Banana
huviline
Registreerunud 07.06.16
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 3.0TDI quattro (ABT)
|
postitati 04.11.16 19:11
|
|
|
Probleem Audi A4 B5 ASR, ABS, AIRBAG tuled süttivad ebareeglipäraselt - Pealkiri muudetud (problemo)
Tsitaat: | tegemist audi a4 b5 97a 2.8 142kw , mingi kindlal hetkel lähevad armatuuris kõik tuled põlema(abs,asr,airbag) , ei saa aru
milles viga , diagnosti ei saanud teha kuna diagnosti pistik ei toimi,ehl ei tule vool sisse . kaitsmed üle vaadatud ja terved . Abi
? |
Tegemist Audi A4 B5 97a 2.8 142kw. Mingi kindlal hetkel lähevad armatuuris kõik tuled põlema (abs, asr, airbag), ei saa aru milles viga, diagnosti ei
saanud teha kuna diagnosti pistik ei toimi, ehk ei tule vool sisse. Kaitsmed üle vaadatud ja terved. Abi?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.11.16 20:16
|
|
|
Ma kuulsin täna juhusest, kus klient väitis, et auto jubedalt raputab. Nii pidurdamisel kui ka kiirendamisel. Et jubedalt hakkab lõhkuma. Tulemus?
Korralik naerupahvakas põhjuse kuulmisest. Autol olid nii hullus seisus suverehvid (üdini kulunud), et kõiksugu veojõu kontrollid hakkasid ka kergema
gaasivajutuse peale tööd tegema.
|
|
|
|
Banana
huviline
Registreerunud 07.06.16
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 3.0TDI quattro (ABT)
|
postitati 05.11.16 09:38
|
|
|
Mismoodi see mind aitab ?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.16 11:25
|
|
|
Seda aitab, et kui lähed kuhugi teenindusse, mida ilmselgelt on vaja antud juhul teha, siis lause "diagnosti ei saanud teha kuna diagnosti pistik ei
toimi, ehk ei tule vool sisse" mainimine tekitab ilmselt analoogset huumorit. Eraldi teema on see, mis kujuga "mütsi" saab sellisele kliendile pähe
tõmmata, kellel "ei tule kuhugi vool sisse".
Loed enne elektriku juurde aja panekut, mida põhikooli füüsikas räägiti "voolu" kohta ja kõik sujub.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.11.16 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Seda aitab, et kui lähed kuhugi teenindusse, mida ilmselgelt on vaja antud juhul teha, siis lause "diagnosti ei saanud teha kuna diagnosti pistik ei
toimi, ehk ei tule vool sisse" mainimine tekitab ilmselt analoogset huumorit. Eraldi teema on see, mis kujuga "mütsi" saab sellisele kliendile pähe
tõmmata, kellel "ei tule kuhugi vool sisse".
Loed enne elektriku juurde aja panekut, mida põhikooli füüsikas räägiti "voolu" kohta ja kõik sujub. |
Ha haa, küll ma olen osav ja tark, tean puha voolu ja pinge ja võimsuse kohta...ohmi seduse valemid tulevad ka une pealt, onju.
Tead, see pole siin mingi faking küberneetikute foorum, kus iga sõna kallal ilkuda. Kõik said aru millest jutt ja selleks elektrik ongi, et
tavainimese jutust ka aru saada, mitte naerda ebakorrektsete terminite üle.
Elektrivõrgu inimesed peaks ammu surnuks naernud olema, kui iga päev tuhat korda kuulevad, et voolu pole.
Teemaalgatajal soovitaks teist kaablit proovida ja kui ikka ei toimi, siis elektriku poole pöörduda. Ming seos oli vist järelpaigaldatud maki ja diag.
pistiku vahel b5-tel, täpselt ei mäleta. Sellest siin ka kuskil räägitud, otsi üles. Kui auto sünniaasta ka mainid, võin hiljem autodatast skeemi
otsida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.11.16 06:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ming seos oli vist järelpaigaldatud maki ja diag. pistiku vahel b5-tel, täpselt ei mäleta. Sellest siin ka kuskil räägitud, otsi üles. Kui auto
sünniaasta ka mainid, võin hiljem autodatast skeemi otsida. |
97a B5-l vast mingit can-bus juhet makini ei tule, kui üldse, siis vast mõnel FL mudelil (kui sa seda silmas pidasid).
|
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.16 08:35
|
|
|
Üks võimalus on raadio järel tõmmata ja proovida lihtsalt, kui on järelturu-raadio. Mäletamisega on nendel vanematel probleemi olnu, kus ISO-pistikut
kasutades jooksis rem või antennivõimedi +12 diag. otsale. Kunagi oli sama teema mingi 95 a transporteriga vist. Aastas pole tegelikult kindel, aga
mingi vanem siiski oli.
Ei lugenud läbi, aga vaata üle http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.16 09:48
|
|
|
Teema algataja üle ma ei naera. Tavainimesed käivad koolis nagu iga teine ning on eeskujuks kõikjal; kodus oma lastele algteadmiste osas ja ka
lihtsates tagasihoidlikes foorumites.
Ma ei tea, kuidas küberneetikute foorumis aga selle foorumi teemas on põhjust sinu vaimuhaarde üle pisut draamat teha.
Soovitus teist kaablit proovida on esiteks ennatlik, et mitte öelda lausa pahatahtlik - eriti, kui selle probleemi taga on järelturu raadio. RT lahkas
seda teemat väga ammu ja see on saadaval:
http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html
PS: kert85 jõudis postitust muutes ette.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tead, see pole siin mingi faking küberneetikute foorum, kus iga sõna kallal ilkuda. Kõik said aru millest jutt ja selleks elektrik ongi, et
tavainimese jutust ka aru saada, mitte naerda ebakorrektsete terminite üle.
Elektrivõrgu inimesed peaks ammu surnuks naernud olema, kui iga päev tuhat korda kuulevad, et voolu pole.
Teemaalgatajal soovitaks teist kaablit proovida ja kui ikka ei toimi, siis elektriku poole pöörduda. Ming seos oli vist järelpaigaldatud maki ja diag.
pistiku vahel b5-tel, täpselt ei mäleta. Sellest siin ka kuskil räägitud, otsi üles. Kui auto sünniaasta ka mainid, võin hiljem autodatast skeemi
otsida. |
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 07.11.16 10:30
|
|
|
Omal oli hiljuti sama häda, audi sugulase b5 passatiga. Veaks oli suremas genekas, mis ei suutnud pinget stabiilsena hoida. Pärast geneka vahetust
probleeme pole.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Banana
huviline
Registreerunud 07.06.16
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 3.0TDI quattro (ABT)
|
postitati 08.11.16 06:59
|
|
|
imelik , et sõidan 70 või alla selle ei löö põlema midagi , üle 80 läheb kiirus siis lööb põlema . suretan auto korra välja sõidu ajal sõidan edasi
3-4km lööb uuesti põlema . , genekas peaks toitma ilusti , viga on autoga kestnud 2a või veidigi pealegi . auto oli 2a taasi minu käes ,rändas mööda
eestit ringi ja nüüd siis ostsin tagasi ,
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 08.11.16 07:36
|
|
|
Ole hää ja pööra tähelepanu reeglitele. http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules
Muidu on kõik jutt arusaadav, aga me ei saa sellega leppida, sest varsti kirjutavad jälle kõik kuidas Jumal juhatab. Siis pääsed ehk teisest musta lamba hoiatusest.
|
|
|
|
|