Lehekülgi: 1 2 |
VeixH
huviline
Registreerunud 23.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.16 15:33
|
|
|
Sil latalal pole vahet kuna sinna kinnitub ainult käigukast
Juhtmestik ei tohiks rolli mängida
V6 kliimapumv ei istu r4 mootori kulge
Ja jahutus voolikud ja muu peaks istuma jap ainult see alumibe cooleri toru vaja sinna
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 21.12.16 15:37
|
|
|
Miks ninaraam vaja välja vahetada? Gaasiklapi juhtimine kõige väiksem asi, kui on trossiga, tuleb lihtsalt bedalbox ära vahetada, ja kui on
elektriga, siis peaks olema lihtne (mäletamist müüda oli sel 142kw sel v6 elektriline), siis kogu vajalik puder on doonor autopeal olemas, sealt saad
selle ilusti ümber laduda. Ainus mis ette ei istu, on jahutusradikas ,kuna c5-l on see veidi laiem ja minu omale ei mahtunud see tulede vahele ära
(jutt s6 c5 radikast, teisi ei tea). Lõdvikud ja muud asjad peaks sobima ja ei tohiks olla eriline leiutamine.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.16 21:02
|
|
|
Doonor garaazi veetud. Sõber tegi Immo offi ka igaksjuhuks ära. Mootorit on hiljuti ennem kindlustuse poolt maha kandmist saanud uued esisilla
jubinad, mootoril vahetatud õlid filtrid kkk tihend ja uued küünlad - tihe! Homme mõõdan kompressioonid ära ja alustan lahti võtmisega. Läbi juhuse
garaazi poole sõites nägin vanat tuttavat ja mainis pool kogemata et sai six packi eest Audi 80 b2 esiveduse auto! Selle võtsin ka mööda minnes
vedurile sappa . Kere on eeskujulik ja sisu sammuti. See on hilisem
projekt. Gaasiklapi juhtimine on trossiga ja v6l oli samuti trossiga.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.16 22:39
|
|
|
Tehnika vahetus on toimunud! Kõik oli bolt on peale ninaraami(a4) ja cooleri toru (a6) sobitamise. A6l on poolraamid ilmselt pikemad kui A4jal ja
pidin selle kummipadja kanduril jupi vahelt lõikama, täpsemalt 2cm. Hetkel viskasin kogu nina lihtsalt kokku. Homme ehitan sumpajooksu valmis ja
tulede, kapoti, tiivade jms vahed paika. Kui poleks doonorit kõrvale võtnud siis otsiks vajalikke juppe siiani! Roolivõimu torud jpm oli väga hea kohe
ümber visata! Täna kodu sõites märkasin ühte anomaaliat, tühikäigul käies näitab tahhokas 200rpmi ja piirajas olles 4500 pööret. Kiirus ei tundu ka
õige olevat! Ilmselt tuleb spidoblokk välja vahetada A4 1.8t oma vastu? Mingi probleem on veel, mootor ei tõmba nii hästi kui doonori vahel! Homme
vaatan kõik kriitilise pilguga üle. Kui kellegil on ideid kuidas anomaaliast lihtsamalt pääseda siis ärge kartke end välendada! Kui mootori probleemid
lahendatud võtsn ette nii esi kui tagasilla! Seda annelit ehitan siiski endale! Paneks pilte ka protsessist, aga see on telefonis keerulisem kui
arvata oskasin!
|
|
|
VeixH
huviline
Registreerunud 23.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.16 04:24
|
|
|
Vag comiga saad selle naidikuplokki ka toole panna ilusti lihtsalt vaja silintrite arv ara muuta
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.16 18:08
|
|
|
300km on märkamatult maha vuratud. Täna installisin v6e originaal lõpupüti sumpajooksule ja see poob väga kõvasti gaasid kinni. Auto muutus
märgatavalt uimasemaks ja katalisaator on peale talla andmist punane. Ennem kui sumpajooks oli kuni kardaani vahepukini ilma püttideta siis seda ei
esinenud. Teine küsimus on siiski selle tahhokaga. Täna istusin auto ja arvutil kabla taga 2h ja ei leidnud vcds programmis kohta kus seda korda teha!
