Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 Avant 2013a2,0Tdi 130kw automaat kütusekulu natuke kõrge (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3192)
Coltdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a

postitati 28.10.16 11:15 Tsiteeri
A6 Avant 2013a2,0Tdi 130kw automaat kütusekulu natuke kõrge



Tere!

Mure järgmine, ostsin endale paar kuud tagasi A6 Avant 2013a ja masinaga üldiselt rahul.
Asi mis härib on, et kütusekulu on u.1,5-2L/100km minu hinnangul kõrgem kui võiks/peaks olema.
Näitena mnt korralikult 90km/h sõites hoiab sellist 6,5-6,8 L. Imelik on aga see, et samadel temperatuuridel ja rehvi rõhkudega sõites kukub vahel kulu 5-5,5 peale ning vahel on siis see eelnevalt nimetatud kõrgem.
Tean, et kütusekulu on alati kinni sõidustiilist, setingutest jne kuid antud juhul olen rakendanud ülimat ökonoomset sõidustiili ning efficient setingut.

Enne kui diagnosti lähen sooviks uurida kas kellegil midagi sarnast enne olnud? Vahetasin ära juba õhufiltri, rehvirõhud kontrollitud (rehvid 245 laiad aga nii suur kütusekulu vahe ei tohiks olla).
Kas peale Audi esinduse Pärnus oskab keegi soovitada või oskab ise diagnosti nv ära teha?

Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.10.16 11:31 Tsiteeri


Tahmafiltrit põletab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Coltdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a

postitati 28.10.16 12:28 Tsiteeri


Kas sellel ka ajaline mõõde, kaua teeb seda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.10.16 13:33 Tsiteeri


Palju sa temaga üldse maanteele satud või sõidad ainult linnas 4km tööle ja tagasi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 28.10.16 13:59 Tsiteeri


Paar aastat tagasi kui omale ostsin,noolisin ka kahest,aga võrdlesin kütusekulu,siis oli vahe olematu.Mnt. sõiduga peaks jääma ikka 5 või alla selle.90-ga sõites on kolme liitrise kulu alla 5.Seda suvel,momendil 5,5.kahese jaoks on 6.5 ilmselgelt palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.10.16 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Coltdriver
Kas sellel ka ajaline mõõde, kaua teeb seda?

Nii kaua, kuni tühi on.

Ehk siis - ei. Diagnostikaga saab vaadata, kas järelpritse on aktiivne või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Coltdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a

postitati 28.10.16 16:04 Tsiteeri


Otsisin tegelikult 3,0 aga sattus ette selline hea 2,0 ning võtsin ära. 70% linnas, muud maanteel. Nüüd see nv saab rohkem maanteed, äkki siis saab asjad põletatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Coltdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a

postitati 29.10.16 12:51 Tsiteeri


Kui suur kasu mootorile, jõudlusele on DPFi eemaldus? Kuidas see kütusekulu, häält jne mõjutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.10.16 18:39 Tsiteeri


Kui sa sõidad 70% linna, siis lähebki DPF täis ning nii kui maanteele satud, hakkab põletama. Mitte midagi imelikku pole selles.
Ilma remapita ei mõju jõudlusele mitte kuidagi. Kütusekulu väheneb, häälega ei muutu midagi, kui katt sees on.
Mootorile parem, sest ei lähe diislit õli sisse põletusel ning ei aeta väljalaset jõhkralt kuumaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Coltdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a

postitati 09.11.16 09:20 Tsiteeri


Viimase nädala jooksul 2,0 TDi 130kw kütusekulu teemat uurinud ja tundub, et üleüldiselt ei vasta tehase numbrid reaalsusele ja seda mitte natuke vaid päris palju.
Enda autoga sai tehtud pikem ots ja tõesti tundus, et DPFi põletus protsess oli pooleli. Peal seda väikseks ajaks kütusekulu vähenes kuid jälle linnas sõites hüppas uuesti ülesse (mitte linna tõttu vaid suht arvuna võttes). Lisaks on 130kw mootor väga tundlik temperatuuri suhtes, külm mootor on tunduvalt janusem kui soe ( see kehtib enamus masinate puhul kuid aeglase soojenemise tõttu on jällegi see rohkem nähtav kui näiteks mu eelmise auto Passat CC 103kw diisel).

Kokkuvõttes võin ölda, et auto ja mootor sõiduomadustelt head kuid tehase reklaamitud kütusekulust olen ikka väga kaugel. Selle põhjal vaatan juba endale uut masinat ja siin pigem 180kw 3,0 TDi A6 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.16 09:56 Tsiteeri


Ma ei tea mis tehasekulu sellelt 3.0TDI-lt oodatakse aga minu kogemusel on tehasekulu ja reaalsus paraku väga erinevad asjad.
Siis kui suverehvid veel all olid (255/35/R20) oli vist parim mida ma maanteel nägin 6.6, sealt on 5.2-ni väga pikk maa.
Hetkel all lamellid 225/50/R18 ja alla 10 kulu ma väga ei näe, mul küll lühikesed otsad peamiselt aga see selleks.
Laupäeval kella 16 ajal Piritalt Laagrisse sõites sain lõpuks vist 8.5 ette ja pikemaajaline keskmine on 8.9 hetkel.
Tsitaat:
Algselt postitas: Coltdriver
Selle põhjal vaatan juba endale uut masinat ja siin pigem 180kw 3,0 TDi A6 :)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 09.11.16 13:04 Tsiteeri


150kw motol on praegune keskm. 5,8.Aga mul ka 70%mnt.sõit.Suvel on ikkagi üldine keskmine.5,6.Seda ka reaalselt.Mnt kiirus 100 -104.Ja ma ei ole kerge jalaga.Kütust ostan ainult Statoilist.Rehvid suvel 245/45/18,talvel 225/55/17.See auto on mul esimene ,mille kulu vastab tehase andmetele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]