Tumemaa
huviline
Registreerunud 25.11.16
Kasutaja on eemal
Auto: Anneli99
|
postitati 25.11.16 12:24
|
|
|
Audi a4 B6
Tere!
Plaan Audide maailma siseneda. Silma on jäänud Audi A4 B6 (2001-2004).
Soov oleks diisel, 1,9TDI 96kw, manuaalkast.
Teadjamad mehed oskavad öelda, mis on auto nõrgad kohad ja kõige suuremad kuluallikad. Võibolla ka seda, mida ostmisel vaadata esmasena!
Ette tänades
Veel Tumemaa
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 25.11.16 12:45
|
|
|
Mina vaataks seda esimesena, kas spidomeeter on kerimisest juba katki läinud või mitte...
Eestis (auto24) ainult üks selline (ja seegi kahtlane) müügis.
Soomes on terve spidoga autosid rohkem, aga need maksavad eesti omadest
poole enam ka.
Aga ikka võtaks enne selle soome oma, kui igapäevaautosse raha, aega ning närvikulu hakata toppima.
.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.11.16 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Mina vaataks seda esimesena, kas spidomeeter on kerimisest juba katki läinud või mitte...
Eestis (auto24) ainult üks selline (ja seegi kahtlane) müügis.
|
Millest järeldad et see masin on kahtlane?
Kui ei tea siis ei tasu lahmida, kõik mis kuulutuses kirjas on õige ja läbisõit on reaalne.
|
|
|
|
Tumemaa
huviline
Registreerunud 25.11.16
Kasutaja on eemal
Auto: Anneli99
|
postitati 25.11.16 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Mina vaataks seda esimesena, kas spidomeeter on kerimisest juba katki läinud või mitte...
Eestis (auto24) ainult üks selline (ja seegi kahtlane) müügis.
Soomes on terve spidoga autosid rohkem, aga need maksavad eesti omadest
poole enam ka.
Aga ikka võtaks enne selle soome oma, kui igapäevaautosse raha, aega ning närvikulu hakata toppima.
. |
Ütleme nii, et kui 2002 aasta autol on spidos 200-250k siis ei maksa seda uskuda, näitab senine praktika. Kui ikka 400k ees, siis on see realne, sest
sealt alles hakkavad need läbisõidud. Muidugi ei saa välistada ka siis kerimist, kuid kui auto on hooldatud, siis peaks ta käima ka suurema läbisõidu
juures.
Kuna eestlased ostavad läbisõitu, siis hiljem on raske müüa kui 400k+ ees, sest ikka tehakse valik sarnase auto kasuks millel ees 250k
Aga ootan veel infot, kel midagi jagada asjalikku!
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 25.11.16 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tumemaa
Tere!
Plaan Audide maailma siseneda. Silma on jäänud Audi A4 B6 (2001-2004).
Soov oleks diisel, 1,9TDI 96kw, manuaalkast.
Teadjamad mehed oskavad öelda, mis on auto nõrgad kohad ja kõige suuremad kuluallikad. Võibolla ka seda, mida ostmisel vaadata esmasena!
Ette tänades
Veel Tumemaa |
Kindlasti on abiks arvutiga ning oskustega isik kes auto ülevaataks. Murekohad nr1. on pihustid, plokikaas ja kahemassiline hooratas. Eks igal autol
omad head/vead, ideaalset siiani pole veel tehtud vist.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Tumemaa
huviline
Registreerunud 25.11.16
Kasutaja on eemal
Auto: Anneli99
|
postitati 25.11.16 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Tsitaat: | Algselt postitas: Tumemaa
Tere!
Plaan Audide maailma siseneda. Silma on jäänud Audi A4 B6 (2001-2004).
Soov oleks diisel, 1,9TDI 96kw, manuaalkast.
Teadjamad mehed oskavad öelda, mis on auto nõrgad kohad ja kõige suuremad kuluallikad. Võibolla ka seda, mida ostmisel vaadata esmasena!
Ette tänades
Veel Tumemaa |
Kindlasti on abiks arvutiga ning oskustega isik kes auto ülevaataks. Murekohad nr1. on pihustid, plokikaas ja kahemassiline hooratas. Eks igal autol
omad head/vead, ideaalset siiani pole veel tehtud vist. |
Kas kuni 2004 aasta omadel on kahemassiline hooratas juba?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 25.11.16 14:25
|
|
|
Ja.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 25.11.16 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Millest järeldad et see masin on kahtlane?
Kui ei tea siis ei tasu lahmida, kõik mis kuulutuses kirjas on õige ja läbisõit on reaalne. |
1. Rool vasakult pool tavalisest nahast seemisnahaks kulunud.
2. Pole märget hooldusraamatu kohta. On ainult jutt, et kõik ok. Aga jutt on kõigil müüjatel nagu me teame.
Need on paraku kaks fakti, ma ei arva, et see lahmimine oleks, kui need ära märkida.
