Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 Avant 2.3 - 1994 - MartMl (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3747)
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.16 09:32 Tsiteeri
Audi 100 C4 Avant 2.3 - 1994 - MartMl



Tervist

Õnnestus endale lõpuks hankida esimene A-tähega auto. Minu käes on olnud ligi nädal ja esialgu katastroofilisi tõrkeid ei ole tekkinud/avastanud.
Küll aga on kerge esmamulje juba tekkinud. Pikkadel otstel on väga mugav kulgeda, 2.3 AAR mootor veab sujuvalt. Käigukast lülitab käike ilusti mõnusa klõpsuga. Kaug-, lähi- ja udutuled on esivalgustis koos. Lähituled näitavad pisut tuhmilt, ent plaanin nood enne talve philipsi bluevisionite vastu välja vahetada. Veermik ei kolise aga maantekiirusel pidurdades rool pisut vibab. Õli vahetatud 2000km tagasi ja mootoril rihm vahetatud 19k km tagasi. Tagasillas vahetatud kettad/klotsid.


Lisadeks:
2x El aknad
El katuseluuk
El peeglid
El reguleeritavad tuled
Mp3 Makk


Vead:
Kütust võtab 12L sajale - Kerge liialdus (Võtab umbes 10L+-0.5L)
Esimene juhipoolne tuli kogub kondentsi - vahetatud C4 A6 tule vastu
Suurel kiirusel pidurdades rool pisut väriseb, linnakiirusel ei ole - kettad olid ebaühtlaselt kulunud, nüüdseks kadunud
Paigalt startides, sidurit lahti lastes, pisut hüppab - nüüdseks kadunud
Esimeste uste hinged on läbi, uksed loksuvad. Maantekiirusel viliseb esimeste uste vahelt tuul - endiselt päevakorras
Juhiustel alumiste kummiliistude otsad lahti - endiselt päevakorras
Tagaluugi kojamees ei tööta - endiselt päevakorras
Armatuuris mõned lambid läbi - endiselt päevakorras

Esialgu üks pilt ilma tuleta:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/117/0110558987cb944.jpg


Juhipoolne esituli kogub kondentsi. Too oli kolme kipsikruviga, valgusti korpusesse, kinni keeratud. Võtsin valgusti maha kuivatasi ära ja jootsin kruvide augud plastikuga kinni ning tegin uued kinnitused. Ent linna tagasi jõudes oli valgusti jälle kondentsi täis.

Oskab keegi Tartus usaldusväärset diagnostikat soovitada? Tundub, et masin võtab pisut rohkem kütust kui peaks.


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 10.10.16 18:13 Tsiteeri


Mul sama mootoriga 100. Katuseluuki, el.tulesid ja el.aknaid pole, aga on konditsioneer ja püsikiirusehoidja (mõlemad järelpaigaldatud). :)

Kas esitiibadel roosteussi ei paista värvi alt, see on üks väga levinud viga neil.
Armatuuris võib ka muu probleem olla, mul näiteks hõõglambiga pirn ühel hetkel kustus ja uus ka põlema ei hakanud. LED hakkas, mõnda aega põles, siis hakkas kaootiliselt vilkuma, praeguseni teeb nii. Vea põhjust silmaga ei näinud kui näidikuploki armatuuri lahti võtsin.
Kütusekulu peaks praegu ikka alla 10 olema, talvel vahel võib 12 minna. Tartus ei tea, Viljandis on tegija "Särg AA OÜ" mida olen külastanud. Sinna minnes oli mul kütusekulu 15 ja vahel viskas ka musta välja, 1,5 tunni pärast tagasi tulles kõik korras.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TartuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"

postitati 11.10.16 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartMl


Vead:
Kütust võtab 12L sajale
Esimene juhipoolne tuli kogub kondentsi
Suurel kiirusel pidurdades rool pisut väriseb, linnakiirusel ei ole
Esimeste uste hinged on läbi, uksed loksuvad. Maantekiirusel viliseb esimeste uste vahelt tuul.
Juhiustel alumiste kummiliistude otsad lahti
Tagaluugi kojamees ei tööta
Armatuuris mõned lambid läbi


Oskab keegi Tartus usaldusväärset diagnostikat soovitada? Tundub, et masin võtab pisut rohkem kütust kui peaks.



