Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 b5 1.9TDI mootor ei saavuta töötemperatuuri- Korras (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2787)
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 10.11.16 21:17 Tsiteeri
A4 b5 1.9TDI mootor ei saavuta töötemperatuuri- Korras



Esiteks mis tehtud:
Terve radiaatori ulatuses papp ees
Mehaaniline vent ära võetud
Uus termostaat 87C + vedelik

Mure siis selline, et kliimablokist vaadates soojeneb mootor kiirelt ja ühtlaselt- näitab koguaeg 90C ja puhub ilusti sooja. Kuid mootori enda temperatuuri näidik kukub alati ära kui veidi rohkem peale anda või maanteel sõita. Ainult kui linnas rahulikult sõita, kõrgema käiguga või ummikus istudes siis näitab ka spidoblokis 90 kraadi, kuid seda juhtub harva.
Ise mõtlesin, et äkki jäi termostaati vahetades jäi õhk vahele vms? Aga samas enne termostaadi vahetust oli kõik täpselt sama, mistõttu ma termostaadi ära ka vahetasin.
Ideed mida teha teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.11.16 06:41 Tsiteeri


Põhjakate all ? Õhk on sealt ilmselt juba ise välja tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 11.11.16 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip
Esiteks mis tehtud:
Terve radiaatori ulatuses papp ees
Mehaaniline vent ära võetud
Uus termostaat 87C + vedelik

Mure siis selline, et kliimablokist vaadates soojeneb mootor kiirelt ja ühtlaselt- näitab koguaeg 90C ja puhub ilusti sooja. Kuid mootori enda temperatuuri näidik kukub alati ära kui veidi rohkem peale anda või maanteel sõita. Ainult kui linnas rahulikult sõita, kõrgema käiguga või ummikus istudes siis näitab ka spidoblokis 90 kraadi, kuid seda juhtub harva.
Ise mõtlesin, et äkki jäi termostaati vahetades jäi õhk vahele vms? Aga samas enne termostaadi vahetust oli kõik täpselt sama, mistõttu ma termostaadi ära ka vahetasin.
Ideed mida teha teretulnud.


Sarnase mure kohta oli hiljuti pikk arutelu, aga ei mäleta, mis teemana.
Lühidalt: mul soovitati süüde lihtsalt sisse lülitada (sobib jaheda mootoriga) ja veenduda selles, et kliimas hakkab temp vaikselt, aga järjekindlalt, üles tiksuma- kuni 90-ni. Ja sinna jääb ta kogu ülejäänud sõidu ajaks pidama. Peale suretust temp langeb, aga kui uuesti süüde sisse keerata, siis ei jää ta pidama tegeliku temp peale, aga liigub jälle tõusvas joones. Kui käivitada, siis liigub ikka sama kiiresti üles sõltumata mootori tegelikust temperatuurist. Kell näitab hoopis midagi muud, ta võib küll millalgi ka 90 näidata, ja seda reaalselt, aga sõitma hakates langeb ehk 70-90 vahele.
Selliselt on 2,8 A6 C4 mul asi toimetanud juba mitu aastat. Ei ole lihtsalt viitsinud tegeleda.
Soovitati viga otsida temperatuuri andurist (vahetada). Kui tervist jätkub ja kõik tähemärgid soodsas seisus on, saab ehk see protseduur isegi prooviks ära tehtud. Niipalju veel ,et kunagi suvel, kui varjus oli +32, näitas kell +60 linnas sõites ja ei olnud mingit märki sellest, et see võiks muutuda isegi kohal seistes. Termostaat oli vahetatud paari kuu jooksul kaks korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 11.11.16 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Põhjakate all ? Õhk on sealt ilmselt juba ise välja tulnud.


Põhjakate on ka all jah.

Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Sarnase mure kohta oli hiljuti pikk arutelu, aga ei mäleta, mis teemana.
Lühidalt: mul soovitati süüde lihtsalt sisse lülitada (sobib jaheda mootoriga) ja veenduda selles, et kliimas hakkab temp vaikselt, aga järjekindlalt, üles tiksuma- kuni 90-ni. Ja sinna jääb ta kogu ülejäänud sõidu ajaks pidama. Peale suretust temp langeb, aga kui uuesti süüde sisse keerata, siis ei jää ta pidama tegeliku temp peale, aga liigub jälle tõusvas joones. Kui käivitada, siis liigub ikka sama kiiresti üles sõltumata mootori tegelikust temperatuurist. Kell näitab hoopis midagi muud, ta võib küll millalgi ka 90 näidata, ja seda reaalselt, aga sõitma hakates langeb ehk 70-90 vahele.
Selliselt on 2,8 A6 C4 mul asi toimetanud juba mitu aastat. Ei ole lihtsalt viitsinud tegeleda.
Soovitati viga otsida temperatuuri andurist (vahetada). Kui tervist jätkub ja kõik tähemärgid soodsas seisus on, saab ehk see protseduur isegi prooviks ära tehtud. Niipalju veel ,et kunagi suvel, kui varjus oli +32, näitas kell +60 linnas sõites ja ei olnud mingit märki sellest, et see võiks muutuda isegi kohal seistes. Termostaat oli vahetatud paari kuu jooksul kaks korda.


Okei, kui väga häirima hakkab siis proovin anduri endal ära vahetada. Hetkel ei ole aega ega ka otsest vajadust sellega tegeleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.11.16 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip

Okei, kui väga häirima hakkab siis proovin anduri endal ära vahetada. Hetkel ei ole aega ega ka otsest vajadust sellega tegeleda.


Termostaadi vahetuse, papi hankimise ja radika ette toppimise, mehaanilise vendi eemalduse, audiklubi foorumisse teema tegemise jne-ga siis oli aega ja otsene vajadus tegeleda?
Anduri vahetus on 0,25h ja maksab ta 4 - 40€ sõltuvalt tootjast.

Sry, aga pisut raske on seda kõike mõista.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 13.11.16 18:09 Tsiteeri


Omal sama jama Audi A4 1.9 81 kw mootoriga. vahetasin kolm korda termostaati. Mootor saavutab töö temperatuuri nüüd lõpuks ja jääb püsima. Aga küsiks sama mootori omanikelt, et kui kiiresti teie autod soojaks lähevad? Ise pean ennem 10 km sõitma seda nagu natuke liiga palju? seda siis 90km/h juures. Visko sidur ilusti töötab st pidevalt järgi pole. Muidugi põhja kate puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: must1.9tdb4audi
Omal sama jama Audi A4 1.9 81 kw mootoriga. vahetasin kolm korda termostaati. Mootor saavutab töö temperatuuri nüüd lõpuks ja jääb püsima. Aga küsiks sama mootori omanikelt, et kui kiiresti teie autod soojaks lähevad? Ise pean ennem 10 km sõitma seda nagu natuke liiga palju? seda siis 90km/h juures. Visko sidur ilusti töötab st pidevalt järgi pole. Muidugi põhja kate puudub.

Endal on ~5KM järel (samuti ~90km/h) sõites 60 kraadi käes. Seda praeguste ~ -5 ilmadega.
90 saavutab kusjuures külmadega kiiremini kui suvel. Ju nende 3e küünla pärast mis talvel rakenduvad. Suve lõpupoole saavutas 60 kraadi ~6KM juures ja 90 kraadi 13km juures. Talvel võta viimasest 2km maha.

Just nimme jälgisin seda septembri lõpupoole ja nüüd paar päeva tagasi. Mõlemad andmed pärit öö läbi seisnud autost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 14.11.16 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: must1.9tdb4audi
Omal sama jama Audi A4 1.9 81 kw mootoriga. vahetasin kolm korda termostaati. Mootor saavutab töö temperatuuri nüüd lõpuks ja jääb püsima. Aga küsiks sama mootori omanikelt, et kui kiiresti teie autod soojaks lähevad? Ise pean ennem 10 km sõitma seda nagu natuke liiga palju? seda siis 90km/h juures. Visko sidur ilusti töötab st pidevalt järgi pole. Muidugi põhja kate puudub.

Endal on ~5KM järel (samuti ~90km/h) sõites 60 kraadi käes. Seda praeguste ~ -5 ilmadega.
90 saavutab kusjuures külmadega kiiremini kui suvel. Ju nende 3e küünla pärast mis talvel rakenduvad. Suve lõpupoole saavutas 60 kraadi ~6KM juures ja 90 kraadi 13km juures. Talvel võta viimasest 2km maha.

