Deprecated: Implicit conversion from float 501272.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Probleem A8 4.0 TDI kütusesurvega(ei käivitu)
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Probleem A8 4.0 TDI kütusesurvega(ei käivitu) (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3695)
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.16 14:07 Tsiteeri
Probleem A8 4.0 TDI kütusesurvega(ei käivitu)



Tere Lugupeetud foorumikasutajad.

Vaevlen oma auto mootoriga. Sai tehtud sisuliselt kap remont, alt otsast nuka otsani ja mõttega, et saaks ehk nüüd mõne aasta murevabalt sõita aga ei kus kurat. Pump jäi vana !

Nimelt kaob ära kütusesurve.

Külmast peast paugupill, nii kui mootor soojaks käib, enam käima ei lähe kuid ise mootor seisma ei jää. Käiva mootoriga on kütuse surve okei nii 600 bar ja pealegi. Sooja mootoriga näitab arvuti, et käivituseks tahaks 305bar kuid minu auto lööb soojast peast käivitamise hetkel 70-90bar. Kuidas kunagi.

Diagnostika vigu ei näita. Kütuserõhu andur tõõtab, näidud okeid kui mootor käib. Kütusesurve klapi vahetasin ära kahtlustades, et viga võib olla kütuse surve klapis kuid midagi paremaks ei muutunud.

Kliineriga käivitub kohe ja kui mootor käib siis käib nagu pühaviiul.

Kas kõik se jama viitab tõesti kõrgsurvepumbale või on keegi veel sellise anomaaliaga kokku puutund ?

Otsustasin siiski enne maad uurida kui pumpa vahetama hakkan. 5k juba ladusin kapti alla kas nüüd pumba probleemi tõttu tuleb mul tõesti veel sinna ohtralt laduda ..

Imelik, et kohe peale auto seisma jäämist kui arvuti taga siis kütuserõhk hetkega 0 . Kuhu se rõhk kaob ? Midagigi peaks ju jääma mingiks ajaks.

Ja imelik oli veel see, et kütusesurve klappi sai sama a8 saga ostma mindud ja kohe ukse ees ka vahetatud, et teada saada kas viga on selles. Tulise mootoriga mitmeid kordi käivitades läks imekombel isegi käima aga ilmselt oli kokkusattumus.

Üldjuhul tahab 3-4h jahtuda ja käivitub taas.

Nuka andurid on korrad ja nuka anduri veaga peaks ta soojast peast ära surema või siis vähemalt kumbki pool mootorist.

Pihusti probleemi ei kahtlusta. Peale pikka käiamist peaks thmalondi välja viskama kui pihustid kuseks aga seda ei juhtu. Teine varjant kui pihustid kinni siis mootor käiks ebaühtlaseõt või ei käivituks üldse kuid need sümptomid puuduvad.

Kui kellegil oleks häid ideid mida enne pumba kallale minemist veel testida võiks siis kuulaksin meeleldi.

Lugupidamisega!

Oscar.


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.09.16 14:20 Tsiteeri


Kolmeste cr mootorite puhul on tihti süüdlane fuel metering valve ( N290). Asub kõrgsurve pumba küljes. Rõhuandur ja surveregulaator on teised asjad.
Kas neljasel on sama, ei tea peast öelda. Keegi kindlasti teab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.16 07:54 Tsiteeri


Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem :(


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 21.09.16 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem :(


Tundub ikka pihusti teema, kuum pihusti laseb surve maha


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.09.16 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Külmast peast paugupill, nii kui mootor soojaks käib, enam käima ei lähe kuid ise mootor seisma ei jää. Käiva mootoriga on kütuse surve okei nii 600 bar ja pealegi. Sooja mootoriga näitab arvuti, et käivituseks tahaks 305bar kuid minu auto lööb soojast peast käivitamise hetkel 70-90bar. Kuidas kunagi.

Ei taha ta käivituseks 305 bar-i. See on lihtsalt target rõhk.
Pihustid avab see auto 70 bari juures.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 21.09.16 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem :(


Tundub ikka pihusti teema, kuum pihusti laseb surve maha


Kas starter veab soojalt ikka kiiresti ringi? Kui starter kulunud, siis ei saavutatagi vajalikku rõhku.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 21.09.16 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Pihusti probleemi ei kahtlusta. Peale pikka käiamist peaks thmalondi välja viskama kui pihustid kuseks aga seda ei juhtu. Teine varjant kui pihustid kinni siis mootor käiks ebaühtlaseõt või ei käivituks üldse kuid need sümptomid puuduvad.


Teemast:

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pihustite seisukorda uuriti? Kui ei, siis tasuks uurida.

Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Pihustid on veel eraldi teema, ilmselt saad need ka välja vahetada. Panin omale (2007, 4.2tdi) ka just terve seti tutikaid pihusteid peale, kuna auto 350k sõitnud ja näidud olid jamad.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kolvid mõrased, sest 99% tõenäosusega pihustid läbi ning temperatuur kogu aeg kõrge põlemiskambris...


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Heihopsti. Pihustitega tegelen kohe . Siis selgub kuidas nad töötavad.


On nad siis stendis käinud või ei? Ma ei tea 4.0 kohta täpselt, aga 3.0tdi mingit tahmalonti kusevate pihustitega küll ei viska (vb viskab ka kui otsetoru on pandud).


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.16 14:36 Tsiteeri


Pihustid jah kontrollimatta. Peaks tagasivoolu üle kontrollima.

Starter veab ilusti. Aku uus 100ah


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.16 11:12 Tsiteeri


Viin esmaspäeval auto Karla diislikeskusesse Tallinna. Lasen pihustid ära kontrollida. Karla keskus arvas ikkagi, et pumbas probleem ei ole ja kütuselatis peaks kütuserõhk mootori seiskumisel 20bar säilima aga mul 0 .

Vaatame mis infot sealt pihustite kohta siis saame .


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 08:11 Tsiteeri
surve



Tere klubilised. Mure lahenes nelja pihusti tagasivoolu remontimisega. Surved taas omal kohal ja masin võtme pill !


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 09:13 Tsiteeri


Ehk oskad täpsustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tere klubilised. Mure lahenes nelja pihusti tagasivoolu remontimisega. Surved taas omal kohal ja masin võtme pill !
Ka minul sama kogemus olemas. Eints mõõtis tagasivoolud ära, kahel oli mööda. Sai pihustid Karla Autosse viidud, remont 1500-2000 krooni kaks pihustit.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 21:05 Tsiteeri


Viga oli nelja pihusti tagasivooludes. Käivitus momendil pihustid lasevad tagasivooludest surve maha ja sellest ka probleem tulenes. Pihustid remonditi ning auto käivitub väga hästi nüüdseks.Vahetati ära pihusti sees mingid tihendid ja rõngas. pärid täpselt rääkida ei oska. Maksma läks tagasivoolude remont u 380eur ja 2-3h tööd . Töökoda oli Tallinnas Testrem diislikeskus! Soovitan! Kutil ise 18a kogemust ja koos isaga teeb kes on 72 ja olevat juba nooruspõlvest pihustitega tegelema hakanuud . Väga asjalikud !!!


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]