Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.01.19 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Just käsin sõitmas ja autol kadus jõud ja turbo viliseb. Võtsin lahti ja kõva lõtk võllil ning külmapooles õli sees. Minul pole huvi seda autot teha
hetkel. Seega 2000-3000km taastatud turbo lõppes ära. Paku hind ja saame auto müügis kokkuleppele. |
Kuulsporti taastatud? |
Ja. Kuuli juures. |
Endal sama kogemus Kuuliga. IMO kõige mõttetum vanamees üldse. Oma vigasi ei tunnista ja tema ei eksi kunagi. Ostsin ebayst turbo, kohale tulles
polnud tiivikul mutrit ees aga turbo ise oli lõtkuvaba ja tiivik jms korralik. Viisin temale, et äkki paneb sinna uue mutri ja vaatab üle. Hellas
paarpäeva hiljem ja ütles, et oi see turbo täitsa läbi ja tiivik kõver, võll samamoodi ja tihendid läbi. Mõtlesin kohe, et asi kahtlane kuna niipalju
kui ise vaatasin oli tiivik ilus ja ringi käis ka ilma kõrvalise helita ja samamoodi polnud kuskil õli. Pakkus kohe, et ta võib selle ära taastada ja
paneb ka kohe vingema külmapoole tiiviku ja teeb mulle geomeetria ka rõhupeale. Mõtlesin, et hea diil ja las teeb siis ära. Turbo sain kätte siis oli
lõtk suurem kui sinna viies aga mõtlesin, et tema spetsialist ja mis ma ikka vaidlen. Turbo sai peale ja no polnud pooltki seda mis samasugune
originaal. Mõnesaja km pärast tekkis järjest rohkem mingit vilinat kapotialla ja 600km pealt otsustasin kontrollida turbot. Lõdvik eest ära ja oli
näha, et tiivik loperdab ja turbo täiesti õline. Helistasin kohe talle ja hakkas kohe pihta, et sul saaled ära. Saatsin ta pikalt ja ütlesin ,et
tulen turboga tallinna. Sinna jõudes siis vend ei rääkind ühtegi sõna ja hakkas turbot lahkama. Siis tõi mulle mingi võlli ja näitas näe siin kaks
kriipsu peal ja sul saaled ribadeks. Saatsin ta uuesti pikalt ja vaidlesime niikaua kuni ta pidi turbo uuesti üle vaatama ja teada andma. Siiani mitu
aastat möödas ja ei midagi. Olgu öeldud, et õlirõhk ja saaled olid korralikud. Samuti ka sai ennem seda uus õli ja filter. Ise teda ei seedi
silmaotsaski ja rohkem sinna ei lähe. Samuti ei soovita ka kellegile teisele teda. Algselt suudab ta võhikule ikka väga asjaliku mulje jätta aga
reaalsus on midagi muud. Samuti olen kuulnud, et ta ise neid turbosi ei taasta ja pidid need lätis laskma ära teha ja siis ise võtab vahelt.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 05.01.19 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Mis modisi see tahab muidu? Kolle otsa istub 1:1 le? |
*1 mass hooratas kergemaks treitud
*240mm sidur
*aan pihustid
*k04-015 turbo
*otsetoru
*r8/tfsi süütepoolid
*040 küttepumba alternatiiv 6bar 150l tunnis
*bosch plaatina küünlad
*ajl aju + mingi chip mis seal oli
*vr6 maf korpus
*90mm avaga koonus ja 80mm õhutorustik enne turbo imutoru
*turbo ees jäme silikonist imutoru
*metallist bypass
*cooler ees
Rohkem ei meenu
Kolde otsa läheb 1:1le. Dünograafikut rattast jõu kohta oled vast mu teemast näinud. Duno ajal oli stock kolle. Rattast mootorisse ümber arvestatuna
teeb see 200kw ja 400nm mootorist.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 13.01.19 12:34
|
|
|
5 ja pool päeva võttis aega ja turbo kohal. Arvestades mis teekonna läbis ikka väga kiirelt. Soovitan tellida. Transa Saksamaa-Soome-Läti-Eesti. Ja
transa oli natuke alla 30naela.
Turbo välised parameetrid samad mis K03. Tiivikud suuremad.
Tundub et turbo keskosa on teine aga muud jupid originaalid kus koodid maha lihvitud. Turbo küljes ja töötab ilusti. Aga nagu weix ennustas siis 1 bar
juures hakkab puterdama või laseb kuna 1.5bar ja hakkab puristama või hakib boosti ära.
Seega otsin A4/A6 1.8t pealt uuema tüübi 2 pistikuga aju koos mootori juhtmestikuga. Trossiga segusiibriga. Kellel pakkuda andke märku.
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/353/0111926701d3a77.jpg?1547382275
LS153569km Uus turbo ja mootori õli.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 09.02.19 15:17
|
|
|
Uuema tüübi aju ja juhtmed peal.
Viga :
00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded
35-10 - - - Intermittent
Ehk siis lükkab samat moodi nagu vana aju ja juhtmetega. Laseb u. 1bar ja boost cut. Võtan N75 pistiku lahti ja puterdama ei hakka. Laseb 1.5bar ini.
Sügisel sai N75 vahetatud. Peaks homme proovima veel ühte igaks juhuks. Ja wg varrast kontrollima.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 08.03.19 08:13
|
|
|
Vaatan, et polegi siia midagi kirjutanud vahepeal. Aga teise N75 sain auto käima. Jookseb uue turboga ilusti jõuliselt lõpuni välja võrreldes K03 ga.
