Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi C5 2.5tdi - küttepumba vahetusega seonduvad protseduurid (VCDS) (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1398)
janarm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.16
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 3.0

postitati 14.10.16 08:06 Tsiteeri
Audi C5 2.5tdi - küttepumba vahetusega seonduvad protseduurid (VCDS)



Tere!

Sai vahetatud pealkirjas mainitud isendil küttepump. Sai kenasti järgitud Ross-Tech kodulehel juhendit (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping). Olemas täitsa legaalne VCDS tarkvara + kaabel.

Küll aga tekkisid probleemid login juures, kus küsitakse immo pin'i. VCDS ütleb pin'i sisestamise juures vastavalt "login not accepting code, turn off the ignition for a while and try again". Oleme katsetanud juba mitu päeva, oodates tunde, kuid midagi muutunud pole.

Tean, et varem on proovitud sellel autol valesid immo pin koode sisestada, siis oli kohe vastuseks, et tegemist on vale pin'iga. Enamasti lukustab süsteem ennast mõneks minutiks kuni pooleks tunniks. Kas tõesti on nüüd midagi autol lolliks läinud ja tuleb midagi suuremat ette võtta?

VCDS juhendis on üheks eelduseks ka 12.5V pinge. Tarkvaraga mõõtes tuleb küttepumbale peale 12.38V. Kui oluline on just see 12.5V piir? Kas võib olla võimalik, et süsteem ei lase vastavaid protseduure teha kui 12.5V peale ei jookse?

Edit:
PS: Aktiivne on veakood engine start blocked by immobilizer p1750.

Loodan, et keegi oskab mind selles aidata/suunata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janarm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.16
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 3.0

postitati 14.10.16 10:01 Tsiteeri


Igaks juhuks lisan veel juurde, et kui autot käivitada, siis auto käivitub ca üheks sekundiks ja siis sureb välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.16 20:54 Tsiteeri


Immo pin ette 0 panid? Kindel,et õige pin? :) immo võib lukus ka olla kuna lambist koode sisse toksitud.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.16 02:34 Tsiteeri


Immo pin ette 0 panid? Kindel,et õige pin? :) immo võib lukus ka olla kuna lambist koode sisse toksitud.
Edit: Sorry, toppelt posti pärast.
Vaata kui pika aja peale sul on immo lukk pandud, luku aeg jookseb maha ainult süüde sees. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-measuring-blocks.html


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janarm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.16
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 3.0

postitati 17.10.16 07:55 Tsiteeri


Tänud kasuliku nõuande eest! Null sai ikka ette pandud! :P

Aga auto käivitus ja teema võib sulgeda. Uus pump sai endale vana pumba aju. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]