A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 29.05.03 08:28
|
|
|
ikka jännis oma pööretega
panen nüüd pildi asja ilustreerimaks.
probleem siis järgmine: kord on pöörded madalad, kord põhjemdamatult kõrged. kui masina käima panen siis reeglina on mingi 400 peal. keeran süüte
välja ja annan käivitamisel gaasi kõvasti siis jääb mingi 1200 peale töötama. teinekord sooja mootoriga aga alla 1800 ei taha kukkuda. kiskusin siis
kõiksugu otsi lahti ja proovisin. tulemus järgmine:
pöörded olid sooja mootoriga umbes 2000 peal tühikäigul.
1. kiskusin lahti otsa nr. 3 - muutust ei olnud. (panin kinni tagasi)
2. kiskusin lahti otsa 2. - pöörded hakkasid kiiresti kasvama - panin tagasi jäi asi ikka mingi 2000 peale tööle.
3. kiskusin lahti otsa nr 1 - pöörded kukkusid umbes 7-800 peale. töötas normilt, panin otsa tagasi jäi ilusti tööle samal kõrgusel.
mõtlesingi abi küsida, mida need erinevad junnid seal juhivad ja kas mu tegevus ka mingit lahendust võiks asjale pakkuda. või vähemalt kust otsast
alustada.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.03 08:33
|
|
|
Nr.1 peaks olema tühikäigumootor kui am ei eksi. Ehk on kinni jäänud vms. Proovi see kuidagi maha saada ja ära puhastada(a la karpa puhastusainega).
Kaasitross ei ole kinni kusagil?
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 29.05.03 08:36
|
|
|
gaasitross ei ole , seda logistasin igale poole. kuidas seal klemmidel mingid pinged peavad olema. mõtlen just et miks käivitamisel kord on
"normis" ehk 1200 peal, kord aga 400 peal.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 29.05.03 10:12
|
|
|
vaata seda seguklapi reguleerimise kruvi. see ei tohi olla eriti peale keeratud. vahel mõned keeravad seda peale et oleks pöörded kõrgemad. mina sain
oma mootori pöörded korda nii: keerasin seguklapi reguleekruvi nii maha kui andis, siis kruttisin syydet parasjagu nii et ei detoneeriks, ja nii seni
kuni reguleerkruvi enam seguklappi ei avanudki.asi selles et seguklapil on all mingi lyliti, mis lylitub sisse kui klapp on kinni täielikult.
igatahes, kui sain omal seguklapi niipalju kinni käime et lylitas ka seda lylitit, oli mootor nagu teisest puust. ja muide mul kah ei tundunud et
tross kinni on aga tehelt ikka poos natuke. proovi igaks juhuks yhe astme jagu seda järgi anda. pildipealt tundub kyll et ta on päris pingul
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 30.05.03 07:35
|
|
|
sry äkki lolli küsimuse eest aga äkki seletad täpsemalt seda süüte näppimist ja detoneerimis tegevust.
kas tross peab seisval mootoril lõtv olema ?
ps. juhin just tähelepanu sellele, et kohati on pöörded maas ja kohati kõrged. kas mingi elektrooniline kamm ? või mingi s... kusagil vahel ?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.03 07:39
|
|
|
Nagu Margus juba ütles: võta tühikäigu regulaator (nr. 1 ja 2. vahel) maha ja pese karburaatori puhastus vedelikuga läbi.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 30.05.03 07:48
|
|
|
otseselt pingul just ei tohi jah tross olla. mulle omale algul tundus ka et tross nagu polegi pingul aga kuhugi kuidagi ta ikka kiilus ennast.
see syyte omakäepeal reguleerimine-nii nad kõik räägivad et ise ei tohiks ikka teha aga mina olen kyll alati ise ta paika pannud. muidugi pole kindel
et 100%õieti saab aga minujaoks polegi see nurk oluline, vaid mootori norm töötamine ja kytusekulu kah. detonatsioon tekib siis kui syyde liiga
varajane ja järsult gaasi vajutad-siis kostub terav klõbin mootorist
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.05.03 08:29
|
|
|
no kui kütusekulu taga ajad siis on ikkagi strobo abiks süüte sättimisel.Samas on süüde varane lõhub mootorit ja kui on hiline siis kuumutab mootorit
nii et vähe pole.