Jõudu, "kaaskannataja".

Diagnostika asjus soovitas minu auto teemas üks foorumlane minna Riia tänav nr. 20 või 24 hoovi peale. Et sealt ehk saad abi.
Ma senimaani võtan hoogu.

-Kütust läheb tiba palju su autol. Ma saan 9-10-ga hakkama.
-Esiuste, õigemini juhiukse hinged on ka minu autol läbi. Forsist saab tellida.
-Tagaluugi kojamees ei tööta minu autol samuti. Kas mootor omadega kottis või on mingi primitiivne viga.
-Armatuuri valgustus tuleb ka mul millalgi päevakorda võtta. Pimedas sõites see "seasilm" suudab mingi umbmäärase valgusvihu spidomeetri peale manada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.16 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100

Kas esitiibadel roosteussi ei paista värvi alt, see on üks väga levinud viga neil...


Roostet jagub seal piisavalt, varsti hakkab vabariiki väljakuulutama. Samuti on roostet esimestel ustel ja tagaluugil. Ent enne tehnilise sõidukorra ja praktiliste vahendite remonti ei hakka visuaalsele poolele tähelepanu pöörama.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/117/01105589855b987.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: 100

...Viljandis on tegija "Särg AA OÜ" mida olen külastanud...


Ma ei teadnudki, et Albert Särg on Särg AA OÜ. Veel vähem teadsin, et ta seadistuste kõrvalt diagnostikat teeb. Aga Särg tuleb neljapäeval Tartusse, siis lähen räägin temaga mis ta asjast arvab.

Katsun sellel nädalal esimesed pidurikettad üle kontrollida. Rool on hakanud ka linnakiirustel värisema ja pisut kiskuma.


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.10.16 20:53 Tsiteeri


Selle mootoriga peaks tal olema kogemusi päris palju ja saad kindlasti abi. Mul läks õnneks ja ühtegi osa vahetada polnud vaja, aga alati ei pruugi nii olla. Lisaks andis ka soovituse 98-t kasutada, mida olen teinud ja rohkem pole pritsega probleeme olnud 6 aasta jooksul. 98-ga läheb normaalselt edasi ka, annab tehase poolt antud kiirenduse 0-100 välja ikka (olen proovinud, 95-ga jäi 2 sekundit aeglasemaks). :D 98-ga häälest aru saada erinevust, Statoili Ultima-ga eriti.
Mul hakkas mõlemal esitiival rooste välja tulema rattakoopa ülemise serva juurest (keskelt), nüüdseks mõlemad tiivad korra vahetatud. Ilma roosteta kasutatud tiibasid põhimõtteliselt pole olemas. Väljast ei pruugi näha, seespool ülemise serva vahel või taga alumises otsas (kuhu see lühike kummiliist kinnitub) ikka on midagi. Seega pahteldamist, lihvimist ja värvimist ikka jagub. B-osade puhul tööd vähem. Ise kasutasin siiski kasutatud A-osasid, ikkagi poole odavamalt sai kätte kui uue B-osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.16 13:31 Tsiteeri


Kas keegi saab täpsustada, et palju maksvad need alumised uksehinged ja kas ikka saab. Ise forssist otsinud ja näitab, et ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Kas keegi saab täpsustada, et palju maksvad need alumised uksehinged ja kas ikka saab. Ise forssist otsinud ja näitab, et ei saa.


Uste ülemisi raame ja lukku annab pisut reguleerida, kas see ei aita?

Kuna vahetasin töö vahetusteta ameti vastu, ei ole endiselt veel Säre juurde jõudnud. Kül aga on masin hakanud kulumise märke näitama.
1. Plokikaane küljes paiknev vaakumpumba sõrm haamerdab peale pikki sõite foori taha seisma jäädes.
2. Külmalt sõitma hakates tuleb jõud kusagil 1800+ rpm. Kui rpm alla kukub, siis ei jaksa gaasi lisades vastavalt kiirendada ühegi käiguga

Tsitaat:
Algselt postitas: 100 ..andis ka soovituse 98-t kasutada..

Ise olen siiani 95'te tankinud. Proovin järgmine kord tankides 98't.


