Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B2 1.6 55kw - 1986 - Heiko (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3232)
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 18.10.16 13:42 Tsiteeri
Audi 80 B2 1.6 55kw - 1986 - Heiko



Tere taas. Juhtus siis täitsa kogemata nii, et veeres hoovile audi 80 B2 kerepeal. Kunagi ühte ma jahtisin sama kerega isendit aga tollega läks kehvasti kuna kere oli läbi omadega. Nüüd siis 5a hiljem on sellise kerega aparaat hoovipeal.

Autost endast siis mõnesõnaga. Vigu on palju enamuses pisivead, kõige häirivam nendest on kütteseieri mitte töötamine.
Järgmiseks on lingid mis uksi ei taha kuidagi avada. Kesklukk olla olemas aga ei tööta. Summuti lagunes peale ostu tartusse tulles ära. Karpa tahab regulli, õli pole viimased kaks aastat vahetatud nagu süsi on sees. Tühikäiku regullid linnas tooreklapiga :D
Rooste? Seda jagub üks esitiib on päris ära ussitanud...Karbid on kõvad põhi paistis enam vähem 2 kohta hakkasid silma mis tahavad tähelepanu saada, muidu on enamvähem sidurdab ning pidurdab :)

Mark:audi
Mudel:80
Mootor:1,6 55kw Mootoritähis oli SA vist kindel ei ole.
Värv:Hall värvikoodi peast ei mäleta
Käigukast: 5ne manuaal Pöördeid ei tea pole sellist asja armatuuris, kell on hoopis :P
Rattad: 13tolli suverehvid.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 18.10.16 15:04 Tsiteeri


See on positiivne, et vanakesi uuesti üles
putitatakse. Mis plaanid edasi?
Originaali lähedaseks ja sõitma?
Igaljuhul- edu.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.10.16 18:05 Tsiteeri


Tore, et B2 juurde sigineb.

Kui varuosi vaja, siis saan aidata.

On pakkuda nii kütusepaagi andurit, kui ka tahhomeetriga kelladeplokki. Mingeid ukselinke saaks ka anda, kui nood puruks.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 18.10.16 20:11 Tsiteeri


Kütuse näidik võib vabalt roostes ja kinni olla ise, võta näidikute plokk maha ja vaata mis karul kõhus :) Muidu tore, et B2 kerega masinaid veel on kuskil (võid pilte ka panna siia ;) ).


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 18.10.16 22:16 Tsiteeri


Tegelt sai jah mindud otsima miskit muud hoopis aga komistasin selle otsa. Ukse linkidel on see tüüp häda, et ei vajuta piisavalt avamismehhanismi alla, et uks avaneks. Võtsin lingi ära vajutasin näpuga plõksti oli uks lahti. Summuti on kahest kohast katki üks keevitus teine lihtsalt ära mädanenud.. Esialgu üritab keevitada, võimalusel kogutäiega uus. Muidu matsupill aga tühikäik lonkab ikka jubedalt vahest sureb ka fooritaha ära, sõiduajal ei ole probleeme.

Üritan homme maale minna temaga ja hakata uurima seda tühikäigu teemat. Vb saab sumpa ka ära keevitada see rallika hääl mulle ei sümpatiseeri. Käiguga pidurdada siis paugutab tagant mis hirmus. Kütteseieri osas jõudsin ka ise sinna plokin infoni välja, et vaadata mis seal peitub. Pean uurima ka miskit selle keskluku osas.. Õhtul avastasin, et tagumine ruloo kardin kah olemas. Üritaks teid miskite piltidega ka kostitada.

http://s15.postimg.org/k3e8ooruv/14627745_1812492912331905_1496317424_n.jpg

http://s15.postimg.org/d1gb2ho93/14741856_1812494905665039_688536146_n.jpg

http://s15.postimg.org/zeo1pap6v/14794021_1812492878998575_1073251936_n.jpg

http://s15.postimg.org/tf0aln4ef/14801007_1812494875665042_2114810058_n.jpg


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 19.10.16 10:01 Tsiteeri


Linkidega ei leidnud mina enam muud lahendust, kui et painutasin selle alumise lingi naga luku poole lihtsalt. Mõistusega tehes ei lähe puruks ja ust saab siis jälle väljast avada.

