Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3860)
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.10.16 08:39 Tsiteeri
009260 Exhaust Gas Temperature Sensor



Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema.
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Kood anduril 038 906 088 D
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes?

edit: 19 detsember, 2016
Vahetasin viimase anduri ära, asemele läks etka järgi õige koodiga VDO andur.

038 906 088 A
Toimib!


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 16.10.16 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema, etka ütleb varuosakoodiks: 059 906 088A
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes?


Sellejärgi tundub bank1 sensor nr 3 ehk siis kõige viimane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.10.16 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema, etka ütleb varuosakoodiks: 059 906 088A
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes?


Sellejärgi tundub bank1 sensor nr 3 ehk siis kõige viimane.


Siin ei pea see loogika paika paraku. Siin teemas kirjutasin..
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=164302&page=1&highlight= #pid798253
Vahetust vajab see, mis on kõige hullema koha peal, nagu ikka.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.10.16 11:42 Tsiteeri


Huvitav on see, mingit tulukest armatuuris ei sütti ja asjast muidu ei teakski, kui poleks arvutiga vaadand, kustutasin veakoodi ära ja koheselt ta tagasi ei tule, täpset kanalit küll ei tea, kust selle anduri väärtusi vaadata, kuid oma loogika järgi tundus sobivas kohas olevat ka loogilised väärtused.
Pistik antud anduril on A8 puhul ligi pääsetav alt, käigukasti küljes, andur ise aga ülevalt ja sugugi mitte kõige kitsamas kohas õnneks.
Endiselt on õige koodiga varuosa ebaselge.

edit: täpsustus


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.10.16 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Huvitav on see, et kustutasin veakoodi ära ja koheselt ta tagasi ei tule, täpset kanalit küll ei tea, kust selle anduri väärtusi vaadata, kuid oma loogika järgi tundus sobivas kohas olevat ka loogilised väärtused.
Pistik antud anduril on A8 puhul ligi pääsetav alt, käigukasti küljes, andur ise aga ülevalt ja sugugi mitte kõige kitsamas kohas õnneks.
Endiselt on õige koodiga varuosa ebaselge.


See ei tulegi kohe tagasi, olen kahel autol seda andurit vahetanud, mingi hetk paneb mootorikujulise ;) tulukese särama, üks oli FL 140kw ja teine 171kw. mootor. Vähemalt sama mootoriga A6-l on s1 enne turbot, s2 tahmafiltris ning s3 kati ning tahmaka vahel. 100 % kindel. Uus osa u. 180 eur., kasutatud osa u. 50 eur. Kõik kolm on põhimõttelt samad, pistiku värv ja juhtme pikkus on erinevad. Esineb neid andureid veel erinevatel mudelitel lisaks eeltoodule EGR-is, katis ja peale DPF-i.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.10.16 06:37 Tsiteeri


Arvesta ka seda, et kui see andur ei tööta, siis DPF-i põletust ei toimu.
Ehk siis, kui sa asja korda ei tee, siis oled väga varsti silmitsi umbes DPF-ga ja kõige sellega kaasnevaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.16 08:49 Tsiteeri


Et nüüd 100% kindel anduri asukohas olla, mõtlesin teha nii, et avan üks haaval anduri pistikuid ja vaatan millise anduri vea ta genereerib. Kui saan ekraanile selle B1 S3 siis on õige andur käes.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.10.16 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Et nüüd 100% kindel anduri asukohas olla, mõtlesin teha nii, et avan üks haaval anduri pistikuid ja vaatan millise anduri vea ta genereerib. Kui saan ekraanile selle B1 S3 siis on õige andur käes.

B1 S3 on kati andur.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.16 10:07 Tsiteeri


Esimese, või teise?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.10.16 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Esimese, või teise?


Seal on kolm andurit:
Enne turbot, enne katti, enne DPF-i. B1 S3 on keskmine andur, mis on enne katti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.16 13:06 Tsiteeri


No vaata mu esimest postitust nüüd uuesti.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.10.16 06:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
No vaata mu esimest postitust nüüd uuesti.

Miks? Millest sa aru ei saa? :)
Ainult enne ühte katti on andur - üks on enne DPF-i ning kõige esimene on enne turbot kuumas kojas.

Kusjuures vaatasin järgi ajust veakoodi...
P242C - Dfp_PFltCDTempPre_C

Sinu auto puhul 100% tegemist siiski enne DPF-i oleva anduriga, mitte eespool olevaga.

Keskmise veakood on P2032 - Dfp_OxiCCDTPre_C.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.10.16 19:35 Tsiteeri


No nii, asi korras.
Viga oli anduri juhtmes, mis oli vastu kardaani ühe soone katki nühkinud.
Pisut jootmist ja test eelpool mainitud meetodil tõestas B1 S3 anduriks tõepoolest viimast egt´d, ehk katalüsaatori ja dpf´i vahelist andurit.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]