Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 01.10.16 08:00
|
|
|
Audi A6 C5 1.9 AFN - 1999 - Kermo144
Tervist taas Audihuvilised!
Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot
omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga
uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees
roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.
Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga
kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv
ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.
Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.
Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid
sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik
uued:
Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:
Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri,
salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale
külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning
tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):
Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 03.10.16 15:09
|
|
|
Alates tänasest peal ka uus Boschi aku.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 03.10.16 17:18
|
|
|
Nähtud auto, kui jätkad samas vaimus saab autost asja küll ja ei peagi 3500
eest samasugust ostma . Said kaabliga kütekogused ja egr näidud timmi?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 03.10.16 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Nähtud auto, kui jätkad samas vaimus saab autost asja küll ja ei peagi 3500
eest samasugust ostma . Said kaabliga kütekogused ja egr näidud timmi?
|
Hehe, näidud sain selliseks:
Kahjuks neid numbreid enam üles ega alla poole ei saanud.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 03.10.16 19:32
|
|
|
Egri mahakeeramisest siin õpetus, see on mõistlik, kuna EGR delete-iga läheb actual õhukogus lakke ja, et seda natukenegi specified-iga ligilähedamaks
saada on see ainuke mida vcds-iga võimalik teha: https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. Omal olnud 3 sellise
mootoriga isendit ja ühega oli konkreetne probleem, kus peale ostu oli kütusekulu üle 6l/100km kohta maantesõidul. Peale kaane koputamist 2.6
peale(enne 4.midagi) sain kütekulu sinna alla 5 maanteel, miks rõhutan maanteed, sest auto sõitis iga päev 90km maanteed ja 10km linna. Kusjuures
autod ei tossanud, nagu 2.5 rida viied tegema hakkavad. Samas olen näinud autosid, mis sõidavad edukalt ühikuga 4 ja peale ja on ökonoomsed ja liigub
piisavalt reipalt kui üks 1.9 üldse liikuda võiks.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 06.10.16 05:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Egri mahakeeramisest siin õpetus, see on mõistlik, kuna EGR delete-iga läheb actual õhukogus lakke ja, et seda natukenegi specified-iga ligilähedamaks
saada on see ainuke mida vcds-iga võimalik teha: https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. Omal olnud 3 sellise
mootoriga isendit ja ühega oli konkreetne probleem, kus peale ostu oli kütusekulu üle 6l/100km kohta maantesõidul. Peale kaane koputamist 2.6
peale(enne 4.midagi) sain kütekulu sinna alla 5 maanteel, miks rõhutan maanteed, sest auto sõitis iga päev 90km maanteed ja 10km linna. Kusjuures
autod ei tossanud, nagu 2.5 rida viied tegema hakkavad. Samas olen näinud autosid, mis sõidavad edukalt ühikuga 4 ja peale ja on ökonoomsed ja liigub
piisavalt reipalt kui üks 1.9 üldse liikuda võiks. |
Selge, vaatan ja kaen uuesti üle millalgi. Aga maanteel on kütusekulu pea olematu tõesti, võrreldes eelnevate autodega. Enne polegi omanud 1.9TDI
mootoriga autot.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 11.10.16 17:06
|
|
|
Eelmine nädal sai autole teostatud ka nahahooldus. Täna ja homme lähevad esimesed piduriklotsid, pidurikolvid vahetusse koos uue piduriõliga ning
remontkomplektidega.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.16 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kermo144
Tervist taas Audihuvilised!
Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot
omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga
uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees
roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.
Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga
kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv
ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.
Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.
Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid
sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik
uued:
Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:
Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri,
salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale
külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning
tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):
Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka |
Mis esiklaasi eest maksid kui saladus pole?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 12.10.16 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Tsitaat: | Algselt postitas: Kermo144
Tervist taas Audihuvilised!
Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot
omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga
uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees
roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.
Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga
kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv
ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.
Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.
Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid
sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik
uued:
Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:
Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri,
salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale
külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning
tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):
Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka |
Mis esiklaasi eest maksid kui saladus pole? |
Läks pea uueväärne külge teiselt samasuguselt. Maksis 40€, liim koos krundiga ise 15€. Muidu uued sellele autole 90-150€ ringis.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 12.10.16 20:55
|
|
|
Mingid kaadrid ka tänasest tegevusest:
Lähiajal lähevad ka tagumised hooldusesse, tegemisse.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 11.11.16 09:04
|
|
|
Vahepeal ka sellised huvitavad asjad külge kruttinud, mis ka toimivad suurepäraselt:
Ning eile jõudsid kohale ka sellised asjad:
Mis arvate?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 10.12.16 18:08
|
|
|
Reedel veeresid alla sellised veljed:
Järgmine nädal vahetan ka esimese parempoolse ABS anduri ära, siis saab sellest nõmedast tulest lahti. Õlifilter sai ka soetatud, ilmselt lähiajal ka
õli vahetama.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 10.12.16 18:20
|
|
|
Kena C5 aga hakkan vist vanaks jääma, aga miks need veljed kõigil viimasel ajal lumivalged peavad olema?
|
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 10.12.16 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Kena C5 aga hakkan vist vanaks jääma, aga miks need veljed kõigil viimasel ajal lumivalged peavad olema? |
Tänud. Minu puhul lihtsalt sattusid sellised alla. Polnud mingit konkreetset värvivalikut ka ja valged veljed teevadki asja rohelise auto puhul
omapäraseks.
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.12.16 18:56
|
|
|
Kuidas need LED-id valgustavad ka ?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 13.12.16 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kmerevits
Kuidas need LED-id valgustavad ka ? |
Näitavad paremini kui järelturu Xenonid.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 13.12.16 14:29
|
|
|
Tänasega sai siis vahetatud ka mootoril õli, milleks sai Valvoline SYNPOWER 5W-40 ning ka Wix-i õlifilter. LS oli 379 241km. Eile vahetasin ka ABS
anduri ära.
Lisan ka vähe kvaliteetsema pildi autost:
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.12.16 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. |
Valeinfo. Normaalne kütusekogus on nendel tühikäigul 4 ja 5 vahele.
Jah, kütet peale keerates tuleb jõudu juurde mingil määral, aga vahe on väike. Samas kütusekulu halveneb, sest süütenurk läheb hilisemaks järjest
sellise kütte peale keeramisega = toodetakse rohkem soojust ja vähem jõudu.
|
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 13.12.16 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. |
Valeinfo. Normaalne kütusekogus on nendel tühikäigul 4 ja 5 vahele.
Jah, kütet peale keerates tuleb jõudu juurde mingil määral, aga vahe on väike. Samas kütusekulu halveneb, sest süütenurk läheb hilisemaks järjest
sellise kütte peale keeramisega = toodetakse rohkem soojust ja vähem jõudu. |
Siin kirjutab, et 3-5 on ok: http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-quantity-adjustment-fuel-pump-hammer-mod/
Endal sain siiski tühikäigul 3.2-3.4 vahele. Enne oli 4-5 vahel. Pedaali sõkkudes ja kütusekulu arvutades, siis küll midagi erilist ei muutunud.
|
|
|