3. Kui mootori temp tõuseb veerand näidikut hakkab summutist ohtralt paksu valget suitsu tulema, mis vahest kaob mootori soojenedes, vahest mitte.

4. Spreiparanduste alt on rooste ennast uuesti välja söönud(uksed/tagaluuk/kapott/esimesed poritiivad). Õnneks tundub põhi veel korralik
5. Sõber keeras talverehve alla pannes tagumisest rummust ühe poldi keerme maha.


Olen tänaseks 3k+ km selle masinaga läbinud. Eks sõidan veel pisut ringi ja proovin masinale aega leida ja Säre juurde aega sättida.

Proovin üks hetk pisut ülevaatlikumad pildid ka teha.


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.11.16 21:17 Tsiteeri


Ainult 98-t osta edaspidi. Olen omal ka stopperiga 0-100 km/h kiirendust mõõtnud, 98-ga saab tehase andmed kätte, 95-ga tuleb +1,5...2,0 sek.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.17 19:51 Tsiteeri


Sain Säre juures käidud ja diagnoos järgmine: pihustite tihendid läbi ja mootorisse pääseb lisa õhku vahele. Eriti põnev on selle juures tõik, et pihustite leke on varem kellegi poolt avastatud. Kuna tihendeid ei saadud tol hetkel mingi põhjuse tõttu vahetada, siis on tulnud küttesüsteemi reguleerida ja segu väga lahjaks keerata, et lamda segu liiga rikkaks ei saaks keerata.

Üldiselt on selle hinnaklassi tehinguga vedanud. Silindritel on kompressioon ühtlane, küünlajuhtmed ja küünlad korras ja kütuse rõhk püsib samuti nagu peab. Paari anduri näit ujus aga seda võivad tekitada pihustite tihendid. Albert timmis pisut kütust ja juba on tuntav vahe. Käib ühtlasemalt, vääne tuleb madamamalt ja mootor käib kõrgemale pöördesse. Tuleb veel meelde, et eelmise omaniku mehaanik oli õhulugeja valesti kokku pannud. Sain Särelt pisut pahandada aga ta rahunes maha kui selgitasin, et mul puudub antud probleemiga igasugune seos.

Uuel nädalal tellin tihendid ära ja teeb selle asja korda. Soovitati veel ka pihustid üle kontrollida. Üldpilt on tehnika koha pealt võrdlemisi hea, kartsin hullemat.

Tänaseks olen vast juba ligemalt 8-9k km läbi veerenud ja masinaga ära harjunud. Kui ainult see hapnik nõnda aktiivselt tolle rimakaga ei reageeriks...


Mart


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.01.17 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartMl
tihendeid ei saadud tol hetkel mingi põhjuse tõttu vahetada,


Ilmselt oli põhjuseks totakalt odav hind. :D:D:D

034133557E (tseki kood igaks juhuks üle!) maksab Forsis 46 senti/tk ja kui sul forssi käepärast pole võtta, siis pead neid kuskilt Ladu 24-jast kümne (Elring) kuni 36 (Febi) sendiga/tk tellima ja need tõmbavad sulle mingi väiketellimuse tasu 5€ veel peale + saatekulu 2,69€

https://www.ladu24.ee/varuosad/0/,,,,034133557E#gsc.tab=0

A mis seal õhulugejal siis valesti annab panna?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.17 09:52 Tsiteeri


Hoi,

Võtsin forsist tihendid ära. Nelja sorti tihendeid ja igat tüüpi üks lisaks, äkki lõhun ära. Koguarve 12.-
Küll aga lisandub veel summa uue paagi eest, sai geopeituse aardeid otsides kusagile muljuda.

Panen kuulutuse ka varuosade rubriiki, aga kui kellelgi on täna, homme Tartus korralikku paaki koos vitsadega, siis võtaksin ära.
Forss ütles, et 100 vitsad on kaks aastat tagasi tootmisest maha võetud.


Tsitaat:

A mis seal õhulugejal siis valesti annab panna?


Too kaitsevõre oli valesti pandud, kumerus oli alla ja klapp käis vastu.

