RNukk
huviline
Registreerunud 05.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.16 20:00
|
|
|
A6 2006 3.0 diisel, sada häda
Vabandan juba ette ära, kui esitan lolle küsimusi. Aga ma ei teagi, kas ma juba kujutan ette, et auto teeb imelikke hääli aga no päris õige see asi ka
pole. Igas töökojas saan ma erinevaid vastuseid ja ei teagi keda uskuda ja kuidas edasi toimida.
Nimelt probleem hakkas sellest, et autol hakkas mingi hetk järsemal rooli keeramisel rool kolksuma/loksuma. Siis hakkas kolksuma ka juhipoolne
esiratas. Käisin siis selle seletuse ja murega diagnostikas ja tuli välja, et on vaja vahetada õõtshoovad(sarniirid?). Hiljem lisandus ka kägisev hääl
kõrvalistuja poolsel esirattal. Nagu keegi venitaks köit või trossi. Selline kuiv kägin, kui rattaid keerasin väikesel kiirusel või koha peal. Öeldi,
et see on õõtshoobadest.
4 õõtshooba eest ülevalt ja kaks tagant kui ma õigesti mäletan. Igaljuhul täna ma siis käisin neid vahetamas. Aga kolksumine on ikka alles. Seda
avastasin alles siis, kui töökods juba kinni oli. Jah, august läbi sõites ratas enam ei kolksu aga suuremal, kiiremal kurvil ja väikese
kõrgenduse(näiteks madaldatud äärekivi parklates) tunnen ma käega ja kuulen, et rool teeb miskit imeliku häält. Kurvis(90kraadine) väriseb logisevalt
ja kui sõidan üle madaldatud äärekivi või kõrgema koha, teeb kolksti rool.
Ma ju ei saa ometi seda ette kujutada ?
Diagnostikas öeldi, et roolilatt ise on korras aga seal küljes olevate vedrudega on vist midagi. Aga neid eraldi ei vahetata, on nii kaua, kuniks
roolatt välja tuleb vahetada.
Kas tänapäeval ei olegi enam selliseid mehaanikuid, kes istuvad ise rooli ja kuulavad selle hääle üle? Või käibki kõik nii, et juhe taha ja see mida
arvuti näitab, kohe usaldatakse?
Ja siis tuli muidugi välja, et pihustite pealevoolu/tagasivoolu tihendid lahmavad kütust välja ja kui uue aku lasin peale panna, tuli välha, et ei
saagi vana ära nullida, kuna pole koodi!
Käisin siis täna lõpuks 110 kohta läbi ja lõpuks vist siis sai. Nii vähemalt öeldi mulle.
Pärnu Audi esinduses ma täna nii õudsalt pettusin, kuna teenindaja bahtis mind oma suurte vasikasilmadega nagu ilmaimet ja pealegi lõpus veel nähvas,
et selle raha eest oleks saanud ka neilt uue aku ja pealepaneku ka. Ma sain väga hea geelaku tutvuse kaudu odavamalt. Ja selle esinduse hinna eest
lausa kaks tükki.
Huh,vabandan väga, aga pika jutu ja vingumise kokkuvõtteks ütlen, et on ikka vahel väga raske olla naisterahvas ja omada autot
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 29.10.16 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RNukk
ja kui uue aku lasin peale panna, tuli välha, et ei saagi vana ära nullida, kuna pole koodi!
Käisin siis täna lõpuks 110 kohta läbi ja lõpuks vist siis sai. Nii vähemalt öeldi mulle.
|
Pärnus ehk neid asutusi niipalju ongi aga vist on käidud hoopis mingites pagarikodades, mitte ei usu et keegi ei suuda akut ilma koodita masinale
selgeks teha.
|
|
|
|
RNukk
huviline
Registreerunud 05.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.16 09:05
|
|
|
No ma teen ikka neil vahet ka. Carstopis ei saadud. Audi esinduses öeldi, et kui akul koodi peal kirjas pole siis nemad ei tee. Ja siis selle sama
kaudu, kes aku müüs, tegi ära. Oli netist mingi näidise koodi võtnud.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.10.16 09:24
|
|
|
See, et mingi töökoda ei leia esisilla kolksu üles, on nii vana probleem, kui vanad on kilp ja mõõk.
Harju sellega....
Kõik me tõmbleme selle teemaga.
