Lehekülgi: 1 2 3 4 |
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 10.12.16 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: extreme327
Selle oma mootori saad passi õiged andmed küll kui soovid,kuna ma samuti tegin ametlikuks kõik. Algselt oli 2,3 kui nüüd mul ka passis 169kw kuna AANi
moto ja 2226 kuubikut ja mootori vahetus kirjas. |
Kuidas sa passi 169kW said?
128 x 1,3 ei anna välja nii palju.
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 10.12.16 10:51
|
|
|
Kuna tegin arki töötajale selgeks et tehasest sedaan kerel on tulnud S2 välja(603 tk ehk ??) ja pm.sama mootoriga.
ja passis on kirjas kuigi 1 asi on tiba valesti hetkel seal veel aga lasen ära muuta.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 10.12.16 10:56
|
|
|
Okei. See vist oleneb ametnikust, muidu on suht raske neile selgeks teha, et S2 on tegelikult Audi 80.
Aga väga hea, et pretsedent on loodud selles osas.
~308 sedaani ja 1200 avanti peaks olema.
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 10.12.16 10:59
|
|
|
vabandust,minu paha. winkipedia üteb et jah 306tk sedaan kerel S2 tehtud.
Arvele võtmine jah usun täitsa oleneb kes Arkis tööl on. iga ametniku suhtumine on erinev.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.12.16 13:47
|
|
|
Väga vaja, siis isegi 2 sedaan rs2 peaks tehasest eksisteerima. Parandage kui eksin.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 12.12.16 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: extreme327
ehhee leidsin selle auto teema siit üles mis on positiivne kuna ma olin
konkurent ostma ja ajasin hinna üles kuid oma kaua mõtlemisega jäin ikkagi
sellest autost ilma
Norrast tulles veel helistasin aga siis oli juba uus omanik tartus kohal ja ei loobund autost
Isiklikult pole autot näinud oma silmaga aga siuke kompott seal koos tundub suht hea ja viisakas,eks mõningaid asju kindalsti keegi kohendaks oma
äranägemise järgi ümber aga see selleks.
Kuid pole ka hullu,ostsin lohutuseks omale S2 coupe mille suht ruttu paiskasin müüki kuna meeldib sedaan kere tiba rohkem ja leidsin suht sobiva
masina ikkagi. Samamoodi niiöelda omatehtud S2 replica vms kuid ikkagi audi 80 tehasenimetuse järgi. Tehnika poolelt sain suht hea masina,turbo juba
holseti hx40 super ja pihustid 875cc jne.....
Selle oma mootori saad passi õiged andmed küll kui soovid,kuna ma samuti tegin ametlikuks kõik. Algselt oli 2,3 kui nüüd mul ka passis 169kw kuna AANi
moto ja 2226 kuubikut ja mootori vahetus kirjas.
Need recaro istmed teevad kadedaks
Selle punase asenduseks sain siis siukse masina.
Peaks end kokku võtma ja samuti vist tegema teema oma masina kohta! (edit: tehtud) |
Tänan! Masin siiani mind hästi teeninud ja toob naeratuse näole siiani Eks
on asju mis vajavad veel tegemist.
Recaro istmed on ka oma lemmikud. Pean taha samasugused leidma veel..
Hetkel vaja palju pisiasju korda teha ja siis loodaks vaid sõita
|
|
|
marionk
huviline
Registreerunud 06.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.16 11:10
|
|
|
Muretuid kilomeetreid minugi poolt, 2.2t teemasid alati huvitav lugeda. Jõudsin su teemat lugedes kahtlusele, et ehk ka minu turbo külmkoda käinud
"tuunimises" kunagi Nimelt enda s4-jal kasutuses t04/k26 hübriid, mis
sai suht räbalana kopikate eest. Läks sinna uus keskosa koos kuumatiivikuga, kuid külmakojal samuti imelikud spiraalid ja vilistab ikka lausa
häirivalt. Peaaegu sarnaneb vinguva sea häälega kui turbo hakkab otsa saama. Nüüd siis vähemalt teada millest see tuleneb
|
|
|
Alcazer
klubiliige
Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile
|
postitati 29.12.16 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marionk
Muretuid kilomeetreid minugi poolt, 2.2t teemasid alati huvitav lugeda. Jõudsin su teemat lugedes kahtlusele, et ehk ka minu turbo külmkoda käinud
"tuunimises" kunagi Nimelt enda s4-jal kasutuses t04/k26 hübriid, mis
sai suht räbalana kopikate eest. Läks sinna uus keskosa koos kuumatiivikuga, kuid külmakojal samuti imelikud spiraalid ja vilistab ikka lausa
häirivalt. Peaaegu sarnaneb vinguva sea häälega kui turbo hakkab otsa saama. Nüüd siis vähemalt teada millest see tuleneb |
Igasugune vilin tähendab, et õhul on takistus mis omakorda mõjub õhu voolavusele halvasti.