PS. peljudel asjadel ei annagi süüdet ise keerata,st. selle eest hoolitseb juba aju ja kui seal juba palju kruttida siis võib see viimaseks
kruttimiseks ka jääda(vennas sai oma 200 ajust lahti just mõnda aega tagasi )
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 30.05.03 12:07
|
|
|
täitsa nõus. aga pole veel kunagi yhtegi motot ära kõrvetanud. sesmõttes et ja kytusekulu just 100grammi täpsusega paika ei saa. aga stendi pole kah
kunagi roninud-põhimõtteliselt
tuttav käis oma avantiga ja see keerati nii paigast et käis palju hullemini kui enne. läks siis tagasi et mis te mehed tegite nyyd-tehke korda. visati
siis juhtmed peale ja näidati ilusti ette et asi korras. keda siis uskuda
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.05.03 18:00
|
|
|
Paneks kah paar rida selle süüte kruttimise juurde. Igatahes minu autol on täiselektrooniline süüde mida juhib "aju" (asub juhi pool seal
kus pedaalid on vasakut kätt), mootori küljes on detonatsiooni andurid s.t. süüde seatakse olenevalt kütuse kvaliteedist/oktaanarvust jm. kas
hilisemaks või varajasemaks. Igatahes minule tehti varakult selgeks, et süüdet selle autol ei näpita ei pole mõtet näppida (jagaja alus on kinni
plommitud). Võibolla quattro jutus see õppetund selle 200ga oleks piltlik ja hea näide. Igatahes minu soovitus olexs minna mõne strobo venna juurde ja
asi paika tagasi keerata, kui üldse midagi tagasi keerata annab. Mis puudutab seda diagnostikat ja sealt tagasi tulemist koos mittetöötava mootoriga,
siis elu on ikka näitand et kui midagi karu bersses on, siis tehase seadetega see mootor ei käi, küll aga võib ise kruttimise teel selle kudagi moodi
käima panna ... ja siis hea süüdistada et nääh maxsin 500 ja jobud keerasid asja tuksi. Igatahes igayhe otsustada.
Teemasse tagasi: Üldiselt pöörded üleval ja langevad aeglaselt ... tavaliselt lõhnab asi ikka sellejärele, et kuskilt kisutakse lisaõhku vms. Enne
igasugu imelikke kruvide kruttimist käi kõik voolikud ja lödvikud üle, pese ka see kahe siibriga junn puhtaks (seestpoolt ikka, äkki on ära tagitand
ja mõni siiber ei lähe tagasi nii nagu peaks s.t. läheb tagasi viivisega), kuhu gaasitross külge läheb ja samuti ei tee ka paha kui sa selle tühikäigu
mootori puhtaks pesed.
|
|
|
juss
huviline
Registreerunud 25.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 90
|
postitati 01.06.03 14:52
|
|
|
mida need erinevad junnid seal juhivad...
Seda on kõige lihtsam kindlaks teha, kui vaadata junnide külge minevate juhtmete värve ja võrrelda skeemiga. Tavaliselt on juhtmed kahevärvilided,
kusjuures domineeriv värv tuuakse skeemis eesoool, näiteks bl/gr on sinine/hall. Kui sul skeemi pole, kirjuta mootori mark ja juhtmete värvid, katsun
aidata.
|
|
|
|
moiva
huviline
Registreerunud 06.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi100, 2,3E
|
postitati 07.06.03 22:16
|
|
|
võta nr1 otsad lahti ja pane kokku, kui auto jääb norm töötama(ainult käivitamisel tuleb gaasi anda) siis kisu see lisaõhuklapp maha ja puhasta
suruõhu vms ära, kui veab hakkab kõik normaalselt tööle. mul oli sama jama, kuid mul puhastamine ei aidand, ostsin forsist uue (3200eeki) karm raha
sellise väikse juppi eest
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 08.06.03 09:08
|
|
|
Võin kohe julgelt öelda,et mul oli täppselt sama jama ühe a-100ga.Ja viga oli ei midagi muud kui tühikäigu mootor.Ei aidanud pesemine ka ostsin
rommulast teise ja asi norm korras.
|
|
|