Kes kuidas siis lahendanud selle asja on - vanemate autode omanikud võtavad sildu ise pulkadeks ja leiavad (vblla) vead üles, uuemate omanikud - kes
on leidnud endale personaalse autodoktori, kes viitsib süveneda; - kes käib kallimas töökojas ja siis pärast valediagnoosi juba vaidleb nendega edasi
(ja nende kulul) jne.
Kel lihtsalt veab, et leitakse viga kohe üles...kõik variandid.
Hea, et akuasja korda said.
Ja Audi aku hinna üle ei maksa kurta. Kuna sul on 2006a auto ja nüüd vahetasid, siis järelikult originaalaku kestis 10a. Seda pole vähe.
See kallis aku, mida Audi sulle müüb, on samasugune.
See poole odavam, mille tutvuse kaudu said, see EI KESTA 10a, vaid poole vähem.
Sellest ka hind. Kõik on tasakaaalus.
Mis puudutab jõllitamist või nähvamist, siis selle jaoks on recommy.
Kui ikka inimene silmnähtavalt ei taha olla teeninduses abiks ja ilmselgelt ei soovi sellel kohal töötada, siis tuleb tema soovidele vastu tulla ja
aidata tal sellelt töökohalt lahkuda.
Nii lihtne ongi. (ja VAG-il on pääris karm see värk.)
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 29.10.16 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ja Audi aku hinna üle ei maksa kurta. Kuna sul on 2006a auto ja nüüd vahetasid, siis järelikult originaalaku kestis 10a. Seda pole vähe.
See kallis aku, mida Audi sulle müüb, on samasugune.
See poole odavam, mille tutvuse kaudu said, see EI KESTA 10a, vaid poole vähem.
Sellest ka hind. Kõik on tasakaaalus.
|
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades).
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.10.16 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades). |
See on üsna levinud eksiarvamus, et "originaali müüakse paljudes poodides"
Välimuselt on nad, jah ,vägagi sarnased, aga sisult totaalselt erinevad.
Poe Varta kestab 3-4a ja originaal oma 8-12a, olenevalt sõidustiilist. (linnameestel vähem)
Kuidas vahet teha: kui sul originaal veel alles on, vaata, ega seal juhuslikult pisikeses kirjas kuskil Audi tootekoodi peal pole.
Ja sis mine vaata samasugust poes ka ja leia see kood üles...
Ja tee järeldus.
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 30.10.16 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades). |
See on üsna levinud eksiarvamus, et "originaali müüakse paljudes poodides"
Välimuselt on nad, jah ,vägagi sarnased, aga sisult totaalselt erinevad.
Poe Varta kestab 3-4a ja originaal oma 8-12a, olenevalt sõidustiilist. (linnameestel vähem)
Kuidas vahet teha: kui sul originaal veel alles on, vaata, ega seal juhuslikult pisikeses kirjas kuskil Audi tootekoodi peal pole.
Ja sis mine vaata samasugust poes ka ja leia see kood üles...
Ja tee järeldus. |
Mul on 2006a A6 ja eelmisel talvel panin juba 3. aku peale. Kaks eelmist on originaalid olnud. Esimene aku kestis mõni kuu üle viie aasta, teine 4a ja
kuu.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.10.16 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades). |
See on üsna levinud eksiarvamus, et "originaali müüakse paljudes poodides"
Välimuselt on nad, jah ,vägagi sarnased, aga sisult totaalselt erinevad.
Poe Varta kestab 3-4a ja originaal oma 8-12a, olenevalt sõidustiilist. (linnameestel vähem)
Kuidas vahet teha: kui sul originaal veel alles on, vaata, ega seal juhuslikult pisikeses kirjas kuskil Audi tootekoodi peal pole.
Ja sis mine vaata samasugust poes ka ja leia see kood üles...
Ja tee järeldus. |
See on täpselt sama teema, nagu valeo tagatuledega. 0000 eest tuledel maksad poole suuremat hinda. Või siis mahaviilitud lemfö sillajupid Või usud tõsimeeli, et audi, mersu ja bemmi jaoks on eriline tehas kuskil?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.16 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades). |
See on üsna levinud eksiarvamus, et "originaali müüakse paljudes poodides"
Välimuselt on nad, jah ,vägagi sarnased, aga sisult totaalselt erinevad.
