dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 06.10.16 12:41
|
|
|
A4 B6 vs A6 C5
Tere rahvas!
Nüüd tuleb pikk ja segane jutt, aga vast mõni saab ikka aru ja oskab kommenteerida.
Audidest hetkel mul garaazis 2003 aasta A4 B6 Avant 1.9tdi. Kuna mingiks ajaks on vaja natuke suuremat ja konksuga autot, siis vataan C5 kerega A6
poole - samamoodi siis Avant ja 1.9tdi. Olen mõndadega proovisõitu teinud ja võrreldes A4 on kõik olnud sõidutunnetuselt sellised ebamäärased, kuidagi
lödid ja vedelad, ma ei oska paremini seda seletada. A4 on nendega võrreldes selline konkreetne, uksed käivad mõnusa tümpsuga kinni, rool täpne,
vedrustus vajadusel parajalt jäik ja vajadusel parajlt pehme, et nagu üks tükk. Salong on ka kõrva järgi subjektiivselt hinnates vaiksem kui C5-l.
B6-ga kannatab mõnusalt kurvi võtta, C5-ga on selline tunne, et kurat, läheb ümber veel. Kui istuda oma A4-st otse mõnda A6-te, siis tundub nagu A6
oleks klassi võrra madalam auto, kuigi peaks olema vastupidi. Minu autol läbisõit 400k ja prooviautodel ka seal 300-400k kandis, seega võrdselt
rondistunud kõik. Kas äkki mängib rolli see, et C5 on projekteeritud 90-te keskel ja B6 2000-te alguses - 5 aastaga liikus lihtsalt autotööstus
niipalju edasi ja B6 A4 ongi parem auto kui A6 C5?
A6 C6-t pole proovinud, aga ajutiseks autoks jääb sutsu kalliks hetkel.
|
|
|
xxm24
huviline
Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Kas äkki mängib rolli see, et C5 on projekteeritud 90-te keskel ja B6 2000-te alguses - 5 aastaga liikus lihtsalt autotööstus niipalju edasi ja B6 A4
ongi parem auto kui A6 C5? |
Ise küsid, ise vastad
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 15:25
|
|
|
Esiteks, B6 tootmine algas juba 2000 aasta lõpus, seega suure tõenäosusega 2000ndate alguses teda ei projekteeritud.
Teiseks, C5-l on esisillas teist tüüpi vedrustus üldse.
Kolmandaks, C5 on 100-500kg raskem B6-st, lisaks on C5 igas suunas mõõtmetelt suurem.
Niiet C5 peabki nagu tatt mööda teed valguma. Küll aga saab seda suhteliselt mõistlikult järgi aidata, et ei tekiks tunnet, et lingid kurvides asfalti
kraabivad - jäigem vedru, suurem velg/madalam rehv ja auto muutub kõvasti paremaks
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.10.16 16:44
|
|
|
Mis vedrustus on A4 ja mis A6? Samal autol, olgu siis A4 v A6, muutub auto teel püsimine sõltuvalt vedrustusest + kaalude vahe. Lisaks see, et oled
ühega sõitnud nähtavasti rohkem ja temaga harjunud. Iga uus asi on huvitav ja võõras.
Milline on parem ja milline on halvem, see on juba jääb juba igaühe otsustada, kes on mõlemaga piisavalt sõitnud. Kahe sõnaga seda lahti ei seleta ja
on rohkem nagu maitse asi- ema-tütar-vanaema. Või kõik kolm.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 07.10.16 14:11
|
|
|
Olen omanud 99' aasta C5 avanti 1,9 diisliga millel tehase madaldus ning all 225/45/17" rehv oli kurvi sõit täiesti rahuldav, ja tunduvalt
konkreetsem kui tava vedrustusega. Mis puutub mängijatesse siis minu omal oli viimati vaadates ls. 650+ ja ma küll ei saa öelda et ta nigises
nagises, vb lihtsalt oled sattunud selliste isendite otsa.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.10.16 14:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Minu autol läbisõit 400k ja prooviautodel ka seal 300-400k kandis... |
Pigem on läbisõidus asja võti. Sinu auto on sõtnud 400k, mis selle ajastu autot veel väga ei muuda. Paarsada t on veelgi samasugust ressurssi.
AGA kõik ülejäänud, mida nüüd proovinud oled, on tegelikult avariilised, sõitnud 2x400, 3x400 ja 4x400 jne.
Midaiganes see spido ka ei näita. See on ju kestev mootor + kere.
Su lähenemine on õige - istud sisse ja teed proovisõidu. Ning saad aru, kas on petuauto või mitte.
Minu soovitus - otsi edasi ja see pole kerge. Aga lõpuks võib mõne õige läbisõiduga auto otsa ka sattuda. Hind, jah, võib veidi turu keskmisest kallim
olla.
Kui ei usu seda juttu, vaata mõni teine A4 samasuguse läbisõiduga auto üle - sama moodi on ta Sinu autoga võrreldes pann.
Ja A6 tegelt PEAKS/ja on ka parem olema. Nii vähemalt tootja seda mõtles.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 08.10.16 11:39
|
|
|
2003 C5 vs. 2007 B7 - iga kell C5. Mõlemad on tegelikult praeguseks juba iganenud, aga nagu juba eelpool mainitud, siis 6 on 1,5x rohkem autot, kui 4
ja seda seal saad ka. Ainult RNS-E oleks B7 pealt hea meelega enda autole ümber tõstnud.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.16 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Teiseks, C5-l on esisillas teist tüüpi vedrustus üldse. |
Kas pisut tuge/ tõestust ka sellele väitele lisaksid?
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.16 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Teiseks, C5-l on esisillas teist tüüpi vedrustus üldse. |
Kas pisut tuge/ tõestust ka sellele väitele lisaksid? |
My bad, ma ei tea miks, aga mõtlesin c4 vedrustuse peale. Ega ei püsi ju meeles, et oma c5-l neid pulki vahetada saanud.
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 09.10.16 09:57
|
|
|
Saad 1:1'le võrrelda.
|
|
|
|