even
huviline
Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.16 20:46
|
|
|
Q7 (4L) Aeglasel keeramisel ees kolks
Q7-l midagi teeb kolksu esiosas ja välja pole krt nuputanud..
Kolksu teeb aeglasel kiirusel, näiteks aiast välja tagurdades ja keerates, ristmikul/väiksemal ringteel keerates. Vahest teeb ühe kolksu, vahest paari
sek jooksul mitu korda.
On võimalik, et mingi jama on esidiffris? Esisild on tip-top.
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 27.11.16 21:16
|
|
|
Omal sama asja tähele pannud,viimased kolm aastat juba:-)Vaikselt manööverdades,näiteks äärekivilt mahakeerates roolristi vahel õrn kolks kuulda(mitte
igakord).Samas aukudes sõites kiiresti või aeglaselt ei kuule midagi.Hoolduses korduvalt käidud, ja seda silda tehtud,aga kõik kolinavaba.Siiani pole
häirinud ka ja hullemaks pole läinud.Ise olen mõelnud,et äkki padjal seal üleval mingid kinnitus puksid teevad seda mingis asendis v siis roolilattil
midagi vaiksel kiirusel jeblab.Keegi targem äkki teab siin vastust sellele,siis oleks tore endalgi teada.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 27.11.16 21:23
|
|
|
Kas päris eesotsas? Sel juhul kontrolli pooltelgi. Kui natuke kaugemal (loe: salongi pool), siis kahtlustaks vahekasti. Samas on vahekasti mure läbi
auto kere kandunud ka mööda autot kaugemale.
|
|
|
even
huviline
Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.16 16:18
|
|
|
Poolteljed pole. Algul ka kahtlustasin, vahetasin ära ning sellega probleem ära ei kadunud.
Intsu - ei usu eriti, et patjade juures probleem on. Mul on endal tavaline vedruvanker.
Seda vahekasti juttu olen poole kõrvaga ise ka kuskilt kuulnud. Ehk Tiit oskad lähemalt rääkida, mis seal pahandust teha võib ? On see mingi levinud
probleem mida googeldada?
|
|
|
kosekas
huviline
Registreerunud 14.02.12
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.16 16:33
|
|
|
Võib aidata ka lihtne asi.Põhjaalune mootorikate maha, proovisõit ja vedamise korral hääled kadunud.Polnud küll Q7 aga põhjaplastikus oli viga.Just
pöörates ja pöördega pidurdades oli kuulda.Otse sõites vaikus.Pole väga kulukas ettevõtmine kah ,et järgi proovida.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.11.16 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: even
Poolteljed pole. Algul ka kahtlustasin, vahetasin ära ning sellega probleem ära ei kadunud.
Intsu - ei usu eriti, et patjade juures probleem on. Mul on endal tavaline vedruvanker.
Seda vahekasti juttu olen poole kõrvaga ise ka kuskilt kuulnud. Ehk Tiit oskad lähemalt rääkida, mis seal pahandust teha võib ? On see mingi levinud
probleem mida googeldada? |
Kui nüüd järele mõelda, siis vahekastis saab häält teha vaid veninud ja üleviskav kett, kuid see väljendub raksudes, kolksu sealt seest kätte saada
pole väga võimalik. Sissemineva ja väljuva kardaani võid üle loksutada, samuti igaks petteks ka korra punn maha keerata ja vaadata milline näeb välja
sees olev õli.
Mingi teema on kõrvu jäänud, et kui vahekastis ei kasuta spets torsen lisandit, siis võivad jamad tekkida, mis pididki väljenduma just väikesel
kiirusel ja manööverdamisel. Kuid see pidi väljenduma pigem rataste lohisemisena (nagu oleks keskdiffer lukus vms).
Peaksid keskenduma teemale, et kolks(ud) tekivad vaid väikse hooga ja keeramise peal. Et mis detail väljendub just keeramisel.
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 28.11.16 22:46
|
|
|
See põhjakatte test tuleks küll ära proovida,äkki tõesti see teeb miskit kobinat.Tuli meelde,et kunagi ühel sõbral oli ka sillas kobin sees.,auto
marki ei mäleta.Vahetas ka kõik jutud seal ja ikka kobises.Pärast avastas kuskil mingi kivike oli vahele lennanud ja tegi häält.
|
|
|
even
huviline
Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 21:01
|
|
|
Põhjakattes minu probleemi puhul asi pole..
Näiteks igapäevaselt aiast välja tagurdades tänavale (rool välja keeratud ja koormus esisillal) siis on kuulda hästi tihedalt tõks-tõks-tõks-tõks.
Mitte ei tambi kõvasti, aga ikkagi on olemas.. No ütleme paar x sekundis intervalliga. Võibolla tõesti hambumises asi.. Aga krt kurioosne ongi see, et
otse sõites-pidurdades-vedades ei ole midagi.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.12.16 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: even
Põhjakattes minu probleemi puhul asi pole..
Näiteks igapäevaselt aiast välja tagurdades tänavale (rool välja keeratud ja koormus esisillal) siis on kuulda hästi tihedalt tõks-tõks-tõks-tõks.
Mitte ei tambi kõvasti, aga ikkagi on olemas.. No ütleme paar x sekundis intervalliga. Võibolla tõesti hambumises asi.. Aga krt kurioosne ongi see, et
otse sõites-pidurdades-vedades ei ole midagi. |
No nüüd räägid sa hoopis muust helist ju? Kolks ikka midagi muud. Kui vaid keeramisel ja selline heli, siis mis pooltelje otsad endast kujutavad? Või
vahetasid poolteljed koos otstega? Samas ei väsi end kordamast, et vahekasti veninud kett teeb üleviskamisel ka metalset klik-klik heli.
|
|
|
even
huviline
Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 21:33
|
|
|
Tihedamalt ja õrnemalt ongi siis kui kõnnikiirusel manööverdada - aiast välja tagurdamine või parklas parkimine.. Ristmikul/ringteel paarkend km/h
teeb keerates kõvema, üksiku kolksu. Poolteljed ja poolteljeotsad vahetatud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.12.16 21:47
|
|
|
Kui pooltelgi vahetasid, siis mis nägu esidifri õli oli?
|
|
|