Poe Varta kestab 3-4a ja originaal oma 8-12a, olenevalt sõidustiilist. (linnameestel vähem)
Kuidas vahet teha: kui sul originaal veel alles on, vaata, ega seal juhuslikult pisikeses kirjas kuskil Audi tootekoodi peal pole.
Ja sis mine vaata samasugust poes ka ja leia see kood üles...
Ja tee järeldus. |
See on täpselt sama teema, nagu valeo tagatuledega. 0000 eest tuledel maksad poole suuremat hinda. Või siis mahaviilitud lemfö sillajupid Või usud tõsimeeli, et audi, mersu ja bemmi jaoks on eriline tehas kuskil?
|
Tehas kindlasti ei ole ja ei tea, mida palju kus.
Aga kohati on kõlakad levinud, et audi 0000 märgiga toodetel on vahest erinevus sees. Kuna Audi tegeleb ka tootearendusega (mitte, et teised ei
teeks), aga ( taas vädetavalt), Audi omab patente ja kasutab neid ainult enda 0000 toodetel.
Naised saunas rääkisid.
|
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 30.10.16 18:09
|
|
|
See akuteema on tõnäoliselt jah nii et,vartal ja vartal on vahe sees.Olen ka ühe volkariga 12 a sõitnud vartaga.Poest ostetud väga üle 5a ei vea.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.10.16 18:19
|
|
|
Tegu küll VW-ga, kuid enda Phaetonil (2007a.) on peal ilmselt originaal akud, kuna lisadeakul AGM-il klemmi peal 20/07 (ehk 20. nädal 2007a.) ja
tavalisel käivitusakul 19/07. Tootjaks Varta ja Volkari jutud peal. Toimivad siiani. Margiesindus muidugi küsib ka nende eest korralikult - vastavalt
435.- ja 195.- ...sai igaksjuhuks enne talve uuritud
P.S Kas vaid orig. akudel on klemmidel see tootmise kuupäeva jutt?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.10.16 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tegu küll VW-ga, kuid enda Phaetonil (2007a.) on peal ilmselt originaal akud, kuna lisadeakul AGM-il klemmi peal 20/07 (ehk 20. nädal 2007a.) ja
tavalisel käivitusakul 19/07. Tootjaks Varta ja Volkari jutud peal. Toimivad siiani. Margiesindus muidugi küsib ka nende eest korralikult - vastavalt
435.- ja 195.- ...sai igaksjuhuks enne talve uuritud
P.S Kas vaid orig. akudel on klemmidel see tootmise kuupäeva jutt? |
Ma arvan, et foorumlased Jann ja end3l, eriti, kui nad käivad käsikäes, suudavad need samad akud leida sulle suvalisest bensukast umbes 100 ja 50€
eest vabalt.
Ja margiesindus on see, kes akude vaheltkasuga teenib oma ellujäämisraha.
Autosid nad ei müü, ei hoolda neid ja varuosade kasumiprotsent ongi 100 ja peale.
Loll nali, tegelikult.
AGA, siin Sa, Tiit, peadki selle järgi otsustama, kui kaua seda autot tahad pidada.
Kui 10a ja peale, siis osta esindusest originaalid. Selle röögatu kirve eest.
Kui pole väga kindel, et 10a, siis odavamad töötavad paar kuni 4a TÄPSELT sama moodi.
Nii lihtne ongi.
Phaetonil oli vist see teema ka veel, et väga pikaks ajaks teda ära unustada ei tohi, (s.o. seisma jätta, nii, et mõlemad akud tühjaks saavad. Ja
minuarust omavahel need akud tal ei suhtle)
Aga paar kuud ei teinud talle midagi, tudus ilusti...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.10.16 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tegu küll VW-ga, kuid enda Phaetonil (2007a.) on peal ilmselt originaal akud, kuna lisadeakul AGM-il klemmi peal 20/07 (ehk 20. nädal 2007a.) ja
tavalisel käivitusakul 19/07. Tootjaks Varta ja Volkari jutud peal. Toimivad siiani. Margiesindus muidugi küsib ka nende eest korralikult - vastavalt
435.- ja 195.- ...sai igaksjuhuks enne talve uuritud
P.S Kas vaid orig. akudel on klemmidel see tootmise kuupäeva jutt? |
Ma arvan, et foorumlased Jann ja end3l, eriti, kui nad käivad käsikäes, suudavad need samad akud leida sulle suvalisest bensukast umbes 100 ja 50€
eest vabalt.