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 02.03.17 09:21
|
|
|
Sai vahepeal 4 päeva järjest Audit rajal piinatud Viimasel kahel päeval juba sai lastud julma hooga ja kordagi enam üle ei läinud. Selle aasta
parimad 4 päeva kindlasti. Kahju vaid ,et talv läbi ja nii hilja selle raja avastasin.
Auto pidas vastu valule ja midagi ette heita pole. Küll sai juurde asju mida peale rada uuesti parandada. 4päeva viimasel ringil maha minnes , äkki
aku tuli põles. Vaatasin hirmuga kohe mootori tempi ja õlirõhku. Rõhk ilusasti kahepeal. Avadasin siis kapoti ja asi selge, geneka rihm lendas. Õnneks
vedas aku jõul auto koju ära tuled kustus ja küte väljas Truu loom
ikkagi!
Samuti oli üllatus pagassi avated ,et aku jooksis seal ringi. Õnneks midagi halba ei juhtunud ja peab ehitama kinnitused ümber akule. Hetkel oli
plastik kinnitused ja need ei pea vastu ikkagi. Needib siis uued metallist kinnitused või olen kuulnud ,et avandi aku alus sobib sinna ideaalselt.
Kindlasti lume sees tuhisedes vajaks auto ikkagi karteri kaitset.
Suurem küsimus on jahutuses. Rajal olles temp kõikus seal 90-100kraadi vahel. Rajalt ära tulles ja lastes autol töödata nagu peab hakkas temp aga
tõusma üle 100 kraadi. Miks ei suuda kohapeal olles ventikad auto tempi hoida 90 peal? Uus termostaat sai ka just pandud.
Mõned pildid ka siis:
Esimestel päevadel juhtus seda tihti
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 03.03.17 15:11
|
|
|
Kuna need audide kellaplokid on saatanast ning valetavad, siis soovitan kõigepealt mehaaniliselt vee temp üle kontrollida.
Olen omanud viite Audi 80-et ning mitte ühelgi pole normaalselt tempi näidanud ning ainult ühel autol on kütust õieti näidanud.
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 06.03.17 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
Kuna need audide kellaplokid on saatanast ning valetavad, siis soovitan kõigepealt mehaaniliselt vee temp üle kontrollida.
Olen omanud viite Audi 80-et ning mitte ühelgi pole normaalselt tempi näidanud ning ainult ühel autol on kütust õieti näidanud. |
Ega neid saa usaldada jah aga samas mul näitab sõites 80-90kraadi aga peale rada ronis sinna 100-110 kanti. Pigem kohapeal auto ei suuda jahutada
ennast aga mul olemas laser temp mõõtja ja vaatan üle mida see näitab.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.03.17 13:35
|
|
|
Spidole andis infot vist MFTS? Aga kas muud andurid, mis ventilaatori tööd mõjutavad, töötavad korrektselt? Minul 3b 200-l läks ka pidevalt temp
kõrgeks, aga viga oli radiaatoris olevas anduris, mis peab originaalis 92 kraadi pealt 2 . kiiruse ventikale lülitama. Mina panin sinna üldse 87/92
vms kraadi anduri. Sama andur lülitas neil ka III- astme tööle.