4sotti sõitnud roolid on nii ja naa, ilmselt sõltub naha partiist, nahahooldusest ning juhi harjumusest oma käsi hoida. Võin näidata 600k sõitnud
rooli, mis nii kulunud ei ole. (volvo paraku)
Hooldusajalugu saab kindlaks teha, seni kui ise pole teinud, ongi minu jaoks kahtlane. Reaalne on Revali, Mölleri vms VAGi kontori väljatrükk.
Sry, kui kellegi tundeid riivasin.
P.S. Pärast sinise taustauuringuid ma ostaks muidugi selle, kui 6k pole; see rool on poogen (naabrivanames õmbleb siwa uue, kui vaja).
Aga need ülejäänud selle aastavahemiku 96kw manuaalid on ikka täielikud projektikad juba ning 500k ja peale sõitnud.
.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.11.16 14:52
|
|
|
Ei saa öelda, et ilmtingimata keritud. Enda autol hakkab alles 200000 täis saama ja on 2003 ning diisel. Kui just ei ole saksas enne iga esinduse
külastust kuni 2014aastani üks ja sama omanik seda kerida lasknud. Vaevalt...
Aga üldsegi, milleks osta läbisõitu? Olen täiesti kindel, et mõni auto, mis on sõitnud 400000-500000km võib olla palju korralikum, kui teine
samasugune, mis on sõitnud a la 150000-200000km. Sõltub ikka sellest, kes ja kus ja kuidas on sellega sõitnud ning kuidas on hooldatud ja mis
vahenditega (õlid, filtrid ja igasugu muud varu ja kuluosad) või hooldamata jäetud.
Isiklikult arvan, et kõik ei osta diislit kütuse pealt raha kokkuhoiu mõttega. Kui inimesel on võimalus minna osta uus auto esindusest, siis selle
1-2l/100km kohta erinevuse pärast ta ilmselt muret tundma ei pea.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.11.16 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tumemaa
Silma on jäänud Audi A4 B6 (2001-2004).
Soov oleks diisel, 1,9TDI 96kw, manuaalkast. |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Eestis (auto24) ainult üks selline (ja seegi kahtlane)
müügis. |
Kas mina sain millestki valesti aru või mis moodi sa leidsid ainult ühe? Tingimused ju: 1) Audi A4 B6 01-04, 2) 1.9TDI 96kw diisel, 3) Manuaal. Mina
leidsin praegusel hetkel 10 autot, millest 9 on esiveolised ja üks neliveoline ning pooled on sedaanid ja pooled universaalid (quattro oli
universaal).
Auto24
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.11.16 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
2. Pole märget hooldusraamatu kohta. On ainult jutt, et kõik ok. Aga jutt on kõigil müüjatel nagu me teame.
|
Olen ise seda masinat mingi aeg hooldanud ja kui on valida trükilõhnaline hooldusraamat või kellegi mitte esinduse hooldus, siis ise valiks viimase.
|
|
|
|
Hirw
huviline
Registreerunud 25.11.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.16 16:21
|
|
|
Kuna ma olen 100% kindel, et keegi teist ei ole seda autot vaatamas käinud ega isegi lisainfot küsinud, siis ma ei mõista, mis kohvipaksu pealt te
selle auto olukorda ennustate?
Eks roolilt ole jah värv maha kulunud aga see ei tähenda, et kui autol on cruise control, ei peaks käsi roolilt lahti laskma- 400 000 km rooli
keeramist ilmselt ikka jätab oma jälje roolile.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 25.11.16 16:56
|
|
|
Selline paranka ei maksa väga midagi, kui värskema vastu oleks vaja vahetada.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 25.11.16 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Kas mina sain millestki valesti aru või mis moodi sa leidsid ainult ühe? Tingimused ju: 1) Audi A4 B6 01-04, 2) 1.9TDI 96kw diisel, 3) Manuaal. Mina
leidsin praegusel hetkel 10 autot, millest 9 on esiveolised ja üks neliveoline ning pooled on sedaanid ja pooled universaalid (quattro oli
universaal).
Auto24 |
Ma vaatasin sama nimekirja.
Heledal sisul must rool, mustal sisul hele rool, raamatuid pole, omaaegsel ühel ökomal autol kõigil läbisõidud 20000 aastas jne.
Neid projektikaid vist mainisin ka, loe uuesti, palun.
........
yanekk: Iga endast lugupidav hooldusasutus küsib kundelt raamatut, teeb sinna omad märkmed ja paneb oma pitsati. Ja talle endale jääb MÄRK MAHA, et
auto on käinud. Arvutid leiutati ju 100a tagasi ja paberarhiivid leiutati 1000a tagasi.
Ehk siis sa suudad remondiettevõttena vabalt ka 10ne aasta pärast vastata küsimusele, kas auto käis sinu juures või mitte. Ja mis muredega.
Nii lihtne ongi.
Paranka ei maksagi midagi. Küsimus on pumbas, pihustites, siduris, laagrites jnejne.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 25.11.16 18:44
|
|
|
Minul 380000km ees ja rool hakkab samamoodi halliks kuluma, st. rooli ülemine osa ongi täiesti naha värvi ja läike kaotanud. Tahaks loota, et mul on
õige läbisõit aga mine tea, kui kindel saab olla saksa esinduse ajaloo päringus.
