Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Start-Stop aku vanale autole (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3268)
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 13.11.16 13:44 Tsiteeri
Start-Stop aku vanale autole



Kas on mõtet vanale parsale EFB Start-Stop akut peale panna? Asi selles, et sõidan palju lühikesi linnaotsi (käivitus, 1-2 km sõitu, jälle käivitus...). Kahtlustan, et tavaline aku ei võta lühikese sõiduga nii palju voolu vastu, kui käivitamine ära tarbib ja siis läheb külmaga käivitamine raskeks. EFB aku võiks nagu kiiremini voolu vastu võtta või eksin? Kas EFB aku midagi auto elektrisüsteemis pekki ei keera? Ei jaga auto elektrist midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 15:40 Tsiteeri


AGM on selliste manöövrite jaoks kindlasti eelistega. Ei pea EFB olema vaid hea ka nn esimese otsa AGM-id, mis teevad ka vanale autole kõik vajaliku. Kui pikki otsi kohe selga ei lasta siis peab normis vastu. Muul juhul küpsetad selle AGM-i lihtsalt ca aastaga ära. Võid vaadata näiteks seda seeriat;
http://en.katalog.zap.pl/category/index/3


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.11.16 05:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487Muul juhul küpsetad selle AGM-i lihtsalt ca aastaga ära.


Miks nii?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 08:20 Tsiteeri


AGM on ülitundlik ülelaadimisele.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 08:28 Tsiteeri


Ära hirmuta inimesi ära. Mitte midagi ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 08:31 Tsiteeri


Ei juhtugi, kui autol on energiajuhtimise moodul. Kas vanal autol on selline?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 14.11.16 10:04 Tsiteeri


See moodul ei ole kuskilt otsast oluline.
Agm aku ei kannata kuuma..
Laadimise osas ta nii tundlik ei ole, kuigi jah agm i laetakse väiksema vooluga.
Mul on maal Belarusil agm aku peal.. ja kätab juba 3 mandat aastat.. seal ei ole ühtegi moodulilt :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 10:12 Tsiteeri


Ahah. Mis on see, mis sinu arvates siis aku temperatuuri ja algoritmi valitseb?
Belarus teeb sul kindlasti peatumata ilma eelsoojenduseta 500km ööpäevas. :D


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 14.11.16 10:48 Tsiteeri


;Mis vahet sel on mitu kw sõidab .. loevad laadimisvool ja aeg..
Googelda veel natuke peale..

Ja temperatuuri all mõtlesin seda kui osadel traktoritel näiteks on aku radika taga .. kuumas kohas..
Kus keskkonna temperatuur liiga kuumaks läheb.
Jah Agm ei kannata ülelaadimist.. kuid korras auto ei lae ka trastiliselt üle.
Tootjad ise pakuvad ka agm akut .. ilma igasuguse elektroonikata autodele..
Just neile millel näiteks on webasto peal ja millel on rohkem ja kiirelt vaja laadimistsükleid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 10:53 Tsiteeri


Ja mida mina siis siin seni räägin?
Sul on endal kõvasti googeldada vaja, et ainuüksi energiajiuhtimise mooduli mõttest aru saada.

Samuti paistavad jutus selged valged/hallid laigud autotootjate soovituste ja pakkumiste teemal.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 15:44 Tsiteeri


tl470487 ma ei viitsi sinuga siin vaialda aga palun tee endale selgeks mida teeb Battery and energy management moodul on. See ei mõjuta laadimist suurel määral. Sellel moodulil pole sooja ega külma kas on tavaline või AGM vooluallikas. Seda moodulit huvitab ainult AKU MAHTUVUS ja kõik. see moodul on sisuliselt raamatupidaja kes teab palju läks energiat välja ja tuli sisse mingi aja vältel ja kõik. Teine teema on see,et üle CANi läheb sealt info mootori ja ESB juhtmoodulisse info et palju paras jagu genekas mootorilt energiat tarbib. Mootori pöörded ka natku asjase seotud. Aku temeratuur ka mõjutab protsessi osalist.
Saksamaal audi koolitusel räägiti see teema pikalt läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 15:50 Tsiteeri


Ei viitsi? Siis mine küsi kooliraha tagasi. :D

"Aku temeratuur ka mõjutab protsessi osalist." - huumor?

Järgmine kord küsi õpetajatelt, miks on vaja aku temperatuuri pidevalt jälgida.

Pealegi aitame ehk ei ole vaja Saksamaale sõita, et elementaarne BM kohta alla saada: ;)
http://www.mpoweruk.com/bms.htm

Pööra tähelepanu: "Providing the optimum charging algorithm for charging the cells".
Aitame ka sellega, et lisaks mahtuvusele on justnimelt aku tüüp otsene põhjus, miks on vaja see BM-is registreerida/kodeerida.

Tsitaat:
Algselt postitas: beasty
tl470487 ma ei viitsi sinuga siin vaialda aga palun tee endale selgeks mida teeb Battery and energy management moodul on. See ei mõjuta laadimist suurel määral. Sellel moodulil pole sooja ega külma kas on tavaline või AGM vooluallikas. Seda moodulit huvitab ainult AKU MAHTUVUS ja kõik. see moodul on sisuliselt raamatupidaja kes teab palju läks energiat välja ja tuli sisse mingi aja vältel ja kõik. Teine teema on see,et üle CANi läheb sealt info mootori ja ESB juhtmoodulisse info et palju paras jagu genekas mootorilt energiat tarbib. Mootori pöörded ka natku asjase seotud. Aku temeratuur ka mõjutab protsessi osalist.
Saksamaal audi koolitusel räägiti see teema pikalt läbi.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 14.11.16 16:23 Tsiteeri


Minu tööautol (MB)sai just peale ostetud uus AGM aku ja sellel laadimisvool 14,5 ja mis pidi olema normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 17:11 Tsiteeri


Laadimisvoolutugevus ja laadimispinge on 2 täiesti erinevat füüsikalist suurust.
Nii voolutugevuse kui ka pinge väärtused peavad vastama aku laadimise faasile:
Joonisel:
Charging Voltage - laadimispinge (V)
Charging Current - laadimisvoolutugevus (A)

https://www.upload.ee/image/6349826/CHARGE-GRAPH2.jpg

Mitte unustada ka temp. kompensatsiooni. AGM-i laadimisel 1 tabel...
https://www.upload.ee/image/6349829/AGMcharge2.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.11.16 17:36 Tsiteeri


Eks kindlasti annaks ka mingi tark laadija vahele ühendada vanemale autole kui soov on? Palju maksaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.16 17:44 Tsiteeri


Saab aga see ei ole pragmaatiline. Milleks võtta AGM vanale autole, kui sellega ainult sirgelt uhatakse? Happeakud ei ole kuhugi kadunud ning pealegi nende tehnoloogia on viimastel aastatel oluliselt paranenud. AGM tehnoloogia arenduse juures on avastatud mitmeid momente, mis on justnimelt juurutatud happeakude plaatide pinnakatetel.
Vana auto teeb juba "float mode-is" pluss C temperatuuride juures AGM-ile liiga, "standby mode-s" küpsetab ära. Happeaku selles nn ülemises otsas kindlalt vastupidavam.
Ega muud polegi, kui mugavus maksab.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]