Lehekülgi: 1 2 |
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.10.16 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei oska öelda kas chiptuningut vms ka teeb, aga mu silmis Viljandis on "Särg AA OÜ" tegija. Diagnoosis ja kõrvaldas u. 1,5 töötunni eest (ühtegi
varuosa vaja polnud) rikke, millega mitmes muus kohas hakkama ei saadud ja esinduses pakuti 1000+ eurost lahendust. |
Isiklikult Särjega kogemust pole, aga väiketegijaid Viljandi MK on, kes edukalt hakkama saavad. Täiesti pädev chip`ija ka olemas, kes ise softi
muudab, mitte ei kirjuta peale alla tõmmatud tarkvara.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.10.16 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud
auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla. |
Kasutatud autode turul pe*se keeratud soft on vast üks väiksemaid probleeme. Tuttav eile avastas autot ostma minnes, et sõiduk aasta tagasi avarii
tagajärjel maha kantud oli.
Ka nn softi müüjate käest ei tea, mida saab. Tuttava autole viimati soetatud tarkvara ametlikku kanalit pidi eemaldas küll tahmafiltri, aga võimsuse
tõusu mina küll antud sõidukil ei tundnud.
Ise saab teha kõike, kui on tahtmist ja vahendeid. Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja
erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega. Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. Viimastest isiklikest näidetest on, et kolm töökoda ei
suutnud tuttava auto riket leida ja ühel juhul pöörduti minu poole peale teenenduses generaatori vahetust, millega kaasnes tugev bensiinilõhn. Nimelt
oli lõhutud bensiinivoolik, kust pritsis kenasti kollektori peale...
Valdavalt on teenendustes tööl alamakstud, vastava hariduse ja huvipuudusega tegelane, kust probleemile lahenduse leidmine on pigem välistatud. Üks
Viljandi margiesinaja (mitte VAG) ei suutnud mulle nende poolt müüdava sõiduki varuosa leida isegi mitte koodi ja minu poolt kaasa võetud joonise
alusel. |
Mulle pole vaja seda rääkida. võin raamatu kirjutada sel teemal...Samas on koht(i), kus viitsitakse viga leida ja ka ravida. Olen ise neil pidevalt
abis käinud VAG autode vigade selgitamisel. Seega ei tasu lahmida...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.10.16 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud
auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla. |
Kasutatud autode turul pe*se keeratud soft on vast üks väiksemaid probleeme. Tuttav eile avastas autot ostma minnes, et sõiduk aasta tagasi avarii
tagajärjel maha kantud oli.
Ka nn softi müüjate käest ei tea, mida saab. Tuttava autole viimati soetatud tarkvara ametlikku kanalit pidi eemaldas küll tahmafiltri, aga võimsuse
tõusu mina küll antud sõidukil ei tundnud.
Ise saab teha kõike, kui on tahtmist ja vahendeid. Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja
erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega. Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. Viimastest isiklikest näidetest on, et kolm töökoda ei
suutnud tuttava auto riket leida ja ühel juhul pöörduti minu poole peale teenenduses generaatori vahetust, millega kaasnes tugev bensiinilõhn. Nimelt
oli lõhutud bensiinivoolik, kust pritsis kenasti kollektori peale...
Valdavalt on teenendustes tööl alamakstud, vastava hariduse ja huvipuudusega tegelane, kust probleemile lahenduse leidmine on pigem välistatud. Üks
Viljandi margiesinaja (mitte VAG) ei suutnud mulle nende poolt müüdava sõiduki varuosa leida isegi mitte koodi ja minu poolt kaasa võetud joonise
alusel. |
Mulle pole vaja seda rääkida. võin raamatu kirjutada sel teemal...Samas on koht(i), kus viitsitakse viga leida ja ka ravida. Olen ise neil pidevalt
abis käinud VAG autode vigade selgitamisel. Seega ei tasu lahmida... |
Kuidas ma lahmin? Ise kinnitad sama praegu. Palun paranda, kui valesti aru saan.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.10.16 16:05
|
|
|
Tsiteerin: Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega.
Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.10.16 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsiteerin: Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega.
Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. |
Ok. Väidan endiselt sama nn. kõrgete lagedega edevate töökodade kohta. Väiketegijaid ja üksikuid talente on. Aga "kõrge laega valges töökojas" saab
vaid ilusa arve ja ei midagi vastu.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.10.16 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsiteerin: Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega.
Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. |
Ok. Väidan endiselt sama nn. kõrgete lagedega edevate töökodade kohta. Väiketegijaid ja üksikuid talente on. Aga "kõrge laega valges töökojas" saab
vaid ilusa arve ja ei midagi vastu. |
Sellega olen juba nõus. Kahjuks on asi nii üles ehitatud, et vahest ei saa ilma valgete lagede ja lipsudeta . Muide, homme läheb üks 12a. Passat S-Jaanist "valgete lagede" alla, hoian silma peal, mis sealt tuleb. Mina
tean viga, aga...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.10.16 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsiteerin: Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega.
Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. |
Ok. Väidan endiselt sama nn. kõrgete lagedega edevate töökodade kohta. Väiketegijaid ja üksikuid talente on. Aga "kõrge laega valges töökojas" saab
vaid ilusa arve ja ei midagi vastu. |
Sellega olen juba nõus. Kahjuks on asi nii üles ehitatud, et vahest ei saa ilma valgete lagede ja lipsudeta . Muide, homme läheb üks 12a. Passat S-Jaanist "valgete lagede" alla, hoian silma peal, mis sealt tuleb. Mina
tean viga, aga... |
Tean 2 faktilist juhtumit, kus inimesed läksid ostma Mollerisse uut autot, aga saadeti pikalt, kuna ühel juhul oli reede ja kell liiga palju, teiselt
liiga vähe tööpäeva lõpuni... Mõlemad soetasid uue sõiduki mujalt puhtalt
suhtumise pärast. (antud juhul on süüdi teenindaja, mitte isegi ettevõte, aga mida kuradit!?!)
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|