Tundub, et iga B2 ussitab isemoodi, kellel põhi, kellel karbid, kellel tiivad. Sul vist sattus esmapilgul neist lihtsaim variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.10.16 10:44 Tsiteeri


B2 puhul võib see 1-2 auku vägagi petlik olla. Mastiksi alt ei paistagi teinekord täis tõde välja. Ja roostetama hakkavad nad põhjaosas just seestpoolt, mitte niiväga väljastpoolt (pagasi põhi, esiistmete jalgealune jne.) Tiivad on teine teema. Ära mu jutust ehmu, sest loodan siiralt, et sul tõesti see kergem variant on kätte tulnud. :)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 19.10.16 17:51 Tsiteeri


Tüüpilised kohad ka mul. Juhijalgade juures on üks alge kuhu on paik peale lasta tarvis. Kõrvalistujapool ka miskine samasugune alge olemas. Ukseääred on ka ussitanud aga kuna mastiksi ja kivikaitsega on möllatud siis tõelist pilti ette ei saa hetkel. Küljest otseselt miskit ei kuku veel.
Sai käidud ka poes toodud mõned jubinad ja veidi korrastatud. Sumpsiga mässasime 2tundi aga saime asja enam ei lärma nagu rallikas.
Ostetud asjad
Õhufilter
uued ukselingid ette parem ja vasak.
Õlifilter
Summuti viimane toru(jõuab homme kohale)

Tarvis:
Õli
Genekarihm
Mootorihm, rullikud(pole vana seisukorda vaadata jõudnud aga parem karta kui kahetseda)

Homme kohe kui asjad kohal lähen võtan teen õlivahetuse, filtrivahetuse. Üritaks karpat ka veidi paremaks saada.
Oskab keegi õelda mis sorti pirnid käivad armatuuri teaksin oomipoest mida täpsemalt küsida sellel on kõik nad surnud üks töötab. Teine asi, et tulede lüliti all on miskine nupp mis regullib ilmselt armatuuri valgustugevust. Minul igatahes ei tee see mõhkugi. Kütteseier ehmatas end korraks tööle aga mitte pikalt.

:)


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 20.10.16 20:43 Tsiteeri


Täna sai siis tubli tööpäev tehtud autoga. Ukselingid said uued külge, hoovasüsteem on muidugi klass omaette leiutis audil. Uutest linkidest vähemasti uksed käivad kergelt ja mõnusalt lahti seega great work.

Õli sai samuti vahetatud filter ka. Väljatulev asi oli süsimust nagu pigi ime, et see üldse midagi seal õlitas. Peale õlivahetust hakkas mootor päris tasakesi ja viisakalt nurruma hääl oli meeldiv.

Mootoripadjad on omadega otsas või mõni neis,t mootor väriseb päris jubedalt kapotiall, see kandub ka salongi fooriall.

Peatükk Karpa: võtsime siis õhupuhasti maha regullisime seal küttesegu tühikäiku jne tundus viisakas häälejärgi. Ladusime kokku jõudsin tartu fooriall jäin seisma tot tot ja välja ta suri. Tühikäik ikka streigib. Paned uuesti käima...Käib ilusti minutit kaks ja laseb pöörded maha vaevu vaevu kuidagi hoiab mootorit töös ja miski hetk tõmbab pöörded üles käib jälle täiesti viisakalt. Kahtlustan karpapatja aga kindel ei ole. Karburaatorile pilguheit ütles, et oleks tarvis maha võtta. Laiali kakkuda ära pesta mingi ainega ning kokku tagasi laduda jube ropp näeb välja. Õhufilter sai ka uus pandud.

Tahtsin ka tosooli ära vahetada aga kuna 30 võtit ei leidnud võtmete hulgast siis kahjuks jäi seetöö ära miskipäev peab võtme ostma ning ära ikka vahetama seal on ka miski väga ropp ollus sees. Miski kõnts on tekkinud paisupaagi seintele ajaga.

Leidsin ka endal selle roosteussi üles tagumine pagasniku nurk vasakult poolt on nii mäda, et näeb välja Mitte palju aga aimatavalt.

Istmed tuleb välja kangutada need väga ei liigu. Tundub, et plastikjunnid on siinidest kadunud/kulunud ja istmed vist kinni roostetanud no ropu jõuga peaga lükkama, et nad üldse liiguks.

Küttenäidik liigub kui vasakule poole jubedalt kurvi kangutad siis näitab korraks peale seda vajub nulli tagasi :D

Lisaks ootab auto üht korraliku koristuspäeva.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 28.10.16 21:22 Tsiteeri


Tere taas. Mis vahepeal toimunud enamasti tallanud.

Tosool sai vahetatud, kellad said maha kakutud. Igasugu pirnid sain tööle mis ennem ei teinud piuksugi. Tagaklaasi näidik, Udutulede näidik jms. Kehvasti sai spidotross veidi tagasi pandud näitab aga kõriseb ja seier veidi vibreerib. Tänud Eints-le kes mind nõuga aitas.
Suunatulede kangil on kõrvad katki seepärast ei liigu see ka koos rooliga tagasi algasendisse. Miski hetk peab uuesti kellad maha võtma üldvalgus kustus ära. Armatuuri valguse regulaatori sain korda. Mootori sain niipalju paika,et fooriall enam sooja mootoriga igakord välja ei sure. Kahjuks ei tea karpa koodi muidu ka miski remontkomplekt müüa düüside ning tihendite näol.

