audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 11.11.16 08:55
|
|
|
MC1 mootori asendamine AAN-ga
Kuna talv tulnud ning tegevusi vähem siis on lisandunud masinaparki üks audi 200, millel aiste vahel MC1 mootor. Kuna endale pole kunagi need
pritsepeaga mootorid sümpatiseerinud, siis näeksin ideaalis seal vahel AAN mootorit.
Siit on tekkinud hulga küsimusi:
Kas AAN mootor istub 200 käigukasti otsa?
Kas saab kasutada 200 enda sidurikomplekti või need jäävad lahjaks juba AAN küljes?
Ning kui ei istu, kas siis tdiQ C4 käigukast läheb suht 1-1 200 enda kasti asemele ning kardaan? Või peab siis juba ka tagumise diffri teise
panema?
Projektil pole lõpu kuupäeva ehk ehitamine käiks nii kuidas rahakott ja aeg võimaldab. Hetkel tahaks enne koguda piisavalt palju infot ja siis jupid,
enne kui lammutamiseks läheks.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 11.11.16 21:59
|
|
|
1. Ei istu otse, kui tahad jätta alles originaal 016 kasti, siis pead otsima 200 20v 3b hooratta ja siduriketta. AAN on algupäraselt mõeldud kasutada
01e kastiga, millel on peavõll erinev.
2. Saab ka kasutada mc hooratast ja sidurit aga see jääb lahjaks. Olen proovinud
Tänavale hea kombo originaal kasti puhul oleks AANi otsa A200 3b hooratas, 3b pidurimeistri ketas ja SRE 707 korv. Seda saab normaalselt libistada.
Seda muidugi tingimusel, et lepid AANi tehasevõimsusega, või kerge chipiga. Sealt võimsuselt edasi minnes, muidugi jääb ka see lahjaks.
3. 01e kastil on käpad ja käiguvahetus hoovastik erinevad praegusest 016-st. Veovõllide pikkused on ka erinevad. Seda teemat täpsemalt ei tea
kommenteerida, selles osas soovitan uurida Ivo või Eintsi käest täpsemalt.
4. Difrit saad kasutada olemasolevat.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.11.16 22:05
|
|
|
Natuke lihtsalt mõtteaineks, EL pritse ehitamine 10vT mootorile pole ka tegelikult võimatu töö.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 11.11.16 22:13
|
|
|
Pritsepead ei meeldi, sest ei saa nende probleemidega hakkama? Kunagi sain
ka soovituse mootor ära vahetada el.pritse vastu, soovitaja ilmselt ei olnud just kõige kõvem dignostikakäpp pritsepeaga mootorite alal. Õnneks
leidsin teise. Nüüdseks peale seda vahejuhtumit juba seitsmes aasta mootor tiksub kenasti.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 12.11.16 08:01
|
|
|
Köige valutum varjant oleks vast proge aju paigaldada. Seda on tehtud Ja
rahvas vöiks aru saada,et mehaaniline pritse on kuluv osa
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.16 10:28
|
|
|
Progeaju on kindlasti lihtsam lahendus( pihustipesad, pihustid, kütuselatt-tuleb ise teha, kütuserõhuregulaator, drosseli andur, mõistlik kohe COP
peale ka minna, ehk siis need ka+ triggerwheel ja VR, viiesilindrist juhtida suutev aju), iseasi kas see on palju odavam. MC mootoril on hädavajalik
ka väljalaskekolle kaheosaline külge saada, muidu läheb pool buusti pragudest välja ja tundub, et pritsepea ei tööta.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 12.11.16 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ja rahvas vöiks aru saada,et mehaaniline pritse on kuluv osa
|
Ja elektrilise pritse korral mehaanilised osad puuduvad? Või äkki siiski elekter liigutab mehaanikat? Ma olen üsna kindel, et u. 90% juhtudest kui
keegi väidab, et pritsepea on kulunud ja on uut vaja, siis on viga hoopis milleski muus. Asi on selles, et väga vähesed oskavad selle pritsesüsteemi
vigasid diagnoosida. Juba 6 aastat tagasi pidavat kahe remondikoha väitel olema mul pritsepea "kulunud" ja vaja uut, aga näed, 6 aastat ja 80 000 km
muretult edasi sõitnud, ei ole olnud probleeme ei käivitusega ega kütusekuluga. Vaja vaid leida õige spetsialist ja kasutada bensiinina 98-t ning
unustage mured.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.11.16 11:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ja rahvas vöiks aru saada,et mehaaniline pritse on kuluv osa
|
Mul hobiautol ka mehaaniline pritse. 180tkm kellal ja tundub, et töötab.
Aga teadjamehe käest küsiks, et mis seal siis ära kulub?
Pump, pritse, andurid või mis?