Kõike head!
Mart


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.17 19:10 Tsiteeri


Mida kauem saabub kiirabi seda täpsem on diagnoos! See iseloomustab mu sõiduvahendi (loe:rimaka) maiset tervist pedantse täpsusega. Viimase nädala jooksul olen saanud autot parklas nügida rohkem kui korra päevas. Nimelt mootor sureb välja ja käima enam ei lähe. Kui varem aitas 10 min ootamist, siis seegi ei olnud enam reegel. Täna siis juhtus sama sõbra juures peale tööd, kuid seekord satusin õigel ajal õiges kohas olema. Sõber on autode koha pealt Kaak! Avastasime mõralise õhuvõtulõdviku, mis oli alt juba poolduma jõudnud hakata. Kui olime selle peene liimiga kokku kleepinud läks auto käima. Edasi otsustasin lõpuks aega võtta ja pisut olukorda süveneda. Kaua edasi lükatud pihustite tihendite vahetus oli veel tarvis ära teha ja otsustasin uurida ka veermiku olukorda, sest miski on hakanud äkilisel kiirendamisel põhja alt koputama.. Käigukasti padi läbi.

Edasi läks juba suhteliselt muretult. Kontrollisin veermiku üle. Klotsid ja kettad on normi piires aga supportid tahavad kõik remondikomplekte. Edasi vahetasin pihustite tihendid. Eelmine omanik oli osa pihusteid silikoniga kinnitanud., koristasin tolle porno ära. Plastik soklis vahetasin tihendid vaid, auto ninast juhi poole lugedes, teise silindri pihustil. See oli ainuke mis õnnestus lahti teha. Kuna teised liikusid väga raskelt, siis eeldasin, et ehk need peavad ka õhku (mõtlesin endamisi, et kes teab.. Needki äkki silikooni täis?). Pärast kontrollisin brake cleaneriga ja tundus, et kõik jäid pidama.

Õhtu lõpuks sain auto igatahes sõitma. Nüüd on nagu uus auto, nii uus, kui üks 23 aastat vana auto saab olla.

Paagi vahetust olen samuti edasi lükanud, ei ole jõudnud "uut" paaki ja vitsasid roostest puhastada ja üle värvida, paari nädala pärast tuleb vabamat aega. Varsti tuleb õlivahetus ka peale, proovin kõik nokitsemised samale ajale sättida.

Järgmise korrani!
Mart


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.04.17 20:09 Tsiteeri


Kuidas madalamate käikudega gaasi maha lastes ja uuesti lisades on, kas on tuntav jõnks ja võibolla ka kolks kuulda? Ma olen aegade jooksul kõikvõimalikke patju ja pukse vahetanud ja sellest lahti pole saanud, suhteliselt hiljuti sain aru, et vist käigukastist/diffrist (mõlemad ju koos) tuleb see lõtk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.17 10:00 Tsiteeri


Enam ei jõnksuta gaasi maha lastes ja kiirendades. Käitub üsna sujuvalt. Koputus on ainult suurtel pööretel kiirendamisel. Esimesega koputab suht kohe. Kolmandaga ainult põhjagaasiga.


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.17 10:22 Tsiteeri


Hoi

Kuidas teha kindlaks milline mootori ja käigukasti padi on läbi? Kas nood lähevad päris katki või kaotavad ajas oma jäikuse? Küsin, sest kui summuti tagumine kumm katki läks, siis too kolin põhja alt läks mitu korda hullemaks. Kui riputasin summuti uuesti põhja külge, kadus pidev kolin ära ja too tekkis jälle ainult kiirendades. Kuna käigukast on korralikult mootori küljes kinni, siis on viga ilmselt järgmine. Mootori või kasti padjad on lödid ja summuti käib vastu põhja. Hankisin uued summuti kummid aga ei ole noid alla jõudnud panna. Kuna mul on see nv aega, et lammutama hakata, siis ei suuda ära otsustada kas võtan ka padjad ja vahetan nood ka ära kas seda on üldse tarvis teha..

Täna oli imelik juhtum. Käivitasin autot ja kapoti alt käis korralik mehaaniline kolks/pauk, mis raputas autot. Peale seda auto enam ei käivitunud. Kontrollisin kohe kas nukk käib veel ringi.. Käib. Kõik tundus, et on omal kohal, Säde olemas.. Ja siis avastasin, et too lõdvik oli lahti: https://www.dropbox.com/s/h90mllg462z5541/DSC_0113.JPG?dl=0
Panin kokku tagasi ja auto käivitus kohe.

