Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 7694)
Simeoon
huviline



Registreerunud 07.02.16
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B8 3.0TDI Quattro

postitati 25.09.16 12:44 Tsiteeri
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja



Väga naiss oli.
4 vooru parim 56.1niiet täitsa tore oli..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 25.09.16 13:01 Tsiteeri
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja



Lamellidega parim aeg 59,8 ja täiesti siledate suverehvidega parim aeg 55,07
Suurimad tänud korraldajatele ilusa ja huvitava pühapäeva eest.
http://upload.staatus.eu/files/medium/1474809257662182452.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 25.09.16 14:52 Tsiteeri
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja



Tänan meeldiva Pühapäevase istumise eest. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 25.09.16 16:47 Tsiteeri


Raha läks ja nalja sai . Nüüd nutan rehve taga .
Aga sellegi poolest teeb tiku-taku värki korraldajatele :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 25.09.16 17:12 Tsiteeri


Tänud organisaatorile ka minu poolt. Ilm oli tellitud ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 25.09.16 17:39 Tsiteeri


Selline motivatsiooni pauk tuli,et auto kiirelt paremaks saada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 25.09.16 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Selline motivatsiooni pauk tuli,et auto kiirelt paremaks saada :)


Paremaks on alati hea. :D

Minupoolt natuke uduseid pilte..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.09.16 17:52 Tsiteeri


Minu plaan oli mitte sõita ja see feilis korralikult. Tulin ma ju üldsegi hääletajana Atsi essiga ja mõte oli kaeda, et mis teised teevad ja lihtsalt seltskonda nautida. Asi läks sellest hetkest lappama, kui Siim oma bemmiga sõitu tegi. Kümmekond ringi kitsukeses autos, kus jahutust eriti palju polnud oli ebamugav, aga mega fun. Janise taga sõitmine aga ei teinud seda kitsast ja meeletu palavusega sõitu kuidagi paremaks. Silmad punased kui autost välja sain. Kui ma siis mingi aeg taastusin sellest palavusest oli arsi oma tutnoid talvekad soojaks sõitnud ja käsutas mind oma subaruga rajale. Siis ma enam teistkorda endale öelda ei lubanud ja Ats kupatas ka kasutaja gzx kaasa. Tema näpunäidete saatel sain siis esialgsest väljasõidetud 1.04-st lõpuks 59.4 aja kirja. Super. Pärast rehve nähes polnud enam nii super tunne. :D Ehk siis, arsi, nutan ka koos sinuga su rehve taga. :D

Igaljuhul tänud nii Siimule, kui arsile sõitude eest ja Ussile pundi kokkuajamise eest. Gzx-le tänud juhendamise eest. Teinekordki.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.09.16 18:31 Tsiteeri


Tänud korraldajatele. Sai ka essi vähe piitsutatud. Tänud ka Siimule juhtnööride eest kuidas rada kiiremini läbida.
Nankang oli kehv, ei pidanud üldse. Isegi 3 bari rehvirõhuga vajus velg vastu maad kurvis peaaegu. Õlirõhu kell kukkus ka nulli vahepeal kurvides. Lisaks kõigele sellele on keegi kunagi vale korgi kütusepaagile pannud. Kütust see ei pidanud kinni.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 25.09.16 19:28 Tsiteeri


Aitäh korraldajetele! Eks masin ja oskuste puudumine aeglustas piisavalt aga lõbus oli sellegi poolest :D (Küniks tünn vastu tuli, siis ei olnud naljakas enam)


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 25.09.16 19:48 Tsiteeri


Tänud korraldajatele! Enda parimaks näitas racechrono 53.9s.
video


11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 25.09.16 20:13 Tsiteeri


Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku?


Põhiline on see, et piit jõuaks kõlarist rullnokani.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.09.16 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku?

Boosti jah. Mul samasugune 3bar'ine VDO. Muidugi nii palju seier ei liigu kui Janisel. :D


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 25.09.16 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku?

Boosti jah. Mul samasugune 3bar'ine VDO. Muidugi nii palju seier ei liigu kui Janisel. :D


Selgituseks. 0-100 vaakum. 200 on 1 bar boosti.


11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Evil9
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 Avant c4 2,2tq 20v; Audi A6 Allroad c6 3,0 TDI

postitati 25.09.16 20:50 Tsiteeri


Tundub, et oli tore päev. Ise kahjuks kohale ei jõudnud ja alles nüüd meenus, et see üritus täna toimus. Teise korrani! :)


Nelikvedu - must have!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 25.09.16 22:16 Tsiteeri


Tegin mõned pildid. Kuna jõudsin peale lõunat, siis kõiki autosid ei ole, kuna hiljem paljud rajal ei käinud.

