Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Veosüsteemi lõtkud (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 6726)
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.10.16 11:46 Tsiteeri


Kardaanil ei oska, aga difri suure hammaka kohta annab manual ju lubatud lõtku 0.12 - 0.22mm. (juhul, kui kardaan koos difri väikese võlliga seisab paigal).
Mõõdetakse välisserva juurest kuni poole hamba pealt.
Mis tähendab seda, et Audi difrites sisuliselt lõtku ei tohigi olla, ruumi on jäetud vaid soojuspaisumiseks.

Land Roverid, Mustangid jne, mille difreid rohkem olen regullinud, neil on isegi 1,5mm veel õukei. Aga nad on tunduvalt suuremad ja robustsemad ka.

Ehk siis kui Audil tagant kardaan lahti päästa, kässar peale tõmmata ja flantsi keerutada, siis see võib kergel liigutamisel liikuda ainult ülivähe, silmaga peaaegu märkamatu maa. Rohkem keerates rakenduvad ka satelliidid jne, nendel ilmselt sama väikesed lõtkud lubatud.

backlash Audi keeles on siiski suure hammaka lõtk, mitte väikese.
Need on sipsa erinevad asjad. See eelnevalt mainitud juutuubar pole eriti korrektne vend.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.16 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kardaanil ei oska, aga difri suure hammaka kohta annab manual ju lubatud lõtku 0.12 - 0.22mm. (juhul, kui kardaan koos difri väikese võlliga seisab paigal).
Mõõdetakse välisserva juurest kuni poole hamba pealt.
Mis tähendab seda, et Audi difrites sisuliselt lõtku ei tohigi olla, ruumi on jäetud vaid soojuspaisumiseks.

Land Roverid, Mustangid jne, mille difreid rohkem olen regullinud, neil on isegi 1,5mm veel õukei. Aga nad on tunduvalt suuremad ja robustsemad ka.

Ehk siis kui Audil tagant kardaan lahti päästa, kässar peale tõmmata ja flantsi keerutada, siis see võib kergel liigutamisel liikuda ainult ülivähe, silmaga peaaegu märkamatu maa. Rohkem keerates rakenduvad ka satelliidid jne, nendel ilmselt sama väikesed lõtkud lubatud.

backlash Audi keeles on siiski suure hammaka lõtk, mitte väikese.
Need on sipsa erinevad asjad. See eelnevalt mainitud juutuubar pole eriti korrektne vend.
Küsin siis niipidi - kui auto rattad toetuvad vastu maad (mitte tõstukil eksole), käigukast park-asendis, käsipidur peal, kas kardaan võib 10-15 mm vasakule-paremale liikumissuunas (mitte ette-taha) liikuda? Veovõllid on täiesti fikseeritud, need ei liigu üldse.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.10.16 13:12 Tsiteeri


Tagadiffer. 4 satelliiti oma võllidel, neli pooltelje otsa koos oma nuutidega + differ.
Oletame, et kõigil neil on lubatud 0.2mm lõtk ja oletame, et nad kõik on ühejämedused.
8x0.2 + 8x0,2 + 0,2 = 3,4mm

Sul saab kardaani 10cm liigutada???

Kas see auto üldse veel omal jalal sõidab - ma küsin siis ka niipidi?:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.10.16 13:22 Tsiteeri


Veovõllid täiesti fikseeritud, see peaks tähendama, et hoiad sisemis poolteljeotsi kinni, muidu lõtkub sealt ka ju.
Aga ühe tuttava nelikveolisel Passati-l oli ka mingi ulmeline lõtk tagadiffris, kardaani sai mingi pool tiiru keerata, nii et rattad ei liikunud. Otseselt ei süvenenud, et mis täpsemalt lõtkub, kindlasti sisemised poolteljeotsad annavad ka mingi osa juurde. Auto sõidab igal juhul selllisena:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 07.10.16 13:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tagadiffer. 4 satelliiti oma võllidel, neli pooltelje otsa koos oma nuutidega + differ.
Oletame, et kõigil neil on lubatud 0.2mm lõtk ja oletame, et nad kõik on ühejämedused.
8x0.2 + 8x0,2 + 0,2 = 3,4mm

Sul saab kardaani 10cm liigutada???

Kas see auto üldse veel omal jalal sõidab - ma küsin siis ka niipidi?:D


Võiks ju mõõtühikut ka vaadata!

Tsitaat:
Algselt postitas: MakuKüsin siis niipidi - kui auto rattad toetuvad vastu maad (mitte tõstukil eksole), käigukast park-asendis, käsipidur peal, kas kardaan võib 10-15 mm vasakule-paremale liikumissuunas (mitte ette-taha) liikuda? Veovõllid on täiesti fikseeritud, need ei liigu üldse.



https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.10.16 14:43 Tsiteeri


Mis mõõtühikut ma vaatama pean, palun täpsusta.

Edit: Jep, juba sain aru...
Sry, my bäääd, ma ise iliteraat...:(

..........

Aga nii palju on anyway liiga palju. Seal on miski jama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.16 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Käisin eile auto all ja logistasin neid võlle vähe. Ükski veovõll ei andnud lõtkuma ja kardaani vabakäik oli ka selline 1-1,5 cm. Tegin video juurde, ehk saan õhtul üles laadida.

