Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Laadimispinge 18,3V vajan abi! (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3139)
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 06.12.16 18:20 Tsiteeri
Laadimispinge 18,3V vajan abi!



Audi S8 2001a. Mure hakkas pihta reedel, kui oli arvuti järel ja sai tehtud sõitu ning kõvema gaasiandmise ajal lõi kõik tuled heledaks ja seierid nulli hetkeks ja pauguga kasti avariireziimi. Ehmatas ikka korralikult ära. Sai siis koodi vaadatud ja oligi kasti juhtploki all kood 18159 - input voltage high voltage. Ja laupäeval muutus asi juba väga tüütuks: igakord, kui pöörded üle 3000 läksid, lõi tuled heledaks ja kasti avariisse. Panin siis voltmeetri külge: tühikäigul näitas ilusti 14,3 V ja kui vaikselt pöördeid lisasin siis kuskil natuke üle 3000 juures viskaski hetkes 18,3 V peale ja siis kohe tagasi. Tundus, et on asi selge - pingeregulaator läbi.
Läksin siis poodi ja ostsin uue pingeregulaatori ning peale suurt mässamist (sellel autol geneka maha saamine pole just meeldiv töö) oli uus pingekas peal ja läksin proovisõidule. Ja niikui pöörded kõrgemale tõusid, kordus sama jant. Jätsin korra auto seisma, panin puldi järgi - oligi sama kood 18159 tagasi. Tegin ühe katse veel ja siis läks asi päris hulluks: pinge jäigi 18,3 V peale ja kogu elektroonika hakkas segast panema. Nüüd siis pinge ka tühikäigul kõrge ja lisaks viskas mootori juhtplokki ka koodi 16947 - system voltage high voltage. Enam ei julge autot käimagi panna.
Kas oskab keegi öelda, milles veel asi võiks olla, kas genekas võib olla miNGI muu viga, mis seda põhjustab või on kuskil mingi massi jama? Mõistus otsas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.16 18:53 Tsiteeri


Generaatoril on rike. Lihtsustatult väljund ei ole stabiliseeritud. Mass ei ole faktor. "Vähe" massi ehk halb kontakt on sellisel juhul tulemus vastupidi madalam pinge ning I=U/R tõttu ahelaid läbiv suurem voolutugevus. Pigem on geneka mingi kontuur sillatud vm kokku sulanud jne. Generaator lahti võtta ja kontrollida, kui tahad kirurgi teha aga pakun, et leiad hõlpsalt kasvõi mõne teise kasutatud geneka, et asi unustada.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.12.16 19:07 Tsiteeri


Millist abi sa täpsemalt vajad?
Kas geneka vahetusel või pärast rihma pealepanekul?

Selle vooluandja remont on nagunii kallim, kui romula hind, kui just ise ei tee.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 06.12.16 19:14 Tsiteeri


Tänan vastuste eest. Tuleb siis otsida uus genekas, nagu ma aru saan. Mul hetkel 150A Bosch, aga võib ka muu panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.16 19:18 Tsiteeri


Võid muidugi aga mitte lahjem ehk vähemalt sama võimas või võimsam.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 07.12.16 18:11 Tsiteeri


Oleks võimalik panna muidu identne generaator, millel vaid viimane täht koodis erineb ja selle pingeregulaatoril on DF klemm, mida minu omal pole. Mis asi see DF on ja kas sellist genekat on võimalik asenduseks kasutada? Ei leia googli abil ammendavat vastust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.16 18:27 Tsiteeri


http://www.autoelectro.co.uk/sites/default/files/media/docs/AERegulatorGuide.pdf


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 07.12.16 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
http://www.autoelectro.co.uk/sites/default/files/media/docs/AERegulatorGuide.pdf


Lisaks sellele lugesin mingist saksa foorumist välja, et seda infot ajule on ainult diislitel vaja, kuna neil lülitatakse suure koormatuse korral eelsüüteküünlad välja (mis kõlab imelikult, kuna eelsüüdet ei kasutata ju töötava mootoriga???). Antud asendusgenekas ongi pärit a8 3,3 tdi pealt. Ma järeldan sellest, et see klemm võib jääda lahtiseks, kuna ta on ainult signaali andmiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.16 22:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: deicide
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
http://www.autoelectro.co.uk/sites/default/files/media/docs/AERegulatorGuide.pdf


Lisaks sellele lugesin mingist saksa foorumist välja, et seda infot ajule on ainult diislitel vaja, kuna neil lülitatakse suure koormatuse korral eelsüüteküünlad välja (mis kõlab imelikult, kuna eelsüüdet ei kasutata ju töötava mootoriga???). Antud asendusgenekas ongi pärit a8 3,3 tdi pealt. Ma järeldan sellest, et see klemm võib jääda lahtiseks, kuna ta on ainult signaali andmiseks.

