Ormes_O
huviline
Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2
|
postitati 06.12.16 17:19
|
|
|
audi 80 b4 2,0 85 kw pöörded
Ehk keegi teab ,miks jäävad Audi 80 b4 2,0 85 kw gaasi andes ja kohapealt kiirendades pöörded peale?
Tavaliselt ikka autodel nii ,et annad gaasi ja laseb koheselt pöörded alla,kuid sellel autol laseb hästi uimaselt alla,ehk keegi saaks nõu anda mida
ettevõtta asjaga ?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.12.16 17:28
|
|
|
Puusalt:
gaasitross/siiber/pedaal (jalamatt!) poob
tühikäigulüliti ei tööta/ei lülitu/juhtmed
tühikäiguregulaator tahmane/juhtmed
lisaõhk sisselaskesse
4,2 B4 on kahesele nüüd degenereerunud?
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.16 15:14
|
|
|
Minul oli ka selline lugu, pöörded jäid ülesse ja langesid aeglaselt ning jäid ikkagi vähe normaalsest üles poole. Läks tükk aega kuni sain jaole.
Keerasin süüdet natuke hilisemaks ja hakkas kiiresti reakeerima ning pöörded jäid 800 peale.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 09.12.16 16:06
|
|
|
Külmalt, soojalt ka? Mul ABC 2.6 ja külma ilmaga külma ja leige mootoriga sama teema aga püsivad 1400 juures.
Uimane alla tulek pööretel paranes vakumlekete likvideerimisega.
|
|
|
|
Ormes_O
huviline
Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2
|
postitati 21.12.16 17:44
|
|
|
Sai siis proovitud teist tühikäigumootorit,karterituuluti puhastatud täielikult,gaasisiiber puhastatud aga ikka ei mõjunud ! Imelik on see ,et kui
mootor käib ja tõmban tühikäigumootorilt pistiku tagant jäävad pöörded 900 peale aga kui panen pistiku tagasi siis käib õhupuhastajas plõks ja
gaasis andes jälle jamab !Õhulekkeid pole leidnud!
Osad räägivad mingist tühikäigu lülitis aga milline to veel peaks olema,pole kah leidnud !
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 21.12.16 20:34
|
|
|
Kontrolli armatuuri all olevat releed nr. 30 ja kui on prooviks võtta võid proovida teist õhukululugejat ka.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.12.16 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ormes_O
Osad räägivad mingist tühikäigu lülitis aga milline to veel peaks olema,pole kah leidnud ! |
See on drosselklapi võlli küljes, tõenäoliselt allpool
sisselaset
Pilt ei pruugi päris õige AAD oma olla, aga point on sama - gaasiklapi võlli ühes otsas on see, kuhu gaasitross kinnitub ja teises see lüliti.
Kui mootor seisab, siis käega õrnalt kapoti alt gaasi andes peab ta sees olev mikrolüliti tegema kuuldava klõpsu. (kui pada käib, siis ei kuule
midagi)
See on tavaline on - off lüliti, mis tühikäigul on "on" - siis aju saab teada, et sa gaasi ei vajuta ja vaja tühikäigureziimi minna ja kõik
üleliigsed kütused/õhud kinni panna.
Venelastel on üks hea KE-Motronicu osade kirjeldus siin: http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=757
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.12.16 11:14
|
|
|
AAD ja ABK peaks kasutama potet siibri võlli otsas. Ja selle mootori puhul oleks mõistlik ikkagi juhe külge panna.
Räägib küll vähe, aga kui räägib siis on lihtne ka viga leida kohe, mitte ei pea siin vahtu ajama.
Süüte keeramisel tuleks enne ikkagi ajule öelda et kavatsete manipuleerida..
|
|
|
|
Ormes_O
huviline
Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2
|
postitati 08.01.17 17:19
|
|
|
Vahetatud said nr 30 relee ja peale sai proovitud teist tühikäigu mootorit ,kui ei paranenud asi !
Kas tühikäigumootori pistikul peavad olema mõlemas vool sees ,ühes on tugevam ja teises nõrgem ?
|
|
|