Anton
huviline
Registreerunud 29.05.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.05 08:58
|
|
|
Kui suured rattad sobivad audi a6-le
Tere. Mul on 1999 audi a6 sedaan
Ostsin hiljuti replica 17 tolli 7.5 9 kodaraga valuveljed. Keerasin alla rehvid 225 45 r17. Kui vaadata koobast, siis ruumi on ratta ja koopa vahel
küllaldaselt. Kindlasti sobivad alla ka suuremad rehvid. Plaan on panna kas 235 50 17 või 245 45 17, et ratas ilusasti koopa ära täidaks ning sõita
oleks ka pehmem.
Teie audimehed oskate kindlasti täpsemalt öelda, kui suured rattad oleks veel võimalik alla panna, et ratas ei hakkaks vastu koobast käima. kas 245 50
17 läheksid alla või 235 55 17?
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 29.05.05 09:34
|
|
|
Kuskilt on kõva jäänu ,et a6 koopasse pidavat mahtuma isegi kuni 20 tolli velg..iseasi mis kõrgusega kumm seal peal on....
|
|
|
Anton
huviline
Registreerunud 29.05.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.05 10:08
|
|
|
Ma ei soovi velgi vahetada - need on niigi ilusad nüüd Küsimus on just
rehvides
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 29.05.05 10:37
|
|
|
replicad on muidugi ilusad....
oskan niipalju öelda,et a8 on stockis 225/55 r 17 ....ja polnud probleemi alla panna 255/40 r 17 ...ei oska öelda kui palju a6 koobas väiksem on,kuid
mul 235 /45 r17 peaks sinnna vabalt minema alla..
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.05.05 07:35
|
|
|
235/45/17 mahub väiksele A4-legi alla, ammugi siis C5-le.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.05.05 08:14
|
|
|
Siin on päris hea graafiline võrdluspaik. Vali seal "metric" ja siis
pane esimeseks mõõduks 195/65-15 (100 ja A6 orig mõõt) ja teise 235/x-17. Seda x-i hakka siis vaikselt suurendama ja näed, kui palju see reaalselt
ratta diameetrit muudab.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 30.05.05 09:33
|
|
|
Tean, et ühel C5 kerega autol hakkas aukudest läbi sõites 245/40/18 rehv vastu rattakoobast käima. Sellest suurema läbimõõduga 17" rehvi ei maksaks
seega alla panna.
See sinu poolt välja pakutud 235/50/17 on suurema läbimõõduga kui 245/40/18.
Muidugi laius on 10 mm väiksem. Kuna rehv käib vastu ikka servast enamasti, siis see ehk natuke leevendab asja, aga ikkagi on kahtlane seda
kasutada.
Tegelikult sõltub palju ka vedrustusest.
|
|
|
randos
huviline
Registreerunud 11.04.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 25.06.05 19:27
|
|
|
kui vaz 2105 mahutab endasse 17" 215 laia ja 40 kõrge kummi (järgi proovitud ja ise näinud), siis lao aga julgelt juurde...
Rando Suve 5209411
Audi A6 1995a
|
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 25.06.05 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anton
Plaan on panna kas 235 50 17 või 245 45 17, et ratas ilusasti koopa ära täidaks ning sõita oleks ka pehmem.
|
Ma nüüd jälle aru ei saa midagi. mida madalam rehv seda pehmem sõita?? Ma ükspääv proovisin üht 45 kõrgusega tojotsi. Peale raudteed rohkem sinna kohe
ei taha istuda. Minu 65 kõrgusega rallikarattad on tunduvalt pehmemad. Või on vedrustus niipalju pehmem?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.05 20:13
|
|
|
Kodanikele, kes ei mõista, mida rehvikõrguse indeks tähistab - kui näiteks on mõõt 225/45, siis rehvi laius on 225 ja kõrgus on 45% rehvi kõrgusest
ehk siis 225-st. 225-st 45% on 101,25!
Toon ühe näite. Nimelt RS6-l oli 18" mõõt 255/40, kui ma õigesti mäletan, mis teeb rehvi kõrguseks 102. Olgugi, et rehvi kõrguse indeks oli 40, on ta
kõrgem rehv kui 225/45 17".
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|