Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi S2/80 sedaan 2.2 -Segavereline - 1994 - ristokru (Vastuseid: 91 | Vaatamisi: 20410)
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 10.12.16 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: extreme327
Selle oma mootori saad passi õiged andmed küll kui soovid,kuna ma samuti tegin ametlikuks kõik. Algselt oli 2,3 kui nüüd mul ka passis 169kw kuna AANi moto ja 2226 kuubikut ja mootori vahetus kirjas.


Kuidas sa passi 169kW said?

128 x 1,3 ei anna välja nii palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 10.12.16 10:51 Tsiteeri


Kuna tegin arki töötajale selgeks et tehasest sedaan kerel on tulnud S2 välja(603 tk ehk ??) ja pm.sama mootoriga.
ja passis on kirjas kuigi 1 asi on tiba valesti hetkel seal veel aga lasen ära muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 10.12.16 10:56 Tsiteeri


Okei. See vist oleneb ametnikust, muidu on suht raske neile selgeks teha, et S2 on tegelikult Audi 80.
Aga väga hea, et pretsedent on loodud selles osas.

~308 sedaani ja 1200 avanti peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 10.12.16 10:59 Tsiteeri


vabandust,minu paha. winkipedia üteb et jah 306tk sedaan kerel S2 tehtud.
Arvele võtmine jah usun täitsa oleneb kes Arkis tööl on. iga ametniku suhtumine on erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 11.12.16 13:47 Tsiteeri


Väga vaja, siis isegi 2 sedaan rs2 peaks tehasest eksisteerima. Parandage kui eksin.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 12.12.16 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: extreme327
ehhee :) leidsin selle auto teema siit üles mis on positiivne kuna ma olin konkurent ostma ja ajasin hinna üles :) kuid oma kaua mõtlemisega jäin ikkagi sellest autost ilma :)
Norrast tulles veel helistasin aga siis oli juba uus omanik tartus kohal ja ei loobund autost :)
Isiklikult pole autot näinud oma silmaga aga siuke kompott seal koos tundub suht hea ja viisakas,eks mõningaid asju kindalsti keegi kohendaks oma äranägemise järgi ümber aga see selleks.
Kuid pole ka hullu,ostsin lohutuseks omale S2 coupe mille suht ruttu paiskasin müüki kuna meeldib sedaan kere tiba rohkem ja leidsin suht sobiva masina ikkagi. Samamoodi niiöelda omatehtud S2 replica vms kuid ikkagi audi 80 tehasenimetuse järgi. Tehnika poolelt sain suht hea masina,turbo juba holseti hx40 super ja pihustid 875cc jne.....
Selle oma mootori saad passi õiged andmed küll kui soovid,kuna ma samuti tegin ametlikuks kõik. Algselt oli 2,3 kui nüüd mul ka passis 169kw kuna AANi moto ja 2226 kuubikut ja mootori vahetus kirjas.
Need recaro istmed teevad kadedaks :D
Selle punase asenduseks sain siis siukse masina.
Peaks end kokku võtma ja samuti vist tegema teema oma masina kohta! (edit: tehtud)


Tänan! Masin siiani mind hästi teeninud ja toob naeratuse näole siiani :) Eks on asju mis vajavad veel tegemist.
Recaro istmed on ka oma lemmikud. Pean taha samasugused leidma veel..

Hetkel vaja palju pisiasju korda teha ja siis loodaks vaid sõita :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marionk
huviline



Registreerunud 06.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.16 11:10 Tsiteeri


Muretuid kilomeetreid minugi poolt, 2.2t teemasid alati huvitav lugeda. Jõudsin su teemat lugedes kahtlusele, et ehk ka minu turbo külmkoda käinud "tuunimises" kunagi :D Nimelt enda s4-jal kasutuses t04/k26 hübriid, mis sai suht räbalana kopikate eest. Läks sinna uus keskosa koos kuumatiivikuga, kuid külmakojal samuti imelikud spiraalid ja vilistab ikka lausa häirivalt. Peaaegu sarnaneb vinguva sea häälega kui turbo hakkab otsa saama. Nüüd siis vähemalt teada millest see tuleneb :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 29.12.16 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marionk
Muretuid kilomeetreid minugi poolt, 2.2t teemasid alati huvitav lugeda. Jõudsin su teemat lugedes kahtlusele, et ehk ka minu turbo külmkoda käinud "tuunimises" kunagi :D Nimelt enda s4-jal kasutuses t04/k26 hübriid, mis sai suht räbalana kopikate eest. Läks sinna uus keskosa koos kuumatiivikuga, kuid külmakojal samuti imelikud spiraalid ja vilistab ikka lausa häirivalt. Peaaegu sarnaneb vinguva sea häälega kui turbo hakkab otsa saama. Nüüd siis vähemalt teada millest see tuleneb :D


