Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tuline makk ja küsimus makivõimu kohta... (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2069)
zimmu
huviline



Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 24.05.05 16:18 Tsiteeri
tuline makk ja küsimus makivõimu kohta...



on see normaalne nähtus kui autos makk tuliseks läheb. minul läheb nii tuliseks et hakkan mõtlema kuidas need asjad seal sees vastu peavad!???? kas peabki minema nii tuliseks või. ????makk ise töötab küll hästi, probleeme sellega ei ole!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 24.05.05 16:20 Tsiteeri


Kui ruttu ta sul siis tuliseks läheb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zimmu
huviline



Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 24.05.05 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Kui ruttu ta sul siis tuliseks läheb

seda ma ei ole uurinud aga, noh kui plaat makist välja võtta siis on plaat täitsa tuline. makk ise on tutt uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maert1
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 17:15 Tsiteeri


täitsa normaalne nähtus!:cool::cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zimmu
huviline



Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 24.05.05 18:14 Tsiteeri


siis on kõik ikka ok.....sänx:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.05.05 21:22 Tsiteeri


Alustaks ehk sellest, et paneks pealkirjaks "Tuline makk", mitte "on se normaalne...". Nii on teistel hiljem lihtsam otsida.
Teiseks märgiks ehk ära, mis makiga tegu?

Kui ei taha, et makk tuliseks läheb, ära selle lõppvõimu kasuta. Head'i ülekuumenemine on üks paljudest põhjustest, miks high-end süsteemides alati eraldi paiknevat võimendit kasutatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zimmu
huviline



Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 25.05.05 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Alustaks ehk sellest, et paneks pealkirjaks "Tuline makk", mitte "on se normaalne...". Nii on teistel hiljem lihtsam otsida.
Teiseks märgiks ehk ära, mis makiga tegu?

Kui ei taha, et makk tuliseks läheb, ära selle lõppvõimu kasuta. Head'i ülekuumenemine on üks paljudest põhjustest, miks high-end süsteemides alati eraldi paiknevat võimendit kasutatakse.

sry kui segadust tekitasin pealkirjaga!!!! kuid kõsimus järgmine...kui osta võim siis kas seal on ka eraldi supaka väljund, või on supaka võim omaette teema!!!!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.05.05 06:37 Tsiteeri


Lisaks siia siis juurde, et tasuks vaadata ka kuidas see "makk" sul seal autos paikneb. Kindlasti ei tohi olla jahutusavad kinni, mida vabam õhu juurdepääs seda parem. "Makk" nii väga tuliseks minna ikka ei tohi, tuline võib ta olla ikka vaid kohast kus paikneb võimu radikas, st. kas tagant või küljelt, sõltuvalt aparaadist.
Omal ajal (tõenäoliselt praegugi) valmistasid sosssepad selliseid makisahtleid kus jahutusavasid polnud. Sellise asjaga kuumeneb "makk" üle ja annab üsna ruttu otsad. Ehk on teema algatajal ka sarnane probleem?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200TQ 20v, audi 200 10v & Skoda Octavia

postitati 25.05.05 06:43 Tsiteeri


Mul oli autos Pioneeri deh-1400rb ja see läks ka suvel üpris kuumaks kui plaati sai kuulatud. A80 võib-olla ei käi õhk eriti ringi seal ning vahest läheb sellepärast kuumaks. Mul oli radikas sõidu lõppedes tavaliselt nii kuum et kõrveta või näpud ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.05.05 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zimmu
kuid kõsimus järgmine...kui osta võim siis kas seal on ka eraldi supaka väljund, või on supaka võim omaette teema!!!!?

Woofri võid panna ükskõik millise võimsuselt ja muudelt parameetritelt sobiva võimendi väljundisse. Samas on selleks olemas ka spetsiaalseid monovõimusid. Kõrgemate sageduste ära lõikamiseks on võimenditesse tihti sisse ehitatud vastavad filtrid. Sub-väljundiga juhtseadmest saab aga võimendisse lasta juba eelnevalt sobivaks tehtud signaali.

Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Omal ajal (tõenäoliselt praegugi) valmistasid sosssepad selliseid makisahtleid kus jahutusavasid polnud. Sellise asjaga kuumeneb "makk" üle ja annab üsna ruttu otsad. Ehk on teema algatajal ka sarnane probleem?

Tundub ka mulle nii olevat. Kui omanik iga päev pärast sõitu makki autost välja ei sikuta, ei tunne ta tavaliselt ka selle soojust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 26.05.05 20:47 Tsiteeri


Lähevad kuumaks kõik, kui veel valu ka takka annad, siis on energia soojuseks muutumise protsess paratamatu. Tihti selle tulemina ka kondekad kuivavad ja annavad otsad.

soojaks, rõhk sõnal soojaks, lähevad ka ilma lõppvõimuta seadmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 27.05.05 08:23 Tsiteeri


Kui arvestada, et maki võimendi toodab 4x20=80W kõlaritesse, AB klassi võimendi kasutegur täisvõimsusel ~65%, siis võimsus kokku tuleb 80/0,65=123W ja soojuseks läheb 0,35*123=43W.
Eks kogu muu osa annab ka veel pisut juurde.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit121
huviline



Registreerunud 25.07.03
Asukoht: Tln/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: B4&CR-V

postitati 03.04.06 16:59 Tsiteeri


sry,et vana asja üles kaevasin,aga mure sarnane- mingi aja jooksul makk läheb tuliseks ja võim kaob:(elekter aga pole leivanumber....


Millele tiivustab, või kuidas meid kasvatab naisolend, kes jääb, andke andeks, tagumikuga lakaluugi vahele?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 12.04.06 20:10 Tsiteeri


mul oli sama jama jvc-ga see vist siiani, pole enam t2helepanu pööranud. Müüja ütles, et kui makk töötab, pole vaja enne siia makki vaja tuua, mõtlesin et ennetada viga vms. ja makk läks ikka ka t2itsa kuumax, nüüd viga selles et plaat hüppab liiga tihti makis, et kas kuumus võis midagi ära teha, või midagi muud lihtsat võib põhjustajaks olla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]