Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 24.05.05 10:33
|
|
|
Audi 200 20v ei taha soojalt liikuda
Õigemini on ta soojalt kuidagi uimane, erksust pole. Justkui rõhk ei läheks nii kiiresti üles vms. Kui juba mõnd aega gaas põhjas olnud, siis liigub
küll. Seal kuskil 80C juures on palju erksam. Kas kellelgi on veel selliseid tähelepanekuid?
Ulvar
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.05.05 13:01
|
|
|
Võibolla küll väga loll arvamus, aga minu omal oli IC tolmu ja sodi nii täis et õhk seda küll enam ei jahutanud. Survega üle ja voilaa. Soojast peast
hoopis teine liikumine.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 01.06.05 08:19
|
|
|
Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.
Teine viga on küll rõhus: peale käiguvahetust ei taha rõhk enam üles minna, kui eelmisel käigul on pedaal põhjas kiirendatud. Kui korraks gaasi järgi
lasta ja ja uuesti vajutada, siis läheb jälle. Kas selle võib bypassi kraesse kirjutada või on need mingid aju trikid? Veakoodi pole.
Ulvar
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 01.06.05 08:38
|
|
|
See viimane sümptom on ka ühel S2-l mida ma tean. Enda omaga pole veel proovinud.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 01.06.05 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.
Teine viga on küll rõhus: peale käiguvahetust ei taha rõhk enam üles minna, kui eelmisel käigul on pedaal põhjas kiirendatud. Kui korraks gaasi järgi
lasta ja ja uuesti vajutada, siis läheb jälle. Kas selle võib bypassi kraesse kirjutada või on need mingid aju trikid? Veakoodi pole.
Ulvar |
Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 01.06.05 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...
|
Aga miks ta enam kinni ei lähe siis, kui ma gaasi põhja vajutan, katki?
Ulvar
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 01.06.05 15:37
|
|
|
Lähed revalisse. Ütled et tahad Audi TT bypassi. Maksad mõnisada krooni. Vahetad ära. Probleem lahendatud.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.06.05 04:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Puhtald baybass´s asi kinni, trosselklapi täielikul sulgumisel tekib korralik h6rendus mis imeb ka baybassi korralikult lahti ...
|
Aga miks ta enam kinni ei lähe siis, kui ma gaasi põhja vajutan, katki?
Ulvar |
T6enäoliselt sulgub kyll, asi nimelt selles, et baybass ei lase r6hku maha, mis omakorda pidurdab turbiini hoo maha ...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.06 06:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Võibolla küll väga loll arvamus, aga minu omal oli IC tolmu ja sodi nii täis et õhk seda küll enam ei jahutanud. Survega üle ja voilaa. Soojast peast
hoopis teine liikumine. | Soovitan ka teistel seda aeg ajalt teha!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.06 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Asi pole tegelikult rõhus, rõhk läheb enam-vähem samamoodi üles, lihtsalt tundub, nagu ei läheks.
Huvitav, et niiske ilmaga justkui nii suurt vahet pole, peab vist hakkama coolerit õlist puhastama ja detonatsiooniandureid kontrollima.
Ulvar |
Offroader ei pidanud silmas, et rõhus oleks probleem, tema ütles, et õhus on probleem. Need on kaks erinevat asja turbo autodel. Sul võib rõhku olla
maa ja ilm, aga kui see õhk seal rõhu all on kuum, siis on õhu molekule ühes ruumalas vähe ja efektiivsus on väike. As simple as that!
Üleskutse probleemide ja murede postitajatele siin foorumis! Kui te postitate probleemi, siis palun kirjutage pärast teemasse ka lõpplahendus
ja milles viga oli. Vastasel juhul ei ole mõtet neid teemasid serveris säilitada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|