Ja margiesindus on see, kes akude vaheltkasuga teenib oma ellujäämisraha.
Autosid nad ei müü, ei hoolda neid ja varuosade kasumiprotsent ongi 100 ja peale.
Loll nali, tegelikult.
AGA, siin Sa, Tiit, peadki selle järgi otsustama, kui kaua seda autot tahad pidada.
Kui 10a ja peale, siis osta esindusest originaalid. Selle röögatu kirve eest.
Kui pole väga kindel, et 10a, siis odavamad töötavad paar kuni 4a TÄPSELT sama moodi.
Nii lihtne ongi.
Phaetonil oli vist see teema ka veel, et väga pikaks ajaks teda ära unustada ei tohi, (s.o. seisma jätta, nii, et mõlemad akud tühjaks saavad. Ja
minuarust omavahel need akud tal ei suhtle)
Aga paar kuud ei teinud talle midagi, tudus ilusti... |
10 on nii vanale autole liig...ma lähen ise pensionile siis juba . Aga
praegu täpselt samade näitajatega Hankook akudele (margiesinduse sõnutsi on tehase akunäitajad väga tähtsad sellel elektrooniliselt suht pirtsakal
masinal) tuttava kaudu tehtud hinnad vastavalt 143.- ja 55.-
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.10.16 04:02
|
|
|
Kes siin muidu tulevikku näeb ja suudab kindlalt väita, et praegu toodetud Varta oooo aku kah 10 a. Vastu peab, ah? Üldiselt tänu igasugu materjalide
kokkuhoiule lähevad asjad pigem hullemaks igas valdkonnas oma vastupidavuselt. Siin polegi tegelt midagi võrrelda hetkel, kuna 10a. Tagasi toodetud
aku ongi oma olemuselt midagi muud. Tegelt ma tunnen Varta akude maaletoojat võin asja puust ja punaseks teha, kui teda näen.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.16 04:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Üldiselt tänu igasugu materjalide kokkuhoiule lähevad asjad pigem hullemaks igas valdkonnas oma vastupidavuselt. Siin polegi tegelt midagi võrrelda
hetkel, kuna 10a |
+1
Und võite näha, et 10 aastase 3,0 c6-e peal kestab originaal jälle 10 aastat
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.10.16 05:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tegelt ma tunnen Varta akude maaletoojat võin asja puust ja punaseks teha, kui teda näen. |
Noaga tee siis, palun... Kuigi, ma ei usu, et ta seda sulle avaldab.
Samamoodi ei tunnista Paukson elu sees, et horoskoop on tegelikult ammu muutunud ja tema on elu aeg pläma suust välja ajanud...
...
Lemfo maaletoojalt võid samuti uurida, miks suur ja võimas saksa tehas on palganud endale toatäie memmesid, kes 24/7 ja seda juba 20 aastat
viilivad nende oma toodangult mingeid märke maha...
Küll bemmi või mersu rõngast, küll tähti GM jne
Ok, 90ndate lõpus ma ka uskusin seda. Olin ühes tuntud saksa autode esinduses varuosapealik. Need autod, mis siis salongis seisid, neid näeb täna
harva tänavalgi.
AGA VIILITUD logoga pukse nendele on ikka poest saada...
Ehk siis a`la nad LMI-s on 20 aasta varu originaali lattu tootnud ja ikka veel müüvad neid, logod eemaldatud....
Jabur, eksole.
Või, kui need on uued jupid ja eile toodetud, siis ikkagi oleks ju odavam olnud juba 20a tagasi vormi muuta ja see logo sealt ära korjata, kui kõik
see aeg viilijatele palka maksta....?????
16a tagasi ma uskusin seda viilimise jura. Mõned usuvad siiamaani. Ja näe - töötab.
Kuigi LMI-ga on seal sama vähe pistmist, kui taksikoeral telekapuldiga...
Valeo tuledest.
Kasutas see automark, kelle juures töötasin, ka Valeo esi ja tagatulesid originaalis. Päris kallid olid nad, juba saksa laost ostes...
Inimesed ei jäksanud neid osta.
Tallasin mina siis tähtsa näoga kohalikku Valeo esindusse (tol ajal oli vist Hedengren Eesti) ja tellisin paarsada esi- ja tagatuld omale lattu. Kõik
pakendid Valeo juttudega jne.