Samas hommikul sõites oli seda lõtku kogu aeg tunda - nii kui pärast vabajooksu gaasipedaali vajutasin, käis lõtk läbi. Kas sellele vabajooksule mingit stopper-pehmendajat pole, mis esimese löögi enda kanda võtab? Rumal küsimus, ilmselt mitte.. Küsin seetõttu, et meil on ka üks C6 Allroad tsipa üle 300 000 km läbisõiduga ja sellel on samuti lõtku tunda, kuid see on pehme, mitte nagu haamriga vastu metalli.

Btw, selle auto LS on 181 000 km.
Laadisin video üles.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 08.10.16 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Laadisin video üles.


Jämedalt: tagadiffer lahti, uued laagrid + distantspuks sisse; backlash ära mõõta, vajalikud seibipaksused välja arvutada, ära tellida, differ uuesti lahti võtta, seibid sisse panna ja uuesti mõõta.
Vajadusel kogu asja korrata.

Osade hindu ei tea; vblla saab laagreid odvalt, vlla mitte, aga seibid, puks, satelliitide võll jne on Audi originaalosad, mis ei ole kommiraha eest.
Lisaks töö on suht ajamahukas.

Mingi pildi juppide hindadest saab ntx siit
Satelliitide komplekt on suht krõbeda hinnaga, muud kannatab ehk veel osta.

Aga vana klassikaline quattro polegi vaeste inimeste teema, need pigem liisivad poest uue...:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 08.10.16 10:21 Tsiteeri


Tegu automaadi või manuaaliga?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.16 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tegu automaadi või manuaaliga?
2005. aasta A4 Avant 3.0 TDI automaat.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.16 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Jämedalt: tagadiffer lahti, uued laagrid + distantspuks sisse; backlash ära mõõta, vajalikud seibipaksused välja arvutada, ära tellida, differ uuesti lahti võtta, seibid sisse panna ja uuesti mõõta.
Vajadusel kogu asja korrata.
See ei tundu loogiline, sest lõtkub ka eest poolt (käigukasti poolt). Või sa pakud, et tagadiffer lõtkub rohkem kui kardaan? Seda saan kontrollida nii, et võtan käsipiduri maha ja proovin veovõlle keerata?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 08.10.16 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Või sa pakud, et tagadiffer lõtkub rohkem kui kardaan? Seda saan kontrollida nii, et võtan käsipiduri maha ja proovin veovõlle keerata?


Ma ei paku midagi, usu mind, mul on täiesti suva, mis sul seal loksub...;););)

Vana auto on sul ja see tahab täielikku taastamist; muud ei olegi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.10.16 15:01 Tsiteeri


Mu video põhjal ei julgeks keegi pakkuda, kas tegu võiks olla pigem diferentsiaali või käigukasti lõtkudega (kuigi mõlemad ühes korpuses)? Kui 1. käik sees oli, siis oli lõtk veidi väiksem (ütleme nii, et mitte päris poole väiksem, aga võibolla 1/4...1/3). Esiveoline auto manuaalkastiga.
https://youtu.be/-1X9JYV4-wo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 08.10.16 15:04 Tsiteeri


Rs motorsportil peaks olemas olema vajalikud tööriistad, et audi tagadiffer korda teha. Tehke keegi see diffri rebuild ära ja jagage siis foorumisse kogemusi, lõpeb see pikk kolksu üle heietamine ära.

Ehk teisisõnu +1 stihl postidele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 08.10.16 15:10 Tsiteeri


Mul üks B7 3.0 tdi manuaali tagasild ja kardaan, kirjade järgi 170k km sõitnud. Tagumisi veovõlle paigal hoides andis diffri kardaaniflants paremale-vasakule 2-3 mm liikuma.
Enda 430k km sõitnud isendil on suht sama suur loks nagu Maku videos, seega huvitaks ka mingi lõpplahendus asjale.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.16 19:21 Tsiteeri


Üks variant, kuidas see "klônks" läbi käib, on kiirendada 110 km/h peale, jalg kaasipedaalilt ära võtta ning 100 km/h pealt cruis järgi lülitada. Cruisi lülitamise hetkel käib "klõnks".


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 12.10.16 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Mu video põhjal ei julgeks keegi pakkuda, kas tegu võiks olla pigem diferentsiaali või käigukasti lõtkudega (kuigi mõlemad ühes korpuses)? Kui 1. käik sees oli, siis oli lõtk veidi väiksem (ütleme nii, et mitte päris poole väiksem, aga võibolla 1/4...1/3). Esiveoline auto manuaalkastiga.
https://youtu.be/-1X9JYV4-wo


Mainiks veel ära, et lõtku suurus on ikka üsna häiriv ja mõttes on kasti vahetus. Ega keegi sarnast katset ei viitsi läbi viia nagu mul videos? Tahaks näha, kui palju ilma kõrvaga kuuldava ja istmikuga tuntava lõtkuta autodel see lõtk väiksem on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.16 15:40 Tsiteeri


Pakun, et minu autol tuleb see lõtk pigem esisillast. Tegin sellise video.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]