Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.0tdi 103kw suur kütusekulu (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4616)
markoholt
huviline



Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 10:34 Tsiteeri
2.0tdi 103kw suur kütusekulu



Ootan teiepoolseid mõtteid.

Küttekulu trassil rahulikult sõites 6,7-7,2l/100km

Audi A3 2.0tdi 103kw
aasta 2006
mootorikood BMM
reaalne läbisõit 250000km

Turbo geomeetria korras, õhufilter ja õhulugeja uued.

Pihustite näit:
https://www.upload.ee/image/6225488/IMG_5014.JPG

Measuring Blocks - Group 004 näitajad:
https://www.upload.ee/image/6225491/IMG_5013.JPG


Külmalt läheb käima nii:
VIDEO


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 06.10.16 14:19 Tsiteeri


VCDS põhjal ütleks, et süüde veidi mööda. Torsion Value tundub kõrge olevat. Minu teada peaks see 0 lähedal käima

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.10.16 14:29 Tsiteeri


Nuka ajastus (Torsion Value) on natuke põõsas. Võiks jääda vahemikku 0...0.5. Mõned ütlevad isegi, et kerge miinus on hea.
BMM on ühe nukaga 8V mootor ja iga lambakoda peaks selle ajastuse õigeks saama.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 06.10.16 16:26 Tsiteeri


Kui juba nukk nii mööda on, siis ilmselt ei teeks paha ka pihustid õigeks keerara nukkvõlli suhtes.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.10.16 17:14 Tsiteeri


Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markoholt
huviline



Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati?

Õhulugeja kogust näitas kohapeal poole suuremana, sai BKD mootori pealt uusi juppe proovitud, kuid tulemusteta.

Nagu ma aru saan, siis peaksin nuka asendit keerama päripäeva?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.10.16 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markoholt
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati?

Õhulugeja kogust näitas kohapeal poole suuremana, sai BKD mootori pealt uusi juppe proovitud, kuid tulemusteta.

Nagu ma aru saan, siis peaksin nuka asendit keerama päripäeva?

Pane hammasrihm pulkadega paikka nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markoholt
huviline



Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 20:59 Tsiteeri


https://www.upload.ee/image/6226818/14614450_1261668783891942_867162482_o.jpg


https://www.upload.ee/image/6226819/14585623_1261668717225282_1931026093_o.jpg

Nüüd on ka ilmselge, mis põhjusega 5,9 peale oli nurk läinud, peale Torsion Value 0 panemist hakkas tühikäigul väristama ja pöördeid kõigutama, ilmselt nukkvõll kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rat-roy
huviline



Registreerunud 04.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.16 17:00 Tsiteeri


Mul tekkis teemat lugedes küsimus, et otsin ka lahendust tühikäigu pöörete kõikumisele. Minul näitab selliseid numbreid, kas oleks põhjust muretsemiseks. Mootor 2.0 103kw 2008a.


http://static4.album.ee/files/1184/2/large_29600531_2aw6.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markoholt
huviline



Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.16 15:56 Tsiteeri


Sai vahepeal klapikambrikaas maha võetud ning nukkvõll oli ilus, kulumisjäljed puudusid, edasi vahetasin ära hooratta, hetkeks tundus kõik korras, kuid nüüd külmalt käima pannes töötab umbes 30seki kolme pütaga raputades ja soojalt fooritaga käigukast D asendis hakkab raputama, sama anomaalia tagurdades, hoobilt võiks öelda, et see sama 4. silindri pihusti on ära??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.10.16 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markoholt
Sai vahepeal klapikambrikaas maha võetud ning nukkvõll oli ilus, kulumisjäljed puudusid, edasi vahetasin ära hooratta, hetkeks tundus kõik korras, kuid nüüd külmalt käima pannes töötab umbes 30seki kolme pütaga raputades ja soojalt fooritaga käigukast D asendis hakkab raputama, sama anomaalia tagurdades, hoobilt võiks öelda, et see sama 4. silindri pihusti on ära??

Võta nüüd uuesti klapikambri kaas maha ja võta kõik pihusti pistikud lahti. Pinguta kõik klemmid pistikutes ära nii, et näed silmnähtavalt väiksemat vahet sel siis suru need pistikud tagasi peale ilusasti ja peaks ok olema. Või mine osta esindusest uus juhtmepuu ja pane peale.
Ja kontrolli, et pihusti juhtmestik mis läheb edasi mootoriajusse läheks otse mootori juhtmestikku, et sel vahel poleks mingit jura.
Välismaalt toodud autodel tihtipeale sinna niinimetatud tuuningbox pandud ja need ei suuda isegi pihusti signaali edasi anda ja tekitavad häireid ja sel on halvad ühendused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]