Veel mõned imelikud juhud: Kui käivitan külma mootorit, siis pean vahel gaasi pumpama ja masin käivitub peale pikka ketramist koos pumpamisega. Kui käima läheb, jääb ilusti käima.
Vahel käivitub kohe. Pigem käivitub peale pikka sõitu halvasti, kui mootor on maha jahtunud ja käivitan autot samal päeval jahtunud mootoriga. Kui masin on seisnud üle öö, läheb ilusti käima.. Enamjaolt. Enamjaolt on peale käivitamist salongis korralik "pentsukas" tunda.

Kui sõidan külma mootoriga, siis kiirendab korralikult. Natukene enne seda, kui temp näidik hakkab tõusma, hakkab masin 1600 rpm ja 2000 rpm vahel puterdama. Kui näidik juba visuaalselt liikuma hakkab, kaob see jama ära. Vahel teeb sellist trikki, et kiirendades 1600 rpm pealt kaob jõud täiseti ära ja masin hakkab mootoriga pidurdama. Ja siis hakkab uuesti korralikult kiirendama nii, et auto teeb korraliku jõnksu ja summar teeb korraliku kolksu auto all.

Millest nood kiirendamise ja käivitamise jamad? Nood hakkasid peale pihustite tihendite vahetamist.


Jõudu ja jaksu!
Mart


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartMl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.17 17:52 Tsiteeri


Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos:
Kolin kiirendamisel muutus järjest valjemaks ning päädis sellega, et summut tuli kinnitustest lahti ja hakkas igal hetkel häält tegema.
Kui olin kõik summuti kummist riputid ära vahetanud jäi veel õrn kolks, mille ellimineeris esisillatala ja summuti vahele sobiva tekstiilitüki paigaldamine.

Vahepeal tekkis käivitamisel anomaalia, ent selle lahendas originaalsigna maha võtmine. Nüüd käivitub normaalselt.

Hetkel on juhitavus ainsaks probleemiks peale rooste. Esiots tundub rooli keerates väga kerge, rooli ennast on ka tuntavalt kergem keerata. Kui teha paremale vasakule lühikesi ja kiireid edasi-tagasi pöördeid, siis tundub nagu auto liiguks sirgjoones aga vajuks paremale ja vasakule ilma eriliselt keeramata. Kiirendades ja pidurdades keerab auto sinna kuhu ise tahab. Rooli peab korralikult kinni hoidma, et masin plehku ei läheks.

Silda visuaalselt hinnates on kõik omal kohal, mõned puksid on lõhedega, aga lõtke otseselt ei paista. Loksutades ja raputades tundub sild jäik. Väljapööratud ratastega jalaga lükates liigub just-kui pisut edasi ja tagasi, aga see tundub sellise silla ehituse juures tavaline olema.

Endal tekkis üks küsimus aga küll: Kas too "taldrik"(silla komponentide pildil detail nr10), mis hoiab püstaku liikumist auto suhtes edasi-tagasi peab olema selline kaardus?

http://imgur.com/a/2xVE5 (ei suutnud pilti linkida)

Sierral on sarnane esisild, kus püstaku nihe võtakse stabika vardaga maha ent seal kippusid nood taldrikud kõveraks minema. Kunagi ammu treisin sinna uued paksemad taldrikud aga ei oska hinnata, et see oleks otseselt kuidagi juhitavust muutnud. Siis ei olnud too ka muidugi vedav sild. Kas too ujumine võib sealt tulla?

2000 rpm kandis puterdamine esineb ainult niiskete ilmadega ja seda ka külmalt. Wild guess oleks vb jagaja?

Igatahes alustan kõikide pukside vahetusest, ehk muutub asi paremaks.


Engineering is the art of intelligent compromise
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.06.17 20:30 Tsiteeri


Kui on sillas detaile vahetatud ja sillastendi pole tehtud, võib juhitavuse viga sealt tulla.
Näiteks ma eelmisel aastal vahetasin ise roolivardaotsad, keerasin oma arust uusi täpselt sama palju kui vanu, aga kokkujooks tuli nõutud mõne mm asemel 2,8 cm.:)
Need stabika otsapukside taldrikud ongi sellised. Kas ka puksid ise heas korras on, seda ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]