Täna otsustas töötamise lõpetada selline vahva asi nagu salongi mootor. Istmeteni pole ikka veel jõudnud, viimane summutitoru ootab samuti väljavahetamist. Katalüsaator tahab eemaldamist kuna sellega ei lasta ilmselt üv läbi mind, tehnilises passis pole seda kirjas.
Aknapesurid tahavad reguleerimist saada. Karpapadja ostsin uue ära aga pole vahetamiseni veel jõudnud. Mootoripadjad ka tarvis miski hetk ära vahetada, vibra on ikka päris kole autos.

Igav selle autoga kohe kindlasti ei hakka ning palju pisiasju on veel tarvis korda teha.
Mõned pildid ka.




Seniks kuulmiseni.
http://s14.postimg.org/m1rnqrd8t/14633102_10208925500989412_7447563612775949121_o.jpg


http://s14.postimg.org/fpcigxa6l/14695508_10208021744685460_6271975543715268140_n.jpg


http://s14.postimg.org/5vvb44825/14812963_10208929346045536_1440285712_o.jpg

http://s14.postimg.org/6vllztn7x/14716093_10208005042427914_3019161134063383853_n.jpg


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 29.10.16 13:38 Tsiteeri


Autoga on praeguseks hetkeks veidi halvasti. Tartus paremakäe ristmikul sõideti mulle tagant sisse ning kere kõver. Ilmselt läheb mahakandmisele esmaspäeval selgub. :(


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 31.10.16 09:49 Tsiteeri


Kindlustus arvas, et läheb mahakandmisele suure tõenäosusega. Nädala pärast saan vastuse...


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 31.10.16 12:14 Tsiteeri


Nii vana auto puhul pole kindlustuse silmis auto niikuinii taastamiskõlbulik. Omal sai b4 umbes aasta tagasi samuti kõksu, kindlustuse silmis läks auto mahakandmisele. Kahjustusteks olid kõver õõts, roolivarras, tiib, käändmik, amordipüstak ja kundeuksel kriim. Kuna enamus asju olid omal olemas, siis pääsesin vaid 40€ kulutustega uue rattalaagri(uuel käändmikul oli laager läbi) ja sillastendi näol ning uuesti ülevaatusele.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 31.10.16 13:01 Tsiteeri


Sõltub. et kui kehvasti on, aga võimaluse korral jätaks auto endale ja võtaks raha ka kindlustuselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 31.10.16 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Sõltub. et kui kehvasti on, aga võimaluse korral jätaks auto endale ja võtaks raha ka kindlustuselt.


Täpselt nii toimetasin ise ka. :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 03.11.16 08:07 Tsiteeri


Kuna kindlustus väga palju anda ei tahtnud siis läks auto neile ning raha mulle. Ülevaatus peatati ilmselt vist läheb veel kuhugi oksjonile aga üldiselt öeldi, et kuusakoski on tema teekond. Vigastused tagumine põll, stange, summuti, vasakpoolne külg on pagasniku luugi suhtes nihkes väljapoole.. Tagumise akna küljejoone juurest paindumist on näha. pagasniku põhjas roostes koha pressis samuti kokku. Laks oli viisakas.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 03.11.16 08:13 Tsiteeri


Mis kibdlistusseltsiga asju ajasid? Ergoga kogemus selline, kus maksti ainult 400€ ja auto jäi mulle, gjensidige kindlistuses oli suhtumine ikka palju kliendisõbralikum, suhtumine mõistev ning sama auto uuesti mahakandmisele sõites maksti 800€ ja auto jäi ikka mulle. Jupitades sain teise samapalju veel juurde, nüüd uus b4 ja b5 passat igapäevasõitudeks.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 03.11.16 08:20 Tsiteeri


Kuna nad leidsid automüügi kuulutuse hüvitasid täpselt selle summa millega ma ta kätte sain. Kuna kindlustus polnud mulle nõus ilma autota üle 150euri andma siis jätsin kõige täiega ta neile. Jupid mis külge panemata veel olid jäävad mulle ja lähevad müüki juhul kui keegi peaks tahtma. karpapadi, Summuti viimane toru, genekarihm. Talverehve ma veel osta ei jõudnud õnneks. Õli, tosool, ukselingid jms staff on nagunii kaudne häving see pole väga hull.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.11.16 14:30 Tsiteeri


Huvitav, mis siis oleks saanud, kui nad poleks seda kuulutust leidnud ja sa oleks raiunud, et ostsid selle uunikumi 3200€-ga...?
Et kui tahate, makske välja...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]