Igasugune vilin tähendab, et õhul on takistus mis omakorda mõjub õhu voolavusele halvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 02.03.17 09:21 Tsiteeri


Sai vahepeal 4 päeva järjest Audit rajal piinatud Viimasel kahel päeval juba sai lastud julma hooga ja kordagi enam üle ei läinud. Selle aasta parimad 4 päeva kindlasti. Kahju vaid ,et talv läbi ja nii hilja selle raja avastasin.

Auto pidas vastu valule ja midagi ette heita pole. Küll sai juurde asju mida peale rada uuesti parandada. 4päeva viimasel ringil maha minnes , äkki aku tuli põles. Vaatasin hirmuga kohe mootori tempi ja õlirõhku. Rõhk ilusasti kahepeal. Avadasin siis kapoti ja asi selge, geneka rihm lendas. Õnneks vedas aku jõul auto koju ära tuled kustus ja küte väljas :) Truu loom ikkagi!

Samuti oli üllatus pagassi avated ,et aku jooksis seal ringi. Õnneks midagi halba ei juhtunud ja peab ehitama kinnitused ümber akule. Hetkel oli plastik kinnitused ja need ei pea vastu ikkagi. Needib siis uued metallist kinnitused või olen kuulnud ,et avandi aku alus sobib sinna ideaalselt.
Kindlasti lume sees tuhisedes vajaks auto ikkagi karteri kaitset.

Suurem küsimus on jahutuses. Rajal olles temp kõikus seal 90-100kraadi vahel. Rajalt ära tulles ja lastes autol töödata nagu peab hakkas temp aga tõusma üle 100 kraadi. Miks ei suuda kohapeal olles ventikad auto tempi hoida 90 peal? Uus termostaat sai ka just pandud.

Mõned pildid ka siis:



http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/zSiRTD.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/9fYEvb.jpg
Esimestel päevadel juhtus seda tihti :D
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/XxlzVh.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/6RRTN3.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/72mye9.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/U3sprl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 03.03.17 15:11 Tsiteeri


Kuna need audide kellaplokid on saatanast ning valetavad, siis soovitan kõigepealt mehaaniliselt vee temp üle kontrollida.
Olen omanud viite Audi 80-et ning mitte ühelgi pole normaalselt tempi näidanud ning ainult ühel autol on kütust õieti näidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 06.03.17 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Kuna need audide kellaplokid on saatanast ning valetavad, siis soovitan kõigepealt mehaaniliselt vee temp üle kontrollida.
Olen omanud viite Audi 80-et ning mitte ühelgi pole normaalselt tempi näidanud ning ainult ühel autol on kütust õieti näidanud.


Ega neid saa usaldada jah aga samas mul näitab sõites 80-90kraadi aga peale rada ronis sinna 100-110 kanti. Pigem kohapeal auto ei suuda jahutada ennast aga mul olemas laser temp mõõtja ja vaatan üle mida see näitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 06.03.17 13:35 Tsiteeri


Spidole andis infot vist MFTS? Aga kas muud andurid, mis ventilaatori tööd mõjutavad, töötavad korrektselt? Minul 3b 200-l läks ka pidevalt temp kõrgeks, aga viga oli radiaatoris olevas anduris, mis peab originaalis 92 kraadi pealt 2 . kiiruse ventikale lülitama. Mina panin sinna üldse 87/92 vms kraadi anduri. Sama andur lülitas neil ka III- astme tööle.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 06.03.17 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Spidole andis infot vist MFTS? Aga kas muud andurid, mis ventilaatori tööd mõjutavad, töötavad korrektselt? Minul 3b 200-l läks ka pidevalt temp kõrgeks, aga viga oli radiaatoris olevas anduris, mis peab originaalis 92 kraadi pealt 2 . kiiruse ventikale lülitama. Mina panin sinna üldse 87/92 vms kraadi anduri. Sama andur lülitas neil ka III- astme tööle.