Selgus, et esitulel klaas oli sama, aga tagaosa enam ei olnud. Plastiku valujäljed olid teistsugused; no said aru, kui 2 tükki kõrvuti panid.
Läksid odavalt jaemüüki, õnneks nad ei maksnud suurt midagi ka.
Täna teeb Valeo vist VAG-ile muuhulgas ka kojamehi.
Kui sa bensukast ostad selle ja siis Revalist ning need kaks kõrvuti paned, siis saad aru, et pole sama.
Bensuka kummil on kaks tähtsat komponenti puudu, mis asja heaks teeks ja loomulikult kalliks ajab.
Originaalkojamehed on nii õrnad, et kui tehasest auto teele saadetakse, siis pannakse talle alul külge asenduskojamehed (mingid odavad värvilised
junnid; noh, kui treila peale sõites vihma sajab ntx), AGA originaal on pagassis kaasas, õhukindlas pakendis ja läheb külge alles siis, kui auto
inimesele kätte antakse.
Või siis saali seisma...
....
|
|
|
|
RNukk
huviline
Registreerunud 05.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.16 17:41
|
|
|
Teemaalgataja siin.
Sain selle lekke ka korda. Kütust lekkis sellepärast, et tagasivoolu pihustite voolikul, kus on need kolm plastikklambrit, oli ülhel klambril üks
hammas murdunud. Ma ei oska paremni seletada ühesõnaga sai terve see
voolikusüsteem välja vahetatud. Eraldi neid klambreid vms need on, ei müüda.
Aga kolk on ikkagi alles. Üks vanakooli mehaanik arvas, et rooliots aga need on korras ja kõik muu ka. Õõtshoovad(just vahetati), puksid, amordid ja
kõik esisillas pidi tip-top olema. Arvati ,et kolk võib tulla roolivõimu pumbast hoopis. Aga kna see pidi nii kokku pakitud olema, ei jäänud väga aega
seda uurida. Öeldi, et kui roolivõimu õli kaduma hakkab, on võimus asi. Ja Tallinnas pidi olema mingi koht, mis roolivõimendite remondiga tegeleb.
Oskab keegi õelda selle koha nime?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.11.16 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RNukk
Arvati ,et kolk võib tulla roolivõimu pumbast hoopis. Aga kna see pidi nii kokku pakitud olema, ei jäänud väga aega seda uurida. Öeldi, et kui
roolivõimu õli kaduma hakkab, on võimus asi. Ja Tallinnas pidi olema mingi koht, mis roolivõimendite remondiga tegeleb. Oskab keegi õelda selle koha
nime? |
Vott seda ma ei tahaks küll uskuda, et roolivõimu pump mingit kolksu saab tegema. Enne teeb see sadat muud häält, alutsades ulgumisest ja lõpetades
raginaga. Pigem võib rooli pööramisel kolksuda roolilatt (kui seegi üldse võimalik on).
Aga muidu lasin just täna enda autol pumba vahetada, kuna rool oli raske ja pump ulgus ning uus Boschi pump oli ~150€ (muidugi tegemist on paar aastat
vanema Audiga ja üldsegi A4). Ilmselt on uus enamvähem sama hinnaga, mis taastamine, kuna vana pump läks poodi tagasi (ilmselt siis samuti antakse
sellele uus elu).
|
|
|
|
RNukk
huviline
Registreerunud 05.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.16 19:26
|
|
|
No minu naise loogika ütleb seda, et kui õli välja jookseb siis ei jõua see õgesse kohta ja hakkabki midagi kolksuma. Roolivõimu õli ma nüüd juurde
panin, sest see pulk oli täitsa kuival. Eks paistab, kas hakkab kaduma või ei. Hetkel ei unda midagi aga jah, koha peal rooli keerates juhipoolse
ratta juurest kostub kolks.
Rool ka raske ei ole. Ja Carstopis öeldi mulle, et roolilatt ise on ok aga seal on mingid vedrud, küljes, mis olevat ühenduses õõtshoobadega(?) Aga
neid eraldi vahetata, vaid siis, kui roolilatt ise läbi läheb. Siinkohal küsiks ka, et mis siis on tunnused, et roolilatt otsi hakkab andma?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.11.16 02:13
|
|
|
Näiteks kolisemime.
|
|
|
|
RNukk
huviline
Registreerunud 05.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.16 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Näiteks kolisemime. |
No aga ma ei hakka ju esimese huraaga kohe roolilatti vahetama, kui pole kindel, et selles asi on. Selle kohta pole öeldud kordagi, et see katki või
kulunud oleks. Kas siis roolilatt koliseb ka siis, kui kõrgendusest( madaldatud äärekivi nt parklates)üle sõita? Või august läbi? Panen roolilati alla
suure raha ja kui ikka edasi kolksub? Panen teise sama suure roolivõimu pumbale igaksjuhuks.
Äkki siis keegi Tallinnasts oskab öelda selle ettevõtte nime, mis tegeleb roolivõimu pumpade remondi ja vahetusega?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 12.11.16 10:16
|
|
|
Nii muuseas mainin, et endal kogemus rooliotstega. Auto tegi ebatasasel teel kolinat aga ükski veermikukontrolli teinud töökoda rooliotsade süüks seda
panna ei tahtnud. Isegi kui ekstra lasin ainult rooliotsasid kontrollida, ei julgend keegi kindlalt süüd neile panna. Lõpuks sai villand ja panin kõik
neli otsa uued, sellega koos sai ka kolinast lahti.
Minul küll kolises otse sõites ja oli ka kergelt roolist tunda.
Just käisin esindusest kojamehi ostmas, sest olen proovinud kõiksugu poest leitavaid variante ja ükski pole ligilähedalegi sama hea, kui originaalid.
Enamikel pole isegi grafiidikihti peal, mis neid vaikseks teeb. Kahjuks on see kiht seal küll nii õrn, et pikalt peal ei püsi.
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Täna teeb Valeo vist VAG-ile muuhulgas ka kojamehi.
Kui sa bensukast ostad selle ja siis Revalist ning need kaks kõrvuti paned, siis saad aru, et pole sama.
Bensuka kummil on kaks tähtsat komponenti puudu, mis asja heaks teeks ja loomulikult kalliks ajab.
Originaalkojamehed on nii õrnad, et kui tehasest auto teele saadetakse, siis pannakse talle alul külge asenduskojamehed (mingid odavad värvilised
junnid; noh, kui treila peale sõites vihma sajab ntx), AGA originaal on pagassis kaasas, õhukindlas pakendis ja läheb külge alles siis, kui auto
inimesele kätte antakse.
Või siis saali seisma...
.... |
|
|
|
marha
huviline
Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002
|
postitati 13.11.16 07:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RNukk
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Näiteks kolisemime. |
No aga ma ei hakka ju esimese huraaga kohe roolilatti vahetama, kui pole kindel, et selles asi on. Selle kohta pole öeldud kordagi, et see katki või
kulunud oleks. Kas siis roolilatt koliseb ka siis, kui kõrgendusest( madaldatud äärekivi nt parklates)üle sõita? Või august läbi? Panen roolilati alla
suure raha ja kui ikka edasi kolksub? Panen teise sama suure roolivõimu pumbale igaksjuhuks.
Äkki siis keegi Tallinnasts oskab öelda selle ettevõtte nime, mis tegeleb roolivõimu pumpade remondi ja vahetusega? |
http://www.remmon.ee/et/
http://topserv.ee/
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.16 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
See kallis aku, mida Audi tehas paigaldab ja esindus müüb, kannab Varta logo ning põhineb AGM tehnoloogial ning müüakse päris
paljudes poodides. Mul pidas tehase aku 12 aastat vastu C6 3.0tdi peal (akul oleva tootmisaja järgi arvutades). |
See on üsna levinud eksiarvamus, et "originaali müüakse paljudes poodides"
Välimuselt on nad, jah ,vägagi sarnased, aga sisult totaalselt erinevad.
Poe Varta kestab 3-4a ja originaal oma 8-12a, olenevalt sõidustiilist. (linnameestel vähem)
Kuidas vahet teha: kui sul originaal veel alles on, vaata, ega seal juhuslikult pisikeses kirjas kuskil Audi tootekoodi peal pole.
Ja sis mine vaata samasugust poes ka ja leia see kood üles...
Ja tee järeldus. |
Akude juurde tagasi tulles siis ma tean et tehase akud kestavad 2-3 korda kauem kui poest ostetud. Aga kas esindusest ostetud uus aku on ikka nii hea
kui see mis tehasest auto peal oli?
|
|
|
|