Kliki pildil!

https://c2.staticflickr.com/6/5191/29301499533_4440e92c79_c.jpg

(Pildi allalaadimiseks vajuta all paremas nurgas allapoole noolele ja vali view all sizes)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 26.09.16 00:06 Tsiteeri


AC Trackday oli üks väga tore päev, mil säras päike ja päev otsa rada oli kuiv. Seltskond oli meeldiv ja autodest olid esindatud nii Aad, eSid, eReSid, vanakesed ning muud. Kõige kihvtim pill oli kindlasti Subaru 2.2l, mida oli hea vaadata nelikuna kurve võtmas kui ka muidu jututeemat pakkumas. Kõige vastupidavamaks pilliks nimetaksin 1.8l 66kw b3 quattrot, millele anti ~10-15 ringi järjest korduvalt peale ning kõik kestis ega üle ei kuumenenud.

Ise piirdusin kahe raundiga, mil esimeses sai vaadatud kui kõrgeks rehvirõhk tõuseb peale pealeandmist ning teine raund siis 0,6bar madalama rõhuga, et kuumaks minnes oleks rehvides "tehase poolt ette nähtud rõhk" ees 2.8bar ja taga 2.4bar. (üksi ilma kohvrite ja lisareisijateta, nagu kleepsul - isegi kui rõhk tõuseb rohkem, siis "maksimaalseks normaalseks" koos kohvrite ja täissalongiga on vist mälu järgi ees 3,2 ja taga ~2,9). Kuigi kõik tundus justkui olevat õigeks timmitud tehase nägemuse järgi; ning auto oli "dynamic" re˛iimis, ei tundu see vaatepilt, kus auto peaks "kõige madalamas asendis" olema, eriti õige, sest vist isegi "kõrgesse asendisse" tõstes ei ole auto vasak külg selline, nagu siin pildil. Samas parempoolne osa kerest on ehk madalamalgi, kui "dynamic+lowest" tavaseades.
https://www.upload.ee/thumb/6196875/vedrustus.jpg
[rehvihala]
See, et kogu raskus kandub paremale esimesele rattale on ülimalt halb, sest juba teine rehv järjest (pean ostma kolmanda rehvi sinna nurka) lööb sellest esiparemast korralikud tükid välja. Tundub, et tehas peab õigeks, et üks rehv kestab 10km või min. Kui eelmise aasta AC rajapäev oli mu esimene ringrajakogemus, siis tänane üritus oli kolmas. Vahele mahtus üks auto24ringi 15 minutit tutikate Contisport 5'tega, mille küljed kulusid ära kahe ringiga (kolmandal ringil oli umbes et "kle enam ei ole kurvis sellist grippi nagu eelmine ring") ning samamoodi esimesest paremast rehvist jäi alles vaid tutika-mustriga-suured-tükid-väljas-rehv-garaa˛i-nurgas. Kokku sõitsin ehk 5-6 ringi kuni pidurid üle kuumenesid ja rehve sai mindud vaatama. Mis ma oskan öelda? Contispordi muster mitte ei kulu, vaid sulab ülikiirelt (kusjuures tutikana on vaid 7mm). Tegu on väga pehme seguga mis sobib ideaalselt maanteel sõitmiseks ja linnas kulgemiseks. Eelmise aasta AC rajapäeval sain C6-diisliga ca 50 ringi sõidetud Bridgestone potenzadega üsna head aega ning null probleemi kulumisega. Üleüldine kogemus vihmaga-maanteel-linnas-suure väändega vastupidavuse suhtes väga hea kuigi teiseks hooajaks ise neid enam alla ei paneks (sest augusti lõpuks oleks alla 1mm:D, taksot sõidaks ehk 1-2a..) Ei teagi, mis rehvi peaks järgmiseks alla valima. Contisid nagu enam ei taha. Isegi kui küljed rajal ära ei kulu, siis mõni õhtu 'tavasõiduga' ikka.
[/rehvihala]
Aga mis neid rehve ikka taga nutta, kuigi mingi osa mustrit sulas chihuahua-niitsitaks, saigi paari ringiga ilmselt seetõttu sõidetud 2-tonnise autoga välja aeg 52.82 aeg (optimal 50,91), mis on kiirem kui eelmise aasta metaga V10 RS6 kui ka S7:D Ajad aegadeks, need ei huvita suurt kedagi, kõik käib ikka funni pärast, mida sai sellelt üritusest palju.