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 12.11.16 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Vaja vaid leida õige spetsialist ja kasutada bensiinina 98-t ning unustage mured.
|
Kas see käis nüüd teema subjektiks oleva MC1 ja AAN kohta, või kõigi Audi printsepeaga R5'te kohta? Näiteks 100kw 2.3l NG mootor.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 12.11.16 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kas see käis nüüd teema subjektiks oleva MC1 ja AAN kohta, või kõigi Audi printsepeaga R5'te kohta? Näiteks 100kw 2.3l NG mootor.
|
Mul on 2,3 AAR, see 100 kW peaks üsna sarnane olema (huvitav millest üldse see 2 kw erinevus tuleb?). 98 on Euroopa Liidus praegu ainuke bensiin,
millele ei lisata biolisandeid.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.11.16 21:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kas see käis nüüd teema subjektiks oleva MC1 ja AAN kohta, või kõigi Audi printsepeaga R5'te kohta? Näiteks 100kw 2.3l NG mootor.
| 2.3NG kohta ei oska halligi arvata (pole sellega lähedalt pidanud võitlema), aga enamus vanakooli 10v ja 10vt mootorid tahavad
eranditult 98E bensiini, nt 10v 2.0 85Kw on tehasepoolt kästud ainult 98E tankida.
Oli kunagi mugav aeg, kus kogu autopark ainult 98E peal elas, ei pidanud väga mõtlema millisest kalonkast võtta
Et oleks raskem!
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 13.11.16 01:04
|
|
|
OK. Mulje on jäänud vähemalt vana V8'ga, et sinna on targem 95'te või 92'te tankida, kui 98't. Võib-olla 92 on pigem liigne optimism, kuid paagi
luugil nii kirjas on Eks need R5'dki ole sama ajastu mootorid.
(Ei mõtle hetkel turbomootoreid, kuhu käib 98 või kangem sisse).
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 16.11.16 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ja rahvas vöiks aru saada,et mehaaniline pritse on kuluv osa
|
Mul hobiautol ka mehaaniline pritse. 180tkm kellal ja tundub, et töötab.
Aga teadjamehe käest küsiks, et mis seal siis ära kulub?
Pump, pritse, andurid või mis? | https://youtu.be/a4fJAfXYxWk
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.11.16 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Aga teadjamehe käest küsiks, et mis seal siis ära kulub?
Pump, pritse, andurid või mis? | https://youtu.be/a4fJAfXYxWk
|
Sa ei saanud küsimusest aru.
Ma ei soovinud viiteid tööpõhimõttele (mille ma tegin endale juba selgeks 25a tagasi, kui Sierra XR4 veel igapäevaautoks oli), vaid küsisin, mida
rahvas arvab, et mis seal ära kulub.
Siit loetu põhjal otsustades ei tea rahvas näiteks sedagi, et nö. pritstepea, mida kõik suure hooga vahetama kukuvad, (kui mingi jama on), koosneb ntx
Audi 4 ja 5 pütastel lausa neljast osast: potekast, el. rõhuregulaatorist, meh. regulaatorist ja kütusedosaatorist. Järgmise vana pea pealekruttimisel
ju ei tea elus, kas teisel need neli asja kõik ok on.
See on umbes sama teema, et kui sillas midagi kolksub, siis selle asemel, et kolks üles leida, minna romulasse ja osta oma autole terve krtteab,
millises korras, sild ja kruvida alla. Ja uuesti hakata kolinaid otsima.
Pigem on asi selles, et keegi ei oska neid remontida ja lonkama või seisma jäävad enamuses mingi pisivea tõttu.
Kuluvad ainult pumbad ja surevad tempiandurid - too siis näiteid, kellel ei kuluks need asjad.
Sakslastel oli pidev pritse juba 40nendatel olemas, ntx Messerschmitti hävitajatel, kes lendasid edukalt pea alaspidi, samal ajal kui inglaste (RRoyce
ikka veel karpadega mootoritega) Spitfired lonkama hakkasid ja mõnikord ka hoopis välja surid.
Kuna karpa teistpidi pöörates ei tööta ju...
.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 17.11.16 18:41
|
|
|
Kui tööpõhimõte selge,siis peaks ka selge olema ,mis seal kulub ja väsib.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.11.16 20:12
|
|
|
AAN mootoril pritsesüsteemis kuluvad/rikki minevad asjad puuduvad?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.11.16 08:23
|
|
|
Jõhker läbu on käima tõmmatud.
Inimene tahab AAN-i swappida, mis see teie asi on miks?
AAN on igast otsast parem mootor, kui 10vt. Efektiivsem, parema response-ga, parema hingamisega jne, sest see on uuem põlvkond.
Võiks ikka teemasse jääda, mitte teha diskussioone pritsepeast. AAN-l ei ole pritsepead ning selle kohta ei küsinud keegi midagi.
|
|
|
|