Mul kusagil 97 kraadi juures tuli tiivik taha. Siis natuke töötas ja jättis rahule aga siis hakkas taas temp. tõusma. Samas tiivik enam tööle ei hakanud. Tõusis sinna 105 kraadi juurde ja siis natuke taas töötas ja jälle vaikus. Kui mootori temp oleks tõesti üle 100 siis tiivik töötaks ju järjest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 06.03.17 14:20 Tsiteeri


2. aste töötab suht vähe. Kuna selle vahemik on väike. Näitena, kui temp läheb 95 kraadi, siis jahutab see temperatuuri maha ca 87 peale. See kukub üsna kiiresti isegi kohapeal seistes. Kui nüüd temp. reaalselt ka 100 on, siis peaks ventikas vist ca 102 pealt ikka korrlaikult uhama hakkama. Aga jahutab seegi üsna kiirest kõik maha. Anduri peal on kirjas, mis kraadidel ta töötab. Neid andureid on erinevatele temperatuuridele. Mismoodi see ventikas tööle hakkab sul? Kas undab väga kõvasti, ulgudes, või nö rahulikumalt. Neil on muidu 3 kiirust. 1 peab rakenduma kui kliima vms sees on (kui on kasutusel), teine ja kolmas aste siis vastavalt anduri temperatuurile. See andur on üsna odav b-osana kontrollimiseks. OE jubinat vist enam ei saagi. Ei tea peast.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 06.03.17 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
2. aste töötab suht vähe. Kuna selle vahemik on väike. Näitena, kui temp läheb 95 kraadi, siis jahutab see temperatuuri maha ca 87 peale. See kukub üsna kiiresti isegi kohapeal seistes. Kui nüüd temp. reaalselt ka 100 on, siis peaks ventikas vist ca 102 pealt ikka korrlaikult uhama hakkama. Aga jahutab seegi üsna kiirest kõik maha. Anduri peal on kirjas, mis kraadidel ta töötab. Neid andureid on erinevatele temperatuuridele. Mismoodi see ventikas tööle hakkab sul? Kas undab väga kõvasti, ulgudes, või nö rahulikumalt. Neil on muidu 3 kiirust. 1 peab rakenduma kui kliima vms sees on (kui on kasutusel), teine ja kolmas aste siis vastavalt anduri temperatuurile. See andur on üsna odav b-osana kontrollimiseks. OE jubinat vist enam ei saagi. Ei tea peast.


Ei oska öelda kuidas uhas. Minumeelest koguaeg ühte moodi. Maha ta ei jahutanud midagi igaljuhul. Kui töötas siis pigem jahutas natuke aga ega ta saanudki väga jahutada kui ta töötas nii 30 sekundit max ja siis taas vaikus ja temp sai uuesti tõusta kohapeal tiksudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 06.03.17 15:08 Tsiteeri


Soovitan vaadata see lehekülg põhjalikult läbi.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html

Ma sain nii oma auto jahutuse korda. Kõik töötab nii nagu peab. Üleüldse on seal peaaegu kõik võimalikud probleemid ja lahendused kirjas.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 04.05.17 11:09 Tsiteeri


Väike update mis autoga vahepeal tehtud ja plaanis.
Siiani on auto ennast ilusasti ülevalpidanud ja midagi ette heita pole. Peale jäärada sai ka kannatada summuti mis ajaga hakkas rohkem häält tegema. Mõnusalt mahedad hääled tulid tänu sellele nii eest kui tagant :D
Vahepeal siis tehtud korda summuti ja tagarattalaager. Nüüd auto vaikne nagu peab olema. Tänud siinkohal Andresele!
Kuna üks esimene amort jooksis õlist tühjaks siis pean tegelema ka sellega. Et projekt saaks ilusam siis sain enda kätte Audi S2 avant püstakud. Plaanis puhastada ja värvida mustaks.
Sinna külge juba uued amordid ja vedrud. Hetkel valikus kas Koni või Bilstein B6-ed.Kui keegi saab aidata liiva või soodapritsiga siis kirjutage. Tasu või õlled garanteeritud! Ja siis vahetusse S2 3B püstakutega mis hetkel auto all.
Ka leidsin lõpuks põhjakaitse omale ja õnnestus leida koos metall kinnitusega. Auto põhja all oli kinnitus läbi roostetanud ja saab ka uus metall kinnitus puhastatud ja hammeritega üle tõmmatud.
https://www.upload.ee/thumb/6975251/18301835_1571717529537442_3785937768099276475_n.jpg

Mis aukudega tegu? Talvel sõites pole väga hea kui sealt sodi sisse loobib.
https://www.upload.ee/thumb/6975254/18275063_1571717426204119_7191029780872816184_n.jpg

Suveks valmis :)
https://www.upload.ee/image/6975239/18198484_1571717479537447_4587680830863066192_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]