Kuigi üritusega võib rahule jääda igas aspektis, siis järgmine aasta võiks panna rohkem rõhku raja kvaliteedile - mõtlen seda, et peale sõitude lõppu sai paarsada meetrit rajaga jalgsi tutvutud ning tegelikult see musta-tünni-kurv oli ikka päris koledat sitta täis. Ohtralt kruusa ja suuri kive, klaasikilde ja muud mudru. Ka ülejäänud osa rajast oli kive ja jama täis. Tuleks talgude korras kambakesi rada harjaga puhtaks lükata suuremast jamast (võtab ca 10-20min ja harja) või rentida korraks tänavapuhastusmasin. Mitte et ma nüüd midagi või kedagi süüdistaks, aga puhas rada on alati parem. Üldsegi võiks selliseid üritusi rohkem toimuda kui kord aastas. Lumi on ehk tulemas ja värki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 26.09.16 06:50 Tsiteeri


Aitäh ka minu poolt! Ja topelt, et mitteaudiga ka rajale lubati.
Kui sellist asja tihedamalt teha, kui kord aastas, siis oleks ilmselt mõistlik ikka eraldi komplekt rattaid soetada. Kahtlustan, et oma osa rehvide lõhkumises oli ka nimetatud killustikul - kenad tükid on välja hammustatud. Racechrono aeg 52.29 (optimal 48.0 - tuleb sõitma õppida).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 26.09.16 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
....saigi paari ringiga ilmselt seetõttu sõidetud 2-tonnise autoga välja aeg 52.82 aeg (optimal 50,91), mis on kiirem kui eelmise aasta metaga V10 RS6 kui ka S7:D Ajad aegadeks, need ei huvita suurt kedagi, kõik käib ikka funni pärast, mida sai sellelt üritusest palju.


Nagu ma juba eelimses teemas kirjutasin, et uskumatud ajad 2T masinate poolt - ralli evod sõidavad seal 54 aegasid.
Aga ära unusta, et need eelmise aasta ajad olid sõidedud vihmaga :P
Kui rada 50% ära kuivas siis ma ei tahtnud enam igapäeva autol rehve lõhkuda ja olin oma 54 sekundiga rahul - Optimal lubas märjal rajal 52,.... :D


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kevade
huviline

Avatar


Registreerunud 21.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Quattro

postitati 26.09.16 18:25 Tsiteeri


Üritus oli lõbus tänud korraldajale ja kõigile kes pakkusid meeldivat seltskonda :P
Sai natukene oma B4'ja rajal jälle piinata ja revhi kärsatada :D


Ettetänades Arx...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 26.09.16 18:44 Tsiteeri


Tänud siis ürituse eestvedajatele, ise rahul kuigi arenemis ruumi on, eks katsub selle 1:00 aja siis järgmine kord paremaks sõita autoga mis ei ole mõeldud keelama:D


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.09.16 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Kõige vastupidavamaks pilliks nimetaksin 1.8l 66kw b3 quattrot, millele anti ~10-15 ringi järjest korduvalt peale ning kõik kestis ega üle ei kuumenenud.
See B3q on juba pika ajalooga masin, vastupidavusega pole olenemata pingutamisest kordagi probleemi olnud. Esimest korda sai sellega talvel kärutatud ja mõnuga rada hööveldatud mingi 2009a :)
Seekord oli äge vaadata kuidas masin kolmel rattal kurvi läbis :D


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 27.09.16 09:32 Tsiteeri


Paar videot tegin telfariga. Ei midagi erilist, aga kes tol hetkel rajal olid saavad end vaadata :).

Video 1

Video 2


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 27.09.16 10:14 Tsiteeri


Nonii - võttis aega mis ta võttis, aga sellise rändomeditmegamixkoduvideo sai mingil kujul kokku klopsitud sellest mahedast pühapäevast.
Veelkord kõrgeviis asjaosalistele ja tikutaku orgunnimise eest.

KINO <--- klick

Soovitan kõrvaklappe kasutada, omajagu vaikseid taustarepliike ja TAUSTAHELISID mida muidu vb ei korja ülesse ;)


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 27.09.16 16:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uk_
Nonii - võttis aega mis ta võttis, aga sellise rändomeditmegamixkoduvideo sai mingil kujul kokku klopsitud sellest mahedast pühapäevast.
Veelkord kõrgeviis asjaosalistele ja tikutaku orgunnimise eest.

KINO <--- klick

Soovitan kõrvaklappe kasutada, omajagu vaikseid taustarepliike ja TAUSTAHELISID mida muidu vb ei korja ülesse ;)

*See ei oskanud väga sisse keerata jah, kuna rehvid koguaeg kräunusid ja abs täristas.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]