zulzu
huviline
Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: vtec
|
postitati 29.05.05 19:53
|
|
|
Diffriluku kasutamisest
kas kõval pinnasel(asfalt,betoon) kohalt kiirendades annab taga diffri lukustamine mingi abi, või pigem on asi kahjulik, st lõhub? ei ole ise just
mingi asjatundja eriline, keegi võiks üldse pikemalt seletada, kuda see asi seal täpselt toimib, milliseid sõiduvõtteid kasutada jne
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.05.05 05:47
|
|
|
Kõvalt pinnaselt kiirendades kasutan küll lukku. Jõud peaks ühtlasemalt jaotuma.
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 30.05.05 06:06
|
|
|
ei ole ise julgend proovida ,olen kuulnud ,et üle esimese käigu ei tohi lasta (ei tea kas vastab tõele)
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.05.05 06:12
|
|
|
Lukk läheb ise maha kui kiirus ületab 30km/h
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.05 06:16
|
|
|
Tegelt siis kiirendamisel alles siis kui sa teise käigu paned, et jah elektrooniliselt lastakse asi 30 pealt maha, kuid kuna jõud taga on siis
minuteada ta maha ei suuda tulla... nii kui siduri lahutad järgmise käigu jaoks alles laseb asja lahti.
Suurt mõtet kõval pinnasel asja kasutada pole, sest ratast ju ringi asi nagunii ei tõmba... nu jah juba järeleaidatud masinad hakkavad vist vaikselt
ratast ka libistama kuid seda vägagi vähe. Samas ei tohiks selle kasutamine suurt halba otsejoones kiirendamisel teha... et veerevad ju mõlemad rattad
seal ühtalselt nagunii.
|
|
|
|
tacco
huviline
Registreerunud 24.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.05 06:20
|
|
|
Minuarust pole küll mõtet kasutada. Kas saate kõva pinnase peal ilusti ja pikalt kõik 4 ringi? Siin klubis on vast paar nii võimast autot, mis
kehvemate rehvidega korraks 2. käigul rattad ringi saavad. Prr pani enda S6-ga kiirendust sõites just kehva pidamisega rehvid, et alguses kohe ratas
ringi lasta ja kõrgematelt pööretelt startida. Turbomootorite omanikud saavad aru küll miks.
Lukud ikka poris müttamiseks.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.05.05 06:23
|
|
|
Sõbral läks S2-l poolassi ots. Startis koguaeg ilma lukuta. Nüüd on alati lukk sees ja pole probleeme olnud. Muidugi ei pruugi see ka sellest olla.
Jõudu ca 300hp.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.05 06:27
|
|
|
Vaevalt see sellest on. Ilma lukuta startides tegelt veetakse mõlemaid rattaid ju võrdselt... et lukust tegelikult kasu pole... miski kasu tõesti võib
tulla sellisel masinal millel juba startides rattaid kaapima võtab, kuid kui suur sealgi see kasu on
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.05.05 06:45
|
|
|
Ju see jah rohkem harjumus mul. Halba ta ka teha ei tohiks. Kui just ei keera
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.06 06:34
|
|
|
ei hakanud uut teemat difriluku kohta tegema. asi nimelt selles, et lukku sisse lülitades läheb armatuuris abs tuli põlema? ennist vist nii ei olnud
või...?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.10.06 06:52
|
|
|
Oli enne ka nii.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 28.10.06 09:51
|
|
|
Kuigi võimalik, et see pole ainuke põhjus, lülitatakse ABS välja vist selleks, et poleks võimalik rattaid erineva kiirusega pidurdada kui diffriploki
tõttu tahetakse rattaid korraga vedada.
|
|
|