Ideaalis peaks laskma korraliku seade või chipi teha ja kuna AAN i pihusti ka nüüd peal siis weixi sooritus sellise komplektiga 200kw on vaid seade
taga. Suured tänud ka weixile ja Suitsev1 keda palju sella aju ja juhtmete teemaga tüütasin.
Jõudu tundub vähem kui chipitud K03 ga. Aga töötab ilusti ja potensiaali küllaga. Hetke seisuga panen järgmine kuu suvekad alla ja läheb turgu, et
kedagi teist veel rõõmustada.
Üks pildike ka niisama.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 30.03.19 07:46
|
|
|
Differ hakkas klõnksuvat häält tegema kohalt minnes või tagurdades. Teine differ garaazis olemas aga hetkel jääb auto seisma ja vahetada hetkel ei
jõua. Siiani ootan pakkumisi kui kellelgi peaks huvi auto vastu olema. Järgmine nädal lükkan suvekad ka alla. On mingeid variante saada softist koopia
kus odava rahaga pea 100kw juurde saab ka. Selle aasta lõpus tuleb uuesti ju talv
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 25.07.19 07:51
|
|
|
Peale talve hakkasid autol jubedalt pidurid viskama ja ei võtnud enam. Supportitele kerge hooldus ja Brembo kettad ja Ferroado DS200 klotsid vahele.
Nüüd väga hea.
Vahepeal läks vahele ka üks uus tutikas N75 ja koopia weixi aju seadest millega ta VKM is rattast 171kw 338nm tõmbas. Võrreldes K03+ chipiga on hetkel
ikka vahe väga suur.
Aga muidu üritan autot võimalikult palju kasutada ja teda nautida.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 25.07.19 17:32
|
|
|
Suht veider küsimus sellise auto puhul aga palju ta kütust võtab ka ?
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 25.07.19 20:40
|
|
|
Väga mõistlik küsimus Mul arvestit pole. Pole nagu mõõtnud ka ise aga
uskumatult vähe. Isegi kui seljas elad pole hullu. Arvan et kui kiiremini sõita siis umbes 10 keskmine. Mõistlikult äkki 8 keskmiselt. Ma olen aru
saanud omadest kogemustest et vahet pole palju isegi jõudu autol on aga kui silinderid palju siis ongi kohe palju kulukam. Isegi S võttis rahulikult
sõites väga palju rohkem kui see R4 kangutades.
700hp R5 mõistlikul sõidul normaalse kuluga. 350hp V8 seevastu küll mõistlik pole. Need minu kogemused ja arvamused.
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on foorumis
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 26.07.19 15:29
|
|
|
Kui nüüd küsimus pole konkreetse auto kohta mõeldud, siis minul on keskmine kulu 30609 km kohta 9,08 sajale. Seal sees on siis kõik linn, maantee,
jäärada, lumi jms.
Rakvere-Tartu on õnnestunud tanklast tanklasse sõita arvutuslikult 6.8 sajale (ilmselt miski 95-100 kmh). Kui ilma püsikata lasta ja teha ökosõitu,
saaks ilmselgelt törtsu väiksemaks.
Talvel kipub keskmine sinna 9.5-11 vahele ronima, suvel on 7.5-8.5 vahel. Stabiilselt 140'ga sõites oli kulu 13.5 peal.
Auto on täiesti stock. Ütleks et üpris öko mootor.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 30.07.19 20:44
|
|
|
Müüd nüüd järjest oma B5'd maha kõik :I
Mis edasi plaanis?
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 31.07.19 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Müüd nüüd järjest oma B5'd maha kõik :I
Mis edasi plaanis? |
Tundub nii
Elu hetkel selline. Olen neid autosi järjest umbes. 18a ehitanud. Võiks midagi muud vahepeal teha. Kes teab mis tulevik toob aga hetkel läheb nii.
Kellel huvi siis saan hinda parandada või vahetusel pakkuda midagi igapäevast ja saan raha vajadusel juurde maksta.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 31.07.19 17:01
|
|
|
Aa, siis on kindel, et sellest "haigusest" Sa nii lihtsalt välja ei saa
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 06.08.19 05:45
|
|
|
ÜV ka taas läbitud ja aasta jälle hooleta. Seekord siis aastaga isegi päris palju sõidetud. Natuke alla 6000km.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 23.08.19 13:07
|
|
|
Auto sõidab iga päev ringi minu või naise käe all. NV sai käidud Haapsalus ja ikka suudab imestama panna kuidas ta nii öko on ja kuidas see väike k04
võrreldes k03 täiest punaste pööreteni vedada jõuab.
Aga kui kellelgi natukenegi huvi auto vastu siis kirjutage. Saame arutada summas. Ei taha teda auto24 üli odavaks lasta, et keegi selle kuskil
jäärajal puruk sõidaks. Pole neid sedaan pre-face autosi enam saada ka. Vahepeal käivad isegi mõtted ,et teeks väljast täiesti originaaliks nagu
tehasest tulles.
Tehtud on endale ja tahaks tema elukest siin ikka edasi näha.
Huvitav lugu teistele. kui sai autoga ÜV käidud siis tegin sellest postituse siia ja facebooki müügi kuulutuse alla. Mille peale kohe järgmisel päeval
tegi maanteamet ÜV punktile päringu minu auto andmete, tulemuste ja videote peale. Seega on silmad tundub igal pool juba. Aga kui videost neil midagi
arusaamatuks jäi siis võivad mulle otse kirjutada ja saadan pildi millise rooliga ÜV käisin
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 29.09.19 18:35
|
|
|
Auto vahetas omaniku. Õnneks läks väga hea sõbra kätte ja saan ka edaspidi nõu ja jõuga abiks olla. Usun, et saab selle auto toimetamisi ka edaspidi
siin jälgida.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |