Tsitaat: | Algselt postitas: atsee
Kui korralikult tahta teha, siis mõistlik on siiski konks maha, liivapritsi ning pulbervärviga üle, saab ikka korralikult kestva asja. Oma autol nii
tehtud ja näeb välja nagu uus. Minu arust see spreiga värvimine pole ikka päris see. |
Sellepärast, et neid pulbriga värvitakse, nad ongi kõik pärast 3ndat eluaastat Eestis roostes. Tehke silmad lahti ja vaadake ringi.
Ma kunagi ammu isegi küsisin ühe konksutootja käest, et kle mees, miks sa neid pulbriga värvid, see ei kesta ju...
Vastus oli, et sellepärast värvingi.
Pulbriga värvitakse mööbliosi, pesumasina kronsteine, autode B-varuosi jne, kus värvi peale kulutada keegi ei taha.
Kestma jääb vaid klassikaline meetod - metall haljaks, epokrunt + mitu kihti tavaline kõva, näiteks veoka poluretaan raamivärv.
Loomulikult, on selline sipsimine 3-5x kallim + ajamahukam, kui lihtsalt pulbriga üle lasta.
Kõige kestvama tulemuse saaks üldse siis, kui pärast liivapritsi selle konksuga veel kuskilt kuuma tsingi pajast läbi joosta (nagu järelkärud ja
liiklusmärgi postid ntx on tehtud) + vastavate kruntide ja värvidega värvida.
Aga, noh, siis on juba see, et auto pudeneb enne kätte ära, kui konksuga midagi juhtub...
|
|