Apraim
huviline
Registreerunud 24.04.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat (B5) 1.8 92kW 1996 a.
|
postitati 25.05.05 18:58
|
|
|
Katuseluuk ja trip comp. paigaldus 100(C4)...LUKKU
Küsimusi oleks kaks:
1. Kas keegi on üritanud katuseluugi lülitit ümber teha nii et, avamisel ja sulgemisel ei peaks kogu aeg näppu nupul hoidma või on mul lihtsalt midagi
nässus?
2. Kas keegi on üritanud panna 100(C4)-le trip comp.-i.
Oleks tore kui keegi annaks teada , sooviks natuke konsulteerida.

Mis juhtuma peab juhtub nii kui nii. Peaasi, et minuga ei juhtuks.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 25.05.05 19:00
|
|
|
Vot ei tea jah aga mu eelmisel oli see trip -comp kohe olemas,kuid usun et see ei ole nii suur tõõ et seda mitte ise teha
|
|
|
Kaarell
huviline
Registreerunud 23.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: died in a crash
|
postitati 26.05.05 05:14
|
|
|
katuse luuk
mehed, kas teil paremat pole teha. katuseluuk avaneb umbes 5 sekundiga mul. Mingi releega asi ära lahendada pole mittemingisugune probleem, kuid
originaalis on see süsteem nii mõeldudki, ehk ilmselt ka kinnikiilumise/jäätumise kaitseks talvel. Ma kujutan ette kuidas pimedal talveõhtul, väljas
-25 hyppad autosse, tahad käima panna, süüde sisse, siis pimeduse vältimiseks laetuli kah põlema...ups vale lüliti... ja siis kuulad seda raginat seal
10 sec. Usun, et audi tehasemehed tegid meelega selle lahenduse nii. aga edu aretamisel
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 26.05.05 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anubis
Küsimusi oleks kaks:
1. Kas keegi on üritanud katuseluugi lülitit ümber teha nii et, avamisel ja sulgemisel ei peaks kogu aeg näppu nupul hoidma või on mul lihtsalt midagi
nässus?
2. Kas keegi on üritanud panna 100(C4)-le trip comp.-i.
Oleks tore kui keegi annaks teada , sooviks natuke konsulteerida.
|
A4-l on näiteks selline süsteem standardis, et ainult keerad soovitud asendisse ja ise toimetab lõpuni. Äkki annab siis A4 süsteemi vahele sättida?
|
|
|
1lauri
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 26.05.05 07:27
|
|
|
Ka S6 on keeratava nupuga luugiga ja iseenesest sama kere peal, et siis peaks saama vahetada paneeli.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 26.05.05 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 1lauri
Ka S6 on keeratava nupuga luugiga ja iseenesest sama kere peal, et siis peaks saama vahetada paneeli. |
Noh näed, see veel lõbusam variant ju.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.05.05 08:07
|
|
|
Alates '94 100-st (väiksema parempoolse küljepeegliga) ja kõikidel luugiga C4 A6-tel on see kindlasse asendisse keeratav luuginupp. Otsi romulast
selle süsteem ja tõsta ringi.
|
|
|
Apraim
huviline
Registreerunud 24.04.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat (B5) 1.8 92kW 1996 a.
|
postitati 27.05.05 15:51
|
|
|
Tänud kõigile kes viitsisid infot jagada.
Mis juhtuma peab juhtub nii kui nii. Peaasi, et minuga ei juhtuks.
|
|
|
|
rauno
huviline
Registreerunud 01.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: e39 523i
|
postitati 29.05.05 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Alates '94 100-st (väiksema parempoolse küljepeegliga) ja kõikidel luugiga C4 A6-tel on see kindlasse asendisse keeratav luuginupp. Otsi romulast
selle süsteem ja tõsta ringi. |
Jah nii see tõepoolest on.
|
|
|