Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20vt õlipanni modifikatsioonid (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 5682)
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 05.10.16 07:42 Tsiteeri
20vt õlipanni modifikatsioonid



Sooviks uurida, kuidas olete lahendanud erinevaid õlipanni (karteripõhja) modifikatsioone. Teatavasti kipub järskudel parempööretel õli jooksma vasakusse mootori külge, jättes pumba kuivale.
Umbes nagu joonisel, kuigi see on 10v joonis aga mõte jääb samaks.
http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/3b/joonis.jpg

Ledsin motorgeek'st ja S2 foorumist mõningaid lahendusi, kus alumiinium lehest on valmistatud "püüdja" panni vasakusse poolde.

http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/3b/7Aoilpan1.jpg
http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/3b/7Aoilpan2.jpg

Siin on päris prosta variant, ei näe eriti esteetiline välja aga väidetavalt tehtud 034 disaini kasutades.
http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/3b/7Aoilpan3.jpg

Siin on veel värdluseks S4 originaal ja moditud pannid kõrvuti
http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/3b/S4oilpan.jpg

Kas kellelgi on kogemusi, mis lahendus paremini töötaks ja kas Eestis keegi selliseid asju ka valmistab?
Mul omal on plaanis tuleval talvel selle probleemiga tegeleda, siin foorumis palju sellest räägitud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.10.16 19:29 Tsiteeri


Vaata võimalusel otsa vanemale 2,3 R5 õlivannile, see on tavaline plekk-kärakas. Retsisin ühe ära ja soetasin 5-6 aastat tagasi lausa tutika AAR mootorile - ei maksnud ka siis mitte midagi. Annab palju rohkem võimalusi mängimiseks kui 3b/aan alumiin. Füüsiliselt on käigukasti poolne ots küll pisut teistsugune, aga põhiosa võiks olla suhteliselt ligilähedane. Kindlasti võib sellel kerel tekkida küsimusi mahtumisega just allapoole, aga see on küll juba fantaasia küsimus plekist isendi puhul, viruta või otse kummihaamriga lömmi :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 09.05.17 09:36 Tsiteeri


Kusjuures usun, et neid asju on tehtud ka. Keegi võiks huvi pärast jagada, kes teinud. Eks hea fantaasiaga tegijad mõtlevad vabalt ise ka välja, kuidas seda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 09.05.17 09:48 Tsiteeri


Soomest telli PKK Motorsport'ist:
https://www.facebook.com/PKK-Motorsport-1623499021246083/?fref=ts


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 09.05.17 19:42 Tsiteeri


Mina panin sellise
http://rebane.planet.ee/masinad/CQ/sump2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]