Just nimme jälgisin seda septembri lõpupoole ja nüüd paar päeva tagasi. Mõlemad andmed pärit öö läbi seisnud auto.


3-e küünla pärast?

Aga mina ise olen jälginud seda aega kui sooja puhuma hakkab (40C), see mul ca 6km sõiduga. (linnasõit, enamjaoks 3 käik ca 50km/h).

Aga teema algusest rääkides siis tundub, et termostaat ei ole ikka see õige. Sest praegu küll on nagu auto sagedamini temperatuuri saavutanud aga regulaarsusest ei ole mingit juttu. Ehk temperatuuri anduris viga ei ole siiski.
Ehk vahetan siis veel ühe termostaadi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.11.16 20:43 Tsiteeri


Kas on originaal ehk A-osana ostetud termostaat? Kui ei ole, siis pole mõtet pikemalt rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 15.11.16 05:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: must1.9tdb4audi
Omal sama jama Audi A4 1.9 81 kw mootoriga. vahetasin kolm korda termostaati. Mootor saavutab töö temperatuuri nüüd lõpuks ja jääb püsima. Aga küsiks sama mootori omanikelt, et kui kiiresti teie autod soojaks lähevad? Ise pean ennem 10 km sõitma seda nagu natuke liiga palju? seda siis 90km/h juures. Visko sidur ilusti töötab st pidevalt järgi pole. Muidugi põhja kate puudub.

Endal on ~5KM järel (samuti ~90km/h) sõites 60 kraadi käes. Seda praeguste ~ -5 ilmadega.
90 saavutab kusjuures külmadega kiiremini kui suvel. Ju nende 3e küünla pärast mis talvel rakenduvad. Suve lõpupoole saavutas 60 kraadi ~6KM juures ja 90 kraadi 13km juures. Talvel võta viimasest 2km maha.

Just nimme jälgisin seda septembri lõpupoole ja nüüd paar päeva tagasi. Mõlemad andmed pärit öö läbi seisnud auto.


3-e küünla pärast?

Aga mina ise olen jälginud seda aega kui sooja puhuma hakkab (40C), see mul ca 6km sõiduga. (linnasõit, enamjaoks 3 käik ca 50km/h).

Aga teema algusest rääkides siis tundub, et termostaat ei ole ikka see õige. Sest praegu küll on nagu auto sagedamini temperatuuri saavutanud aga regulaarsusest ei ole mingit juttu. Ehk temperatuuri anduris viga ei ole siiski.
Ehk vahetan siis veel ühe termostaadi ära.





Jah, need 3 küünalt asuvad tandempumba taga. Küünlad aitavad kaasa jahutusvedeliku kiiremini soojenemisele.
Link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.11.16 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip

Aga teema algusest rääkides siis tundub, et termostaat ei ole ikka see õige. Sest praegu küll on nagu auto sagedamini temperatuuri saavutanud aga regulaarsusest ei ole mingit juttu. Ehk temperatuuri anduris viga ei ole siiski.
Ehk vahetan siis veel ühe termostaadi ära.


Oot, nüüd läks segaseks.
Mootori temperatuuri sa ju praegu täpselt ei tea, sest näidik/andur vms võib olla vigane.
(kasvõi vanakooli elavhõbeda termomeetriga ju pole tempi paisupaagist mõõtnud?)

Kas soojendusradikas autosse sooja annab?
Kas pikemalt ja kiiremini sõites annab endiselt või läheb see õhk ka külmaks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 16.12.16 20:01 Tsiteeri
A4 b5 1.9TDI mootor ei saavuta töötemperatuuri- Korras



Kogu jama peale mõeldes võtsin ikka kätte ja vahetasin temp. anduri ära ja see lahendas probleemi.

Tulemus väga positiivne, lisaks sellele et näidik tööle hakkas läheb auto TUNDUVALT kiiremini soojaks, ehk need lisa 3 jahutusvedeliku küünalt hakkasid ka tööle. Sellise -2 ilmaga, ca 2km linnatiksumist ja auto puhub sooja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HrR
huviline



Registreerunud 09.05.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2000a A6 C5 1.9 81kw

postitati 16.12.16 20:20 Tsiteeri


korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.16 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HrR
Mul on ka selle temperatuuriga jama. Ei tea kui kiiresti ta peab soojaks minema aga tundub et läheb liiga kaua aega ja armatuuril ka see näidik näitab nii nagu tal tuju on.
Kuidas see vahetamine käib ja kui kulukas?

Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip
Kogu jama peale mõeldes võtsin ikka kätte ja vahetasin temp. anduri ära ja see lahendas probleemi.

Tulemus väga positiivne, lisaks sellele et näidik tööle hakkas läheb auto TUNDUVALT kiiremini soojaks, ehk need lisa 3 jahutusvedeliku küünalt hakkasid ka tööle. Sellise -2 ilmaga, ca 2km linnatiksumist ja auto puhub sooja.


Ca 10EUR ja sisse/välja anduri vahetus. Tosooli lekib mõnevõrra, seega võiks väike varu olla.
https://youtu.be/7OLrqtMVTmM?t=37


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 16.12.16 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: HrR
Mul on ka selle temperatuuriga jama. Ei tea kui kiiresti ta peab soojaks minema aga tundub et läheb liiga kaua aega ja armatuuril ka see näidik näitab nii nagu tal tuju on.
Kuidas see vahetamine käib ja kui kulukas?

Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip
Kogu jama peale mõeldes võtsin ikka kätte ja vahetasin temp. anduri ära ja see lahendas probleemi.

Tulemus väga positiivne, lisaks sellele et näidik tööle hakkas läheb auto TUNDUVALT kiiremini soojaks, ehk need lisa 3 jahutusvedeliku küünalt hakkasid ka tööle. Sellise -2 ilmaga, ca 2km linnatiksumist ja auto puhub sooja.


Ca 10EUR ja sisse/välja anduri vahetus. Tosooli lekib mõnevõrra, seega võiks väike varu olla.
https://youtu.be/7OLrqtMVTmM?t=37


Just, minul oli veidi teistsugune see asi seal kui antud videos aga point sama. Andur 7 euri ja kui sul sinine 4 pistikuga kandiline andur siis kood peaks olema- 078 919 501 b


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HrR
huviline



Registreerunud 09.05.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2000a A6 C5 1.9 81kw

postitati 16.12.16 21:18 Tsiteeri


korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 16.12.16 21:31 Tsiteeri


Ei saa väga, sealt voolab vast nii 0,5-1 liiter välja. Vala peale lihtsalt ja kogu lugu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.12.16 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HrR
Kuidas selle tosooli väljalaskmisega on. Saab ka selle nii kätte et ei voola nii laiali väga?

Ainus viis seda vähendada (ilma kusagilt mujalt esmalt süsteemi tühjendamata) on nii, et paned uue anduri uue tihendiga valmis, võtad selle teise kätte ja siis tõmbad vana välja ja katsud uue mõne sekundiga asemele pista. Et siis ühe käega võtad vana ära ja teise käega paned uue asemele kohe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 17.12.16 08:30 Tsiteeri


Proovisin nii teha, aga suure tõenäosusega on vana anduri o-rõngas seal sees kinni, nii et seda peab näpuga välja tõmbama. Selle aja peale kui see välja urgitsetud saab on juba kõik tosool välja jooksnud mis jookseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 17.12.16 09:11 Tsiteeri


Ma ka neid vahetanud erinevatel autodel ja pole sealt suurt midagi välja valgunud. Enne tuleb paisupaagi kork maha keerata, surve maha lasta ja kork tagasi. Siis alles vahetad. Kohe võiks varuda valmis fikseeriva splindi, mis tavaliselt laiali pudeneb eemaldades. Kümneeurostest Hiina anduritest soovitaks eemale hoida ja osta originaal paari kümbiga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HrR
huviline



Registreerunud 09.05.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2000a A6 C5 1.9 81kw

postitati 24.12.16 15:16 Tsiteeri


korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 31.12.16 09:28 Tsiteeri


Mine poest küsi lihtsalt omal vin koodi järgi see andur. Ja Jann selgitas vägagi hästi ära kuidas seda kõige parem vahetada on. Seal pole miskit keerulist. Suvaline mingi roosa jahutusvedelik ka sisse. Ei tasu oma pead vaevata igasuguste suvaliste asjadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]