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 06.03.17 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Spidole andis infot vist MFTS? Aga kas muud andurid, mis ventilaatori tööd mõjutavad, töötavad korrektselt? Minul 3b 200-l läks ka pidevalt temp
kõrgeks, aga viga oli radiaatoris olevas anduris, mis peab originaalis 92 kraadi pealt 2 . kiiruse ventikale lülitama. Mina panin sinna üldse 87/92
vms kraadi anduri. Sama andur lülitas neil ka III- astme tööle. |
Mul kusagil 97 kraadi juures tuli tiivik taha. Siis natuke töötas ja jättis rahule aga siis hakkas taas temp. tõusma. Samas tiivik enam tööle ei
hakanud. Tõusis sinna 105 kraadi juurde ja siis natuke taas töötas ja jälle vaikus. Kui mootori temp oleks tõesti üle 100 siis tiivik töötaks ju
järjest?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.03.17 14:20
|
|
|
2. aste töötab suht vähe. Kuna selle vahemik on väike. Näitena, kui temp läheb 95 kraadi, siis jahutab see temperatuuri maha ca 87 peale. See kukub
üsna kiiresti isegi kohapeal seistes. Kui nüüd temp. reaalselt ka 100 on, siis peaks ventikas vist ca 102 pealt ikka korrlaikult uhama hakkama. Aga
jahutab seegi üsna kiirest kõik maha. Anduri peal on kirjas, mis kraadidel ta töötab. Neid andureid on erinevatele temperatuuridele. Mismoodi see
ventikas tööle hakkab sul? Kas undab väga kõvasti, ulgudes, või nö rahulikumalt. Neil on muidu 3 kiirust. 1 peab rakenduma kui kliima vms sees on (kui
on kasutusel), teine ja kolmas aste siis vastavalt anduri temperatuurile. See andur on üsna odav b-osana kontrollimiseks. OE jubinat vist enam ei
saagi. Ei tea peast.
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 06.03.17 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
2. aste töötab suht vähe. Kuna selle vahemik on väike. Näitena, kui temp läheb 95 kraadi, siis jahutab see temperatuuri maha ca 87 peale. See kukub
üsna kiiresti isegi kohapeal seistes. Kui nüüd temp. reaalselt ka 100 on, siis peaks ventikas vist ca 102 pealt ikka korrlaikult uhama hakkama. Aga
jahutab seegi üsna kiirest kõik maha. Anduri peal on kirjas, mis kraadidel ta töötab. Neid andureid on erinevatele temperatuuridele. Mismoodi see
ventikas tööle hakkab sul? Kas undab väga kõvasti, ulgudes, või nö rahulikumalt. Neil on muidu 3 kiirust. 1 peab rakenduma kui kliima vms sees on (kui
on kasutusel), teine ja kolmas aste siis vastavalt anduri temperatuurile. See andur on üsna odav b-osana kontrollimiseks. OE jubinat vist enam ei
saagi. Ei tea peast. |
Ei oska öelda kuidas uhas. Minumeelest koguaeg ühte moodi. Maha ta ei jahutanud midagi igaljuhul. Kui töötas siis pigem jahutas natuke aga ega ta
saanudki väga jahutada kui ta töötas nii 30 sekundit max ja siis taas vaikus ja temp sai uuesti tõusta kohapeal tiksudes.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 04.05.17 11:09
|
|
|
Väike update mis autoga vahepeal tehtud ja plaanis.
Siiani on auto ennast ilusasti ülevalpidanud ja midagi ette heita pole. Peale jäärada sai ka kannatada summuti mis ajaga hakkas rohkem häält tegema.
Mõnusalt mahedad hääled tulid tänu sellele nii eest kui tagant
Vahepeal siis tehtud korda summuti ja tagarattalaager. Nüüd auto vaikne nagu peab olema. Tänud siinkohal Andresele!
Kuna üks esimene amort jooksis õlist tühjaks siis pean tegelema ka sellega. Et projekt saaks ilusam siis sain enda kätte Audi S2 avant püstakud.
Plaanis puhastada ja värvida mustaks.
Sinna külge juba uued amordid ja vedrud. Hetkel valikus kas Koni või Bilstein B6-ed.Kui keegi saab aidata liiva või soodapritsiga siis kirjutage. Tasu
või õlled garanteeritud! Ja siis vahetusse S2 3B püstakutega mis hetkel auto all.
Ka leidsin lõpuks põhjakaitse omale ja õnnestus leida koos metall kinnitusega. Auto põhja all oli kinnitus läbi roostetanud ja saab ka uus metall
kinnitus puhastatud ja hammeritega üle tõmmatud.
Mis aukudega tegu? Talvel sõites pole väga hea kui sealt sodi sisse loobib.
Suveks valmis
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |