49 9.1 52.5 8.2 59
0.75 12.6 71.3 12.7 66.7
0.99 16.1 89.4 15.7 93.3
1.25 19.1 93.3 19.2 91.3
1.50 22.7 89.4 22.6 90.3
1.75 26 82.7 25.9 82.9
2.00 31.4 75 29.9 78.9
2.25 37 73.1 36.8 72.2
2.50 41.3 40 42.3 41.2 |
EDL sees:
Kood: | Time FL FR RL RR
0.00 0 0 0 0
0.25 41.3 3.3 26.4 4.7
0.50 40.2 8.7 36.8 9.3
0.75 45.4 13.9 50.1 17.8
1.00 60.4 18.6 62.4 18.3
1.25 61.8 25.8 63.8 23.7
1.50 61.9 34.4 60.5 29.1
1.75 68.5 34.4 70.8 35.7
2.00 68.4 39.3 70.2 38.8
2.25 62.4 45.8 73.5 43
2.50 47.2 48 48.8 48.5 |
Saadud andmed räägivad enda eest. Kokkuvõtvalt võib öelda, et EDL-ga on selles olukorras kiirendus 20-30% parem. 2.5 sekundi pealt lõpeb libisemine,
sest kõik rattad satuvad sellel hetkel kuivale asfaldile. 1.5 sekundi pealt on vahe üle 40% EDL-i kasuks. 2 sekundi pealt ca. 30%, 2.5 sekundi pealt,
kui mõni hetk asfaldil sõidetud ikkagi 20%. Muideks reaalselt testides on vahe väga dramaatiline. Ühel juhul on spidokas põhjas, karjub ja lõhub käes
ning ei lähe mitte kuskile ning teisel juhul läheb normaalselt ja äkitselt koha pealt minema.
Samuti, seda ei saa küll mõõta, aga ilma EDL-ta läheb auto kurvis kruusa ja lume peal täiesti otse. Lülitad EDL-i sisse ning kohe hakkab kurvi sisse
keerama normaalselt.
|
|