Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 25.09.16 11:46
|
|
|
1,9TDI 81kW fuel quantity adjuster
Algas kõik sellest, et peale auto käivitamist ja kusagil poole kilomeetri sõitmise järel pedaali vajutades, auto ei kiirendanud. Mõtles mitmed
sekundid ja siis tuli jõud taha. Maanteel edasi sõites, sain aru, et jõudu pole. Rõhk ilusti üleval, kuid kütust järelikult piisavalt ei ole. Nüüd on
sedasi iga kord peale auto käivitamist, et peale natukest sõitu pedaalile vajutades, auto ei kiirenda mingid sekundid ja kui see olukord on ära olnud,
siis kõik ok peale selle, et minek ei ole endine. Sai esialgu kütusefilter ära vahetatud, kuid ei midagi. Nüüd käisin testriga pumba üle ja kõik
normis peale fuel quantity adjuster-i. Takistus peaks olema 0,4-1,1 oomi, kuid mul oli 2,6. Peale seda käisin ka läpaga autot proovimas ja täisgaasil
kiirendades ja group 015 logides, oli näha, et soovitakse kütust kusagil 43 mg/str ja mul seal 26 juures. Kuna takistus vale, siis asi õhtal ja vaja
uus pumbapea leida? Küsin lihtsalt üle, et ega puhastamine ju midagi ei aita sellises olukorras? Või on veel mingeid variante?
Lisan ka seda, et autol on suuremad pihustiotsad, suurem turbo ja ka rõhuandur, mis autole valetab rõhku 20%. olen sellises seades sõitnud mitmed
aastad juba ja peale selle, et aegajalt on vaja turbol geomeetriat puhastada, on kõik ok. Auto öko (maanteel 5,0l/100km) ja kusagil 170hj (0-100km/h
8,3s).
Ette tänades!
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 13.10.16 16:16
|
|
|
Asi korras .
Tuli välja, et tester pani puusse. Mõõtsin ju mitmed korrad, kuid alati näitas, et kõik normis peale selle ühe asja, seega ei osanud midagi
kahtlustada. Kuid kuna tester oli juba vana ja vajas tundlikku käsitlemist, siis sai uus muretsetud ja minu üllatuseks pumbaga kõik ok. Uurisin edasi
ja asi õhulugejas, mis vahepeal otsad andnud. Olin ise muidugi loll, et kõike üle ei vaadanud kohe, kuid kui juba leiad midagi, mis on valesti, siis
ei näe nagu põhjust. Asi vist oli siis sedasi, et kui pöördeid esimest korda üle 2000 pöörde nats lähevad, siis aju saab aru, et õhulugeja paneb
segast ja siis iga kord tekkiski see mõttepaus, kui pedaali vajutada. Kui see olukord oli ära olnud, siis läks mootor lihtsalt mingisse avariire˛iimi
ja kütust üle 26,... mg/str ei andnud. Vahetasin õhulugejal elemendi ära ja minek endine .
Võib-olla tuleb kellegile kunagi kasuks ja väldib minu vigu.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.10.16 17:52
|
|
|
Ega hiina elementi ei pannud? Nendega väga pikka pidu ei ole.
|
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 21.11.16 15:38
|
|
|
2,5 aastat tagasi sai HÜCO õhulugeja soodsalt ostetud. Seekord otsisin lihtsalt elementi ja ütlen ausalt, et võtsin kõige odavama. Firmaks AUTLOG ja
eks näe, kaua see vastu peab. Mingi 25€ oli.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.11.16 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Q78
2,5 aastat tagasi sai HÜCO õhulugeja soodsalt ostetud. Seekord otsisin lihtsalt elementi ja ütlen ausalt, et võtsin kõige odavama. Firmaks AUTLOG ja
eks näe, kaua see vastu peab. Mingi 25€ oli. |
Ja ta töötab aga autol pole seda võimsust mis olema peaks. Olen neid kontrollinud peale vahetust on natuke parem kui rikkis vana kuid õiget näitu
sealt kindlasti ei tule. On väga uimane ja õhukogus on tegelikust kõvasti väiksem. Kui tahad autole õiget hingamist otsi originaal kasutatud või osta
uus bosch või originaal esindusest.
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 25.11.16 19:33
|
|
|
Ei sa hetkel mineku üle kurta. Rõhk üleval, kütust tuleb peale ja aeglasem küll auto ei tundu olevat kui enne. Uute naeltega eriti ei viitsi proovida
ka. Samas kolmanda käiguga olen ise kiirendust mõõtnud näiteks 60-100km/h ja seda saaks küll teha (u.4,1s kui keegi tahab võrrelda ja mitte spido
järgi, vaid PerformanceBoxiga mõõdetud, originaalis läks 6,9s.). Probleem oligi selles, et mootor oli avariire˛iimis, kuna õhulugejalt andmeid ei
saanud, kuid nüüd õhulugeja loeb ja kütust antakse peale nagu vaja. Seekord isegi sättisin kütusesegu nats lahjemaks (mässasin ju pumbaga alguses).
Vajutades ei ole mingit musta pilve taga, kuid minek ikka väga hea. Lihtsalt ei näe põhjust, miks originaali esindusest osta. Mul EGR-i ära võetud,
rõhuandur valetab ajule, suurem turbo ja suuremad pihustiotsad ning kogu see krempel töötab ilma, et keegi aju kallal oleks käinud. Kui ka see
õhulugeja ideaalselt ei loe, siis usun, et nii kaua, kui saadavad andmed mahuvad teatud vahemikku, on aju rahul ja avariire˛iimi ei lähe.
|
|
|
|