mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 16.10.16 08:39
|
|
|
009260 Exhaust Gas Temperature Sensor
Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema.
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Kood anduril 038 906 088 D
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes?
edit: 19 detsember, 2016
Vahetasin viimase anduri ära, asemele läks etka järgi õige koodiga VDO andur.
038 906 088 A
Toimib!
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 16.10.16 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema, etka ütleb varuosakoodiks: 059 906 088A
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes? |
Sellejärgi tundub bank1 sensor nr 3 ehk siis kõige viimane.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.10.16 11:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Patsiendina A8 3.0 tdi
vcds 16.8 andis veakoodiks 009260 Exhaust Gas Temperature Sensor B1 S3
P242C - 000 - Short to ground - intermittent
Nüüd üritan selgust saada antud anduri asukohas.
Kolm EGT andurit on autol, milline neist nüüd vahetust vajab?
Esimene andur on enne turbot G235 peaks olema, etka ütleb varuosakoodiks: 059 906 088A
Teine enne esimest katalüsaatorit G448.
Kolmas teise kati ja dpf vahel G506.
Etka järgi tundub, et sama andur on ka üejäänud aukkudes? |
Sellejärgi tundub bank1 sensor nr 3 ehk siis kõige viimane. |
Siin ei pea see loogika paika paraku. Siin teemas kirjutasin..
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=164302&page=1&highlight= #pid798253
Vahetust vajab see, mis on kõige hullema koha peal, nagu ikka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 16.10.16 11:42
|
|
|
Huvitav on see, mingit tulukest armatuuris ei sütti ja asjast muidu ei teakski, kui poleks arvutiga vaadand, kustutasin veakoodi ära ja koheselt ta
tagasi ei tule, täpset kanalit küll ei tea, kust selle anduri väärtusi vaadata, kuid oma loogika järgi tundus sobivas kohas olevat ka loogilised
väärtused.
Pistik antud anduril on A8 puhul ligi pääsetav alt, käigukasti küljes, andur ise aga ülevalt ja sugugi mitte kõige kitsamas kohas õnneks.
Endiselt on õige koodiga varuosa ebaselge.
edit: täpsustus
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.10.16 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Huvitav on see, et kustutasin veakoodi ära ja koheselt ta tagasi ei tule, täpset kanalit küll ei tea, kust selle anduri väärtusi vaadata, kuid oma
loogika järgi tundus sobivas kohas olevat ka loogilised väärtused.
Pistik antud anduril on A8 puhul ligi pääsetav alt, käigukasti küljes, andur ise aga ülevalt ja sugugi mitte kõige kitsamas kohas õnneks.
Endiselt on õige koodiga varuosa ebaselge. |
See ei tulegi kohe tagasi, olen kahel autol seda andurit vahetanud, mingi hetk paneb mootorikujulise tulukese särama, üks oli FL 140kw ja teine 171kw. mootor. Vähemalt sama mootoriga A6-l on s1 enne turbot, s2
tahmafiltris ning s3 kati ning tahmaka vahel. 100 % kindel. Uus osa u. 180 eur., kasutatud osa u. 50 eur. Kõik kolm on põhimõttelt samad, pistiku värv
ja juhtme pikkus on erinevad. Esineb neid andureid veel erinevatel mudelitel lisaks eeltoodule EGR-is, katis ja peale DPF-i.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.10.16 06:37
|
|
|
Arvesta ka seda, et kui see andur ei tööta, siis DPF-i põletust ei toimu.
Ehk siis, kui sa asja korda ei tee, siis oled väga varsti silmitsi umbes DPF-ga ja kõige sellega kaasnevaga.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.10.16 08:49
|
|
|
Et nüüd 100% kindel anduri asukohas olla, mõtlesin teha nii, et avan üks haaval anduri pistikuid ja vaatan millise anduri vea ta genereerib. Kui saan
ekraanile selle B1 S3 siis on õige andur käes.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.10.16 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Et nüüd 100% kindel anduri asukohas olla, mõtlesin teha nii, et avan üks haaval anduri pistikuid ja vaatan millise anduri vea ta genereerib. Kui saan
ekraanile selle B1 S3 siis on õige andur käes. |
B1 S3 on kati andur.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.10.16 10:07
|
|
|
Esimese, või teise?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.10.16 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Esimese, või teise? |
Seal on kolm andurit:
Enne turbot, enne katti, enne DPF-i. B1 S3 on keskmine andur, mis on enne katti.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.10.16 13:06
|
|
|
No vaata mu esimest postitust nüüd uuesti.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.10.16 06:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
No vaata mu esimest postitust nüüd uuesti. |
Miks? Millest sa aru ei saa?
Ainult enne ühte katti on andur - üks on enne DPF-i ning kõige esimene on enne turbot kuumas kojas.
Kusjuures vaatasin järgi ajust veakoodi...
P242C - Dfp_PFltCDTempPre_C
Sinu auto puhul 100% tegemist siiski enne DPF-i oleva anduriga, mitte eespool olevaga.
Keskmise veakood on P2032 - Dfp_OxiCCDTPre_C.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.10.16 19:35
|
|
|
No nii, asi korras.
Viga oli anduri juhtmes, mis oli vastu kardaani ühe soone katki nühkinud.
Pisut jootmist ja test eelpool mainitud meetodil tõestas B1 S3 anduriks tõepoolest viimast egt´d, ehk katalüsaatori ja dpf´i vahelist andurit.
|
|
|
|
|