Audi S6 C5 sedaan - Krixu20
Tere!
Olen lugenud ja jälginud siin aastaid teemasid ja otsustasin lõpuks ka oma autost kirjutada.
Autoks siis Audi S6 C5 sedaan, 4.2 V8 250kw 2001/6 aasta.
Ostsin ta 9 september 2013 aastal Tartust "Uno autoaiast"
Toodud on ta Sveitsist, hooldusraamatuga, ilmselge pisikese juhipoolse kõksuga, kuna too tuli oli uus. Läbisõit oli tollal ~220 000km, mis on
praguseks kerinud tagasihoidlikud ~276 000km.
Kohe esimesel päeval sai vahetatud kõrvalistuja pooltelg kogu pikkuses, kuna oli kõver. Teiseks sai eemaldatud katid, kuna 1 oli tühi ja teine
jubedalt kolises. Kasti õli + filter, mootori õli + filter, KN õhufilter, küünlad jne.
Peale seda praktiliselt 3 aastat sõitnud, ilma, et oleks probleeme olnud.
Vahepeal said vahetatud esimesed kettad + klotsid, alumised tagumised suured õõtsa puksid, välimised pooltelje otsad ees ja nipet näpet.
Sumpadeks on olnud 3 aastat 2.5 tollised torud, kattide asemel sport resokad, taga resokad ja originaal Audi embleemidega Sportec potid. Müriseb
korralikult. Praeguseks olen kattide otsingul, kuna ilmselgelt on probleeme ülevaatusel.
Ütlen ausalt, et kasutan masinat sihtotstarbeliselt ja seega on ta ikka palju vatti saanud. Näinud radasid, kiirendusi, talve ja ka muidu kasutust.
Väga meeldib, et autol on jõudu, väljanägemust ja ei teki probleeme, kui vaja ka möödasõitu teha. Ei pea silmi kinni panema
😁🙈
Nüüd 3 aastat hiljem, sai tehtud esimene suurem remont. Kuna ketikõrin aina süvenes ja süvenes, ei olnud sellest pääsu. Ühel hommikul käivitades, oli
see heli nii hull, et hoidsin kätega peast kinni ja palusin, et mitte veel. See oli ka viimane piisk, algas sõit töökotta.
Kuna ma teadsin, et see on varem v hiljem ees, olin juba varuosad valmis ostnud.
4 päeva tagasi e 20.09 sain auto tagasi töökojast, kus siis vahetati järgmised asjad:
Ketipingutid
Ketid
Simmerid
Klapikambrikaane tihendid
Mootori rihmad + rullikud
Soonrihm
Vabajooksu rullikud
Veepump
Visko sidur
Esimene mootoripadi
Radika remont/jootmine
Paisupaak
Hunnik voolikuid
Jne
Masin on ikka hoopis teine nüüd. Terav, äkiline ja nagu uuesti sündinud.
Samas teha on veel palju. Genekas on lõtk sees ja teeb häält tiba, roolivõimu pump häälitseb, kliima pump teeb imeõrna heli, kastil hakkab turbiin
väsima, sillad üle vaadata, kere teha kuna kits jooksis otsa küljepealt ja majaees rihiti stange ja tuli taga ära.
Pluss muidugi leiab roostest tüüpilistest kohtadest: katuse liistude ümbert, usted mõned täkked ja tiibadel jne
Kuna ma omale teen ja hoian, siis tasapisi tegelen kõigi nende asjadega.
Üldiselt olen autoga väga rahul! Kütet küll tarbib, aga on töökindel, liigub hästi ja teeb sõidu mugavaks. Maksku v 2€ liiter, sellepärast ükski sõit
tegematta ei jää! Olen ülimalt rahul vanakooli V8 mootoriga.
Kohe ei oskagi siia kõike kirjutada ja kirja panna, eks see lisandub siia ajapikku.
Lisan ka mõned pildid siia lähipäevil. Ilmselt panen miskise lingi.
Igasugused küsimused, ettepanekud, hinnangud jne teretulnud.
Mina tänan!
|