Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 200 20v ei taha soojalt liikuda (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2183)
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 24.05.05 10:33 Tsiteeri
Audi 200 20v ei taha soojalt liikuda



Õigemini on ta soojalt kuidagi uimane, erksust pole. Justkui rõhk ei läheks nii kiiresti üles vms. Kui juba mõnd aega gaas põhjas olnud, siis liigub küll. Seal kuskil 80C juures on palju erksam. Kas kellelgi on veel selliseid tähelepanekuid?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 10:44 Tsiteeri


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vboost.html


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 24.05.05 13:01 Tsiteeri


Võibolla küll väga loll arvamus, aga minu omal oli IC tolmu ja sodi nii täis et õhk seda küll enam ei jahutanud. Survega üle ja voilaa. Soojast peast hoopis teine liikumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 01.06.05 08:19 Tsiteeri


Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.

Teine viga on küll rõhus: peale käiguvahetust ei taha rõhk enam üles minna, kui eelmisel käigul on pedaal põhjas kiirendatud. Kui korraks gaasi järgi lasta ja ja uuesti vajutada, siis läheb jälle. Kas selle võib bypassi kraesse kirjutada või on need mingid aju trikid? Veakoodi pole.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.06.05 08:38 Tsiteeri


See viimane sümptom on ka ühel S2-l mida ma tean. Enda omaga pole veel proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 01.06.05 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.

Teine viga on küll rõhus: peale käiguvahetust ei taha rõhk enam üles minna, kui eelmisel käigul on pedaal põhjas kiirendatud. Kui korraks gaasi järgi lasta ja ja uuesti vajutada, siis läheb jälle. Kas selle võib bypassi kraesse kirjutada või on need mingid aju trikid? Veakoodi pole.


Ulvar


Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 01.06.05 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...


Aga miks ta enam kinni ei lähe siis, kui ma gaasi põhja vajutan, katki?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.06.05 15:37 Tsiteeri


Lähed revalisse. Ütled et tahad Audi TT bypassi. Maksad mõnisada krooni. Vahetad ära. Probleem lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.06.05 04:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...


Aga miks ta enam kinni ei lähe siis, kui ma gaasi põhja vajutan, katki?


Ulvar


T6enäoliselt sulgub kyll, asi nimelt selles, et baybass ei lase r6hku maha, mis omakorda pidurdab turbiini hoo maha ...


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.06 06:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Võibolla küll väga loll arvamus, aga minu omal oli IC tolmu ja sodi nii täis et õhk seda küll enam ei jahutanud. Survega üle ja voilaa. Soojast peast hoopis teine liikumine.
Soovitan ka teistel seda aeg ajalt teha!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.06 06:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.
Ulvar

Offroader ei pidanud silmas, et rõhus oleks probleem, tema ütles, et õhus on probleem. Need on kaks erinevat asja turbo autodel. Sul võib rõhku olla maa ja ilm, aga kui see õhk seal rõhu all on kuum, siis on õhu molekule ühes ruumalas vähe ja efektiivsus on väike. As simple as that!

Üleskutse probleemide ja murede postitajatele siin foorumis! Kui te postitate probleemi, siis palun kirjutage pärast teemasse ka lõpplahendus ja milles viga oli. Vastasel juhul ei ole mõtet neid teemasid serveris säilitada.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]