Ei puutu küll otseselt teemasse aga vähemalt vanematel diislitel hoiab peale käivitamist ka mingi aja eelsüüteküünlaid järgi. Lisaks lülitas aju vastavalt geneka koormatusele näiteks lisa jahutusvedeliku soojendusküünlaid järgi, uuematel eeldatavasti muud süsteemid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.16 22:41 Tsiteeri


Võid jah. DF ei ole pelgalt diislite jaoks ja leidub mootoreid, kus küünlaid hoitakse järgi ka käivitunud mootoriga.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.12.16 08:25 Tsiteeri


Enamusel uuematest diislitest hoitakse tegelikult taga mõnda aega, kuigi tähis armatuuris kustub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 08.12.16 10:43 Tsiteeri


Ahniii, ei teadnudki. Jälle grammi võrra targem, aitäh :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 22.12.16 09:35 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema.
Nimelt laadimine näitab autos tööle panekul täpselt 14V. Tarbijad taha ja langeb 12,8-13,1V peale. Vahepeal viskas ka 10V peale ja auto karjus selle peale.
Vahetasin tableti, ennem oli Hüco 14,5v ja hetkel panin hüco 14v tableti sisse. Laadimis vool jäi täpselt samaks, sain lahti vaid karjumisest kuna harjad olid ka suhteliselt kulunud.
Mis on ideaalne laadimis vool kohapeal ja siis kui tarbijad taga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.16 13:16 Tsiteeri


Sissejuhatuseks lepime kokku, et on PINGE, mida mõõdetakse voltides (V) ja on VOOLUTUGEVUS, mida mõõdetakse amprites (A). Mingit muud füüsikaliselt mõõdetavat "voolu" ei ole olemas.

Kui küsimus, mis on tühikäigul laadimisvool(?) siis vastus on keskmise varustusega mitte EV sõiduauto puhul 3A-60A vahel. Voolutugevus on muutväärtus ja sõltub tarbijate võimsusest; sisse lülitatud tarbijatest.

Kui küsida, mis on generaatori väljundpinge(?) siis autotootjad on kokku leppinud, et see tagatakse nominalis (18C kraadi juures) vähemalt 13.8 volti (eritingimustes mitte alla 13.5V).
Kui pinge on tühikäigul madalam, kui 13.5V siis on 2 võimalust:
1. generaatori võimsus on liiga madal selle koosluse jaoks, mis tarbijatena sinna taha lülitatud;
2. generaator on veaga, näiteks mähis(ed) on rikutud ja seega võimsuse kadu.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.12.16 13:35 Tsiteeri


Kui räägitakse pingeregulaatorist ja vahetusest siis võib vist eeldada, et tegemist on B4 kerel oleva profiilis märgitud isendiga? Kui tl470487 mainitud tunnused on mõõdetavad ja väga kehvakesed, siis asi masina küljest maha, kontrolli ja sõltuvalt siis sellest juba edasine - kas siis remont või vahetus. PS! Pingeregulaatorist sellel põlvkonnal sõltub samuti väga palju, kuna neid on vägagi kehvakese tootekvaliteediga aja jooksul nähtud just Hüco omasid. Eriti kehva koosluse sai siis kui ka generaatori mähised olid juba puudulikud. Soetasin mingil hetkel üldse mingeid muude tootjate pingeregulaatoreid ja mitte enam Forsist ja see parandas olukorda märgatavalt. Ka originaale sai tolle ajastu masinatele tellitud ja ei mäleta samuti enam mitte ühtegi muret. Lammarist geneka soetamine on muidugi viimane asi, mida praktiseerida tasuks :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 22.12.16 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Sissejuhatuseks lepime kokku, et on PINGE, mida mõõdetakse voltides (V) ja on VOOLUTUGEVUS, mida mõõdetakse amprites (A). Mingit muud füüsikaliselt mõõdetavat "voolu" ei ole olemas.

Kui küsimus, mis on tühikäigul laadimisvool(?) siis vastus on keskmise varustusega mitte EV sõiduauto puhul 3A-60A vahel. Voolutugevus on muutväärtus ja sõltub tarbijate võimsusest; sisse lülitatud tarbijatest.

Kui küsida, mis on generaatori väljundpinge(?) siis autotootjad on kokku leppinud, et see tagatakse nominalis (18C kraadi juures) vähemalt 13.8 volti (eritingimustes mitte alla 13.5V).
Kui pinge on tühikäigul madalam, kui 13.5V siis on 2 võimalust:
1. generaatori võimsus on liiga madal selle koosluse jaoks, mis tarbijatena sinna taha lülitatud;
2. generaator on veaga, näiteks mähis(ed) on rikutud ja seega võimsuse kadu.


Tänan teid abi eest!

Lasen uurida generaatorit. Kuigi hetkel sai pandud teine generaator vahele ja näitajad jäid kõik samaks. Aga proovi generaator oli kasutatud ja võib ka olla kulunud.
Igal juhul kui tagaklaasi soojendus ka sisse panna siis võtab mootori puterdama..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.12.16 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru

Igal juhul kui tagaklaasi soojendus ka sisse panna siis võtab mootori puterdama..


Kas see klaas üldse soojeneb nagu ta peaks soojenema?
Või jookseb juhe lihtsalt kuskilt maha ja on lühises. Kuidas asi tuledega käitub?
Kui suur on klaasi tarbimine A-tes relee juurest mõõdetuna?

Üldiselt on nii, et kui genekas ikka laadima hakkab, siis poob jõuallika kinni küll. Mida peetis genekas ei tee.
Ntx 500W-se elektritrelli poob korralik genekas täiesti ära, kui laadimine tööle hakkab...:P


P.S @tl470487: siin oma voolu ja pinge teemadel võid jäädagi vaidlema, rahvas ütleb ikka, et on voolukatkestus või et vool tarbijani ei jõua.
See umbes sama teema, kui et "uus" genekas on tegelikult romulagenekas ja "tutikas" genekas on uus genekas.:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.12.16 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru
Nimelt laadimine näitab autos tööle panekul täpselt 14V. Tarbijad taha ja langeb 12,8-13,1V peale.

Kust täpselt ja millega mõõdad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]