Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi b4 2.0 66kw 1995 töötab imelikult (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1331)
prgazmo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant 1995

postitati 28.10.16 11:58 Tsiteeri
Audi b4 2.0 66kw 1995 töötab imelikult



Tere. Olen suhteliselt uus audipeal ja suht noobike autole diagnoosi panema.

Probleemiks on siis see, et külmkäivitusega autol pöördemoment kõigub ülesse ja alla (umbes kusagil 100 ülesse/alla umbes iga 30-60 sekundi tagant) ning kui külma mootoriga sõitma minna siis kohalt läheb ilusti minema kuid edasi liigeldes korraks kaob täielikult jõud ära.. tahab nagu välja surema hakata ja seda iga käiguga..

Kohati nagu tundub et kas see võib olla seotud küttefiltriga ? aga samas kui mootor soe juba siis selliseid probleeme ei ole..

Kellelgi veel olnud sellist probleemi :S ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.10.16 12:31 Tsiteeri


Vaakumilekked, mootori ajule temperatuuri edastav andur, lambda - selle võib ju testiks üldse küljest tõmmata (kui üldse eksisteerib). Neid vea võimalike põhjustajaid võib muidugi nii vanal autol olla sellises kohas, kust isegi otsida ei oskaks :). Ise seal niikuinii väga selget dianoosi ei pane kui just vaakumvoolikud kapoti all auguliseks pole röövloomad närinud :). Pädev diagnostik alati abiks.
Need filtrid ja pumbad on pisut kaheldav sellise vea põhjustajana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prgazmo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant 1995

postitati 28.10.16 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vaakumilekked, mootori ajule temperatuuri edastav andur, lambda - selle võib ju testiks üldse küljest tõmmata (kui üldse eksisteerib). Neid vea võimalike põhjustajaid võib muidugi nii vanal autol olla sellises kohas, kust isegi otsida ei oskaks :). Ise seal niikuinii väga selget dianoosi ei pane kui just vaakumvoolikud kapoti all auguliseks pole röövloomad närinud :). Pädev diagnostik alati abiks.
Need filtrid ja pumbad on pisut kaheldav sellise vea põhjustajana.





Hmm... seda polegi mõelnud.. peaks vaatama jah need voolikud üle.. võib olla saan ise lahendatud selle :) loodetavasti.. ei raatsi autot ka ära anda siis pole vapsee millegiga tööl käia :cool:

Kõigerohkem kartsin ma seda pritsungi poolt või .. oh kurja aga kas võib olla, et õhufilter hoopis äkane.. samas krt siis oleks juu soojast peast ka samad jamad..

katsetan su pakutud variandid homme läbi siis saab jälle targemaks või null punktis tagasi :) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.10.16 08:04 Tsiteeri


Pritse all olev kummipadi vata ka üle, see praguneb ka vahest ja annab lisaõhku.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prgazmo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant 1995

postitati 29.10.16 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Pritse all olev kummipadi vata ka üle, see praguneb ka vahest ja annab lisaõhku.


Okei..Suured tänud näpunäite eest :) :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prgazmo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant 1995

postitati 01.11.16 15:08 Tsiteeri


Nuu jah.. kahjuks pold nendest mitte miski vigane kõik okalidokali :).. aga ikka viga ei tea.. kuid siiani liikleb :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.11.16 18:20 Tsiteeri


Osta pudel tavalist brake cleanerit. Aja auto mootor soojaks, hoia tulekustuti käepärast ja tühikäigul töötamise ajal pihusta seda kõikidele kummivoolikutele, mis sisselaskega seotud on. Kõik need paagi aurude otsad jne. Peaaegu valimatult sisselaske peale. Väljalaskest hoidu. (käib pauk, muidu)
Kui mootori pöörded ei muutu, siis võta lahti aju temp. anduri pistik, mõõda ära anduri takistus kuuma mootoriga ja pane siia kirja.
Siis vaatame edasi. Arveldame siis, kui viga leitud.

Foorumi kaudu autoremont: katse 1.
Õpilasel on lubatud esitada töö käigus tekkivaid asjalikke (!!!) küsimusi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 01.11.16 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Osta pudel tavalist brake cleanerit. Aja auto mootor soojaks, hoia tulekustuti käepärast ja tühikäigul töötamise ajal pihusta seda kõikidele kummivoolikutele, mis sisselaskega seotud on. Kõik need paagi aurude otsad jne. Peaaegu valimatult sisselaske peale. Väljalaskest hoidu. (käib pauk, muidu)
Kui mootori pöörded ei muutu, siis võta lahti aju temp. anduri pistik, mõõda ära anduri takistus kuuma mootoriga ja pane siia kirja.
Siis vaatame edasi. Arveldame siis, kui viga leitud.

Foorumi kaudu autoremont: katse 1.


Brake cleaneriga tasub möllata ka pidurivõimu juures ning vaakumtorujuures koldest pidurivõimuni. :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]