Samas ma tahaks seda sakslast näha, kes ostab manuaalkastiga 1.9tdi ja sõidab sellega kiirteel meeletuid läbisõite. Selle jaoks on suuremad mootorid
palju loogilisemad. Linnas põristamiseks on see mootor hea. Kindel ei saa olla aga ma usuks küll selle sinise läbisõidu numbreid. Isegi kliimanuppude
asemel pole valgeid lärakaid. Pealegi on ta eestis olnud 9 aastat, siin on enamasti keskmine läbisõit 25-35k km aastas.
Ja minu 12aasta pikkuse autoomaniku ajaloo jooksul pole mitte kordagi, mitte üksi asutus ise soovi avaldanud hooldusraamatu kohta. Seda tean küll, et
suurem osa töökodasid peavad ise auto numbrimärgi põhjal remondiajalugu. (Ma muidugi pole kordagi ka hooldust teinud margiesinduses.)
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 25.11.16 19:41
|
|
|
Jagan siis ka enda värskeid kogemusi, olles just omanud 3,5 aastat 2003.aasta 96kw-st manuaal käigukastiga B6-te.
1. Ökopill - endal oli 6-käiguline ja keskmine kütusekulu 6l/100km kohta ning enamus linna. Väike lisa veel, et enda auto tõin saksast ning tulin 1
paagitäiega Saksa-Poola piirilt Tallinna(uuesti tankisin Laagri Statoilis)
2. Üllatavalt vaikne,mugav ja ruumikas - suviti sai päris palju mööda Eestit ringi sõidetud ning üldiselt 4kesi autos ja kordagi polnud probleemi, et
asjad ära ei mahuks või et kellelgi oleks vähe ruumi tagaistmel
3. Vastupidav - mul oli kellal 163 000 km ja oli päris ausalt õige läbisõit(Saksas üks omanik ja kogu ajalugu olemas. Veel üks pluss, miks just
Saksamaalt omale autot tuua, seal üldiselt täidetakse raamatut) ja selle 3,5 aasta jooksul vahetasin/parandasin - kettad ja klotsid(kogu ring), geneka
sidur, kindalaeka parempoolne nö "sang" (selle parandamise kohta on isegi video olemas siin samas foorumis), pagasnikuluugi juhtmestik(ei tulnud
enam nii puldist kui ka luuginupust lahti - massi kaablid olid pooleks läinud. Jootsin kokku ja timm). Ja no muidugi iga 15k tagant õli-ja õlifiltri
vahetus, iga talv kütusefiltri vahetus ning salongi-ja õhufiltri vahetused. Üldiselt tangi ja talla auto!
Omale paigaldasin ka veel kõige basicuma DEFA eelsoojendi - ainult soojenduselement, pistik,kaabel(2m). Soovitan seda igal juhul kui võimalus
kasutamiseks on! Aitab vanema auto elueale kindlasti kaasa.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 26.11.16 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Aga üldsegi, milleks osta läbisõitu? |
See on nii vana teema juba....)))
On kaks leeri: ühed, kes ostavad ilma raamatuta "korras auto" ja teised, kes ostavad raamatuga vblla mitte nii korras.
ok, see selleks.
Aga küsimusele, miks osta raamatuga auto, vastaks mina hoopis nii: sest see on autovõhikule inimesele AINUKE meetod ilma kõrvalise abita kindlaks
teha, kas see auto on kapsaks aetud projektikas või omab veel mingit ressurssi.
Ainuke.
Muidugi, teevad ka margiesindused ostueelset kontrolli ja ütlevad raha eest mingi arvamuse, aga palju autoostjatest seda kasutab? 90-95 prossa
autodest vahetavad ilma esinduse ülevaatuseta omanikku.
Ja kui nuud keegi tuleb seletama, et ta loeb korra nädalas mingit autofoorumit ja pole autovõhik, siis no anna olla....hahaha.
Mina olen oma elust u. 10a töötanud erinevates margiesinduses teeninduse meistrina ning pean end siiski veel autovõhikuks.
Ok, edasijõudnud võhikuks...
..........
Mistõttu, kui hakkaks autot ostma - ilma raamatuta masinad - automaatselt out. No mida helli, autosid on ju niiii palju müüa. Ja peaaegu sobivat ei
pea ju vägisi homme koju tooma ja kõik saavad aru, et korraliku kasutatud masina leidmine sellest virrvarrist võib võtta kuni pool aastat.
Raamatuga masinad (ja loomulikult on raamat täidetud praegu 2015 aastani) - visuaalne kontroll, kolm võtit, värvkate, kere, sidurid, mootorid, sisud,
rehvid jne ise üle vaadata - ja siis esindusse kontrolli, las vaatavad üle, teevad omapoolse hinnapakkumise selle auto korda tegemiseks ning vastavad
küsimusele, kas raamat vastab digiajaloole.
Vahemärkusena: ja raamat, kui auto on rohkem, kui mitu hooldust läbis sõitnud, EI OLE trükilõhnaline. Vaid reeglina kapsas. Esikaane pöördel on tehase
kleps sees.
Digiraamatuga autodel - omanik saab lasta ju väljatrüki teha.
.
|
|
|
|
|