Kust seda täpsemalt saada võiks? Veakoode oli ka nagu putru, tuleb järjest vigaseid asju välja vahetama hakata!
|
|
|
VeixH
huviline
Registreerunud 23.12.13
Kasutaja on eemal
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.16 21:48
|
|
|
Täna oma doonor A6 pealt tõstsin kõik esisilla kaikad koos amortidega A4 alla. Vanad olid ikka väga läbi. Rooliotsa hakkasin lahti taguma siis tuli
munakust välja... Uued asjad küljes ja autoga palju mõnusam sõita! Mööda minnes panin ka uued klotsid ja kettad külge. Pidurid peaks ära ka õhutama ja
võiks olla hea. Kastist lasin ka õli välja kuna see tegi kiirendades kahtlast häält. Õli tundus täpselt selline nagu oleks kunagi mootorist välja
lastud ja otse kasti pandud. Asemele läks castroli 75w90. Kast jäi palju vaiksemaks ja käigud lülitavad pehmemalt. Järgmiseks teeks mõned uued puksid
käiguhoovastikule. Homme jõuab üks tagumine rattalaager ja juhipoolne kokkujooksu reguleerimis kaigas(13euri). Ilmselt tagasilla kallal nokitsedes
vahetan reduktori õli ka ära.
Täna kerge lumega poognaid natukene joonistatud sai siis tekkis mõte ühemassilise hooratta ja V6 siduriketta ja korvi peale. Harjumatu on sõita 2
massilisega kui terve elu olen sõitnud ühega. On kellegil kogemusi? Mis hooratas külge pookida? Treimisega probleeme pole, küsimus on just vända otsa
sobivusega. Treime/tasakaalustame hoorattaid iga nädalaselt!
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 28.12.16 08:39
|
|
|
Milleks leiutada jalgratast kui saab kasutada vana R4 ühemassilist. Kõige kangem bolt-on lahendus oleks siduri näol 2.0 103kw quattro oma, ühele 1.8T
B5 quattrole sai kunagi pandud. Aga ratast saab ka ümber puurida 240mm siduri jaoks ning siis saab juba 7A või 3B sidurit kasutada. Ise läksin enda ja
venna autoga viimast teed pidi.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.17 22:08
|
|
|
Mingi anomaalia on tekkinud. Rõhk peaks originaalis olema tal 0.48bari vms. Panin rõhukella täna külge ja üllataval kombel puhub vaid 0.3 kui sedagi.
Esimesega kohalt ära süstida siis viskab rõhu korrkas 0.6e peale ja siis kukub kohe 0.3le. See spikimine annab tunda ja pole ka mootorile eriti
tervislik. Surve toristiku kuni kollektorini sai üle vaadatud kriitilise pilguga ja pooled klambrid välja vahetatud. Millest võib selline asi tingitud
olla? Kas turbo võib õhtal olla?
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.17 22:47
|
|
|
Hei hopsti. Audiga olen nautinud vahepeal päris palju kilomeetreid nii liueldes kui maanteed kulgetud. Kõik on hästi aga maanteel on kütuse kulu 14l
sajale!! Arvuti ei näita mitte ühtegi viga mis seda põhjustada võiks... v6st
jäi mul üle 2 lambdat ja mõtlesin neid proovida, aga juhe liiga lühike. Kas lambda võib sellist nähtust esile tuua nagu 100ga sõites 14l sajale
võtmist?
Teine küsimus on selline et ehk oskab keegi peast öelda mulle 2.8 v6 142kw mootori kepsu pikkuse? Mõned mõtted tiirlevad peas aga sellest hiljem kui
teoks läheb. Kui keegi suudaks selle vastuse mulle öelda oleksin väga tänulik!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |