100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.10.16 15:04
|
|
|
C4 100 turvapadja kontroll-lamp
Kuidas C4 100-l turvapadja kontroll-lamp peaks töötama, millal põlema, millal kustuma? Kas süüte sisse keeramisel põlema mingi teatud arv sekundeid
või kustuma vahetult peale käivitamist...?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 19.10.16 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kuidas C4 100-l turvapadja kontroll-lamp peaks töötama, millal põlema, millal kustuma? Kas süüte sisse keeramisel põlema mingi teatud arv sekundeid
või kustuma vahetult peale käivitamist...? |
Süüde sisse -> AIRBAG põlema ja kustuma peab peale käivitamist.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.10.16 19:32
|
|
|
Kindel, et peale käivitamist, mitte mingi teatud aja pärast isegi siis kui süüde lihtsalt edasi sees hoida?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 20.10.16 06:28
|
|
|
Ilma starterita kustub ka.
Kui just genekatulega kokku pole ühendatud ja kotid saepuru täis...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.10.16 15:26
|
|
|
Nii et kui süüdet sees hoida, siis kustub X sekundi pärast? Kas see moment on kuidagi seotud mingite teiste lampidega, näiteks mingi teine lamp kustub
ja siis peale seda see vms...?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.10.16 16:21
|
|
|
Minupaha, tõesti kustub ka niisama süüde sees ära, aga mingil juhul kustub mul peale käivitust ka alles, ilmselt siis kui kohe starterit anda.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.10.16 19:38
|
|
|
Kui tal kustumise aeg näiteks 5 sekundit, aga starterit annad 3 sekundit pärast süüte sisse keeramist, ega siis ei näe jah seda kustumist. Aga
tahakski teada, täpselt millal peaks kustuma kui õigesti töötab.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.10.16 04:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Nii et kui süüdet sees hoida, siis kustub X sekundi pärast? Kas see moment on kuidagi seotud mingite teiste lampidega, näiteks mingi teine lamp kustub
ja siis peale seda see vms...? |
Ei ole teistega seotud, täitsa omaette asi on.
Sul kustub koos mingi teise lambiga või?
Räägi parem, milles üldse probleem?
Selle asemel, et siin mälumänge korraldada...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.10.16 05:21
|
|
|
Kellel olemas on, siis vast saab järgi vaadata kui kaua põleb enne kui ise ära kustub süüdet sees hoides.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 21.10.16 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kellel olemas on, siis vast saab järgi vaadata kui kaua põleb enne kui ise ära kustub süüdet sees hoides. |
Süüde sees 5seki põleb ja seejärel kustub. Täiesti isesseisev, midagi samal ajal ära ei kustu. Immo kustus natuke aega varem ära. AIRBAG oligi vist
kõige viimane kustuvatest tuledest.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.10.16 18:35
|
|
|
Mulle tundub, et põleb oma u. 5 sekundit täis ka siis kui peale süüte sisse lülitamist kiirelt mootor käivitada, normaalne?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.10.16 20:22
|
|
|
Kas sul on selline põhimõte, et kunagi ei räägi, mis su autol viga on?
Kui peale süüte sisselülitamist airbäg põlema jääb, siis ta tahab muuhulgas ka öelda, et KUNAGI on mingi viga olnud (pinge madal vms) ja et juht
lihtsalt teaks.
Kustutad vea arvutiga ära ja kogumoos.
Kui lähiminevikus on aku tühi olnud näiteks.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.10.16 10:30
|
|
|
Pole öelnud, et midagi viga on või et midagi kindlasti viga pole. Seda ma ei tea ju ja viimane küsimus oligi selle välja selgitamiseks: kas on
normaalne, et kui peale süüte sisse keeramist kiirelt käivitada, siis airbag tuli põleb veel paar sekundit peale käivitumist? Seda küll tean, et
tegelikult peaks selle tule kustumise ära ootama, mitte enne starterit anda, ega ma harilikult nii ei teegi.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.10.16 10:34
|
|
|
Ei pea ootama, ega see vanaaegne diisli eelsüüteküünla tuli ei ole.
JA kui paar sekki pärast käivitamist ära kustub, siis on üldse savi.
KUI satud kuskil diagnostika lähedusse, võid ju lasta vaadata, kas mingeid vigu on, aga vaevalt.
Aga olen kohanud ka C4-ja, millel see tuli põles umbes 1 minut peale käivitust. Ja siis alles kustus.
Sel olid minevikust mingid low voltage vead sees, ei muud.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.10.16 10:40
|
|
|
Ei oska öelda miks, aga üldiselt ikka soovitatakse mitte enne käivitada kuni kõik tuled armatuurist ära kustuvad (mis kustuma peavad), üks
autoelektrik rääkis.
Alles hiljuti lasin selle asja üle vaadata, varem oli 9 aastat pirn väljas Airbag kontroll-lambist. Midagi arvutiga tegi ja sai korda, ilmselt mingid vanad vead sees vms.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.01.17 16:35
|
|
|
Hakkas jälle põlema. Kas ilma arvutita ei saa vigade infot kustutada? Väidetavalt viimati midagi arvutiga tehti. Mingit kaabli/tarkvara linki?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.01.17 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Hakkas jälle põlema. Kas ilma arvutita ei saa vigade infot kustutada? Väidetavalt viimati midagi arvutiga tehti. Mingit kaabli/tarkvara linki?
|
Aku juhtme mahavõtmine mõneks ajaks aitas ka vist sellel autol vead unustada (päris pead ei anna). Viga muidugi nii teada ei saa.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.01.17 18:35
|
|
|
Akujuhe oli maas, see ei aidanud. Mingit infot kuidas turvapadja veakoode näha/kustutada?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.17 20:06
|
|
|
Toite lahti ühendamine ei tohi autotootjatele seatud reeglite kohaselt kustutada turvavarustuse vearegistrit ning seetõttu ei kustu ilma sekkumata ka
veatuli armatuuris. Airbag vead peavad saama registrikande ja veatuli ei kustu enne, kui vea kontrollija on registri üle vaadanud / vea kustutanud.
Kõik ikka turvalisuse huvides ja airbag vead on autotootjatel väga pika vastutusajaga. Lähemast minevikust tuleb meelde Takata airbag juhtumid, kus
patju vahetatakse sh ka 10-15 aastat vanadel autodel jne.
|
|
|
|