Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 õli probleem (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1895)
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 15:36 Tsiteeri
A6 C5 õli probleem



Juhtus täna selline asi, et spidobloki lcd-le süttis õlitule märguanne, mis vilkus ja piiksus sai kohe seisma jäädud ja õlitaset kontrollitud aga õli oli täiesti otsas, vähemalt varda järgi otdustades.
Seega sai natuke jalutada ja uus õli toodud. Õlitaseme peaaegu max jooneni saamiseks kulus 3,2l. Seejärel sõitsin koju 5km rohkem sõitnud pole aga õlitase püsib ja ka varem pole loiku/plekki all olnud seega leket ei tohiks olla.
Viimati on õlitaseme kontroll ära ununenud aga ca 1000km või natuke peale tagasi sai kindlalt kontrollitud ja siis oli õli tase normtaseme ülaosas seega mida ette võtta?
Mootoriks 1.8t 132kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.09.16 16:01 Tsiteeri


Kui 3,2L õli pidid juurde kallama, kas auto enne imeliku häält ei teinud siis juba? Sinna max 3,5-4L õli lähebki sisse ju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 16:21 Tsiteeri


Salongis sees polnud kuulda ja eelnevalt väljast ka mitte, nüüd kui kapotiall kuulasin siis nagu oleks õrn tiks, klapitiks? Tiksumise hääl meenutab nagu miski plastik käiks mootori vibramisega vastu mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.09.16 16:30 Tsiteeri


Kui see 3,2L õli a la 1000km peale ära kulunud, siis peaks olema kas loik all või sinine suits taga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 16:48 Tsiteeri


Suitsu pole täheldanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.16 17:16 Tsiteeri


Olen näinud ka üht jaapani vastupidavuse ikooni, mis 500g õliga karteris veel sõitis.
Eks siin on sama teema.

Aga muud polegi, eks edaspidi jälgi hoolikamalt, mis selle tasemega toimub. Kui jääbki sellistes kogustes õli sööma, siis tuleb lahti võtta; kas on mõni klapisäär lahti või kivistunud vms...

P.S. Tagant ei saa seda kunagi aru, et palju õli võtab, siis peaks ikka kütust ja õli pooleks kuluma, et suitsema hakkaks.
Mõtle ise, mis vahekorra juures kahetaktiline tossama hakkab ja tee vastav järeldus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 18.09.16 18:36 Tsiteeri


On olnud juhuseid,kus auto väga lühikese ajaga joob mõnuga õli , varem ega hiljem seda ei ole juhtunud.
Ma valasin ühte autosse kunagi nädalaga mõned liitrid sisse (nähtavalt polnud midagi viga) ja siis jäi taaskord pidama ja terve aasta polnud midagi viga, justkui oleks augule midagi ette tõmmanud ja ära lõppenud leke.

Kõlab täpselt nagu sinu anomaalia :D
siin kohal ei välista ma juhust,et järgmine omanik(ud) pärast midagi väga tõsisst pidid remontima hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 20:29 Tsiteeri


Soovitati õhufiltri vahetust ka proovida, eks vahetan homme filtri ära ja jälgin taset pingsalt. Loodan ka, et sama juhus nagu roltskaril ja õli enam sellistes kogustes ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.16 20:40 Tsiteeri


Nüüdseks kuskil 1000km sõidetud ja õlitaset pidevalt kontrollitud, aga õnneks pole õlitase varda järgi enam vähenenud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RP38
huviline



Registreerunud 28.06.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C5 1.8T, C5 BAU

postitati 31.10.16 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kris6o
Nüüdseks kuskil 1000km sõidetud ja õlitaset pidevalt kontrollitud, aga õnneks pole õlitase varda järgi enam vähenenud :)


Muutusi ka vahepeal toimunud?
Endal mingi ca 0.5l puudu on, siis töösooja mootoriga hakkab tühikäigul küll jubedat häält tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kris6o
huviline



Registreerunud 16.07.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.17 07:41 Tsiteeri


Muutusi erilisi pole, sõidetud juba mitmed tuhanded kilomeetrid. Igapäevaselt kasutuses, hääl alati normaalne olnud, jälgin aegajalt õlitaset. Loiku, plekki alla ei teki, aga aegajalt tuleb õli lisada, sest lekib kuskilt aeglaselt välja kuna mootor alt kergelt õline. Kui kellegil sarnane probleem olnud võib soovitada mis tihend kõige tõenäolisemalt läbi võib olla. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 15.02.17 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kris6o
Muutusi erilisi pole, sõidetud juba mitmed tuhanded kilomeetrid. Igapäevaselt kasutuses, hääl alati normaalne olnud, jälgin aegajalt õlitaset. Loiku, plekki alla ei teki, aga aegajalt tuleb õli lisada, sest lekib kuskilt aeglaselt välja kuna mootor alt kergelt õline. Kui kellegil sarnane probleem olnud võib soovitada mis tihend kõige tõenäolisemalt läbi võib olla. ;)


valdavalt on audidel klapikambrikaane tihend see,mis lekib,sest seda ei osata õigel ajal vahetada.
Sinu mootoril võib olla ka mingine tuntud tüüpviga, mida mina jälle ei tea


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]