Lehekülgi: 1 2 |
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 20.01.18 20:12
|
|
|
Minumeelest samuti hea vaadata kuidas sellist mittemidagiütlevat liikurit elustatakse ja seejärel nõnda asjalikult ka elus hoitakse. Mõni teine härra
(või proua) oleks silmagi pilgutamata kaalule viinud aga sinu käes on see auto saanud uuele elule - tubli töö. Pöidlad püsti ja jätka samas vaimus!
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.01.18 20:45
|
|
|
Eelmine omanik pidigi kaalule viima.
Esialgne mõte on uuema V6 3.0 tfsi kompressor sinna 2.8 peale aretada. Ebays suht mõistliku hinnaga need.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 21.01.18 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Ei hakka 2.8'ks tuunima seda. Olulist jõu võitu pole. Tahan välja elada lükkan essil hääled sisse. Sellega on hea kulgeda maanteel. Paned püsika 90
peale ja veered. |
Mis sellest mõttest sai?
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.01.18 15:33
|
|
|
Pean oma sõnu sööma. Pigem olgu rohkem jõudu, kulgeda saab 300+hj ka. Aga kui teisega ikka ratast ringi ei võta lumepeal, siis on ikka lahja küll.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.18 07:39
|
|
|
Ma arvan, et Silverpm oskab sind aidata selle mõttega. Ta mingi lahenduse tegi oma peas valmis. Umbes sama setupi peale.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 24.01.18 15:56
|
|
|
Tegu siis vanema 2.8 mootoriga, millel nuka õlitus toimub pealtpoolt läbi nuka paku. Pildilt nr 27 ja 28 toru abil suunatakse õli nukapakkudesse. Kuna
selle toru otsad plastikust ja rabedaks muutunud, siis kas keegi on sinna mingi alternatiivi välja mõelnud? Uusi torused enam ei toodeta. TRshopist
nr28 veel saaks, aga nr27 pole seal ka. Lihtsam võibolla need kaaned sulatamisse viia ja uuema 2.8 kaaned vaadata?
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.18 19:43
|
|
|
Veel vanemal ACK-l ei ole üldse neid õlitustorusi ja tuulutus ka lihtlabane. Mul ühed sellised kaaned vedelevad aga nukvõllid on roostes.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 27.02.18 19:35
|
|
|
Ls: 480 000km
Uus õhufilter
Uus õlifilter
Uus õli
Uus salongifilter
Uus roolilatt koos sisemiste rooliotstega
Uued välimised rooliotsad
Uus roolivõimendi pump
Uus roolivõimendi paak
Uus roolivõimendi õli
Uued alumiste tagumiste õõtsade puksid(RS6 C6)
Uued alumiste esimeste õõtsade sisemised puksid
Uued taga kokkujooksu reg. poldid
Uued taga kalde reg. poldid
Uus juhiakna tõstuk
Sild sai Mooni tänava Forssis paika keeratud
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 24.12.18 11:37
|
|
|
Pole pikalt kirjutanud.
490 000km ees ja vajas väikest hooldust jälle.
Uus õli
Õlifilter
Õlijahuti tihend
Taga piduri kelgud
Uued kolvid ja mansetid taga supportitele
Uued taga kettad
Uued taga klotsid
Uued käsipiduri trossid
Mõni moderaator võib selle teema huviliste autode alla liigutada!
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.06.19 12:15
|
|
|
Vahepeal otsustas õlijahuti jahutus voll plahvatada, siis sellega seoses läksid õlijahutile uued voolikud ja ette panin ka uue radika, kuna see ka
õrnalt lekkis.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 01.03.20 11:27
|
|
|
LS: 500 000km
*Uued küünlad
*Uued lambdad
*Õlifilter
*Õli
*Õhufilter
*Salongifilter
*Kütusefilter
*Kojamehed
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 01.03.20 19:05
|
|
|
Mitte norimise ega paha, vaid huvi pärast küsiks, kas suportite remontimisel on võrreldes uue sporti ostmisega (vahetusvaruosana) mingit pointi?
Elus kümneid suporte nii vahetanud kui remontinud ja ei aja ega raha suhtes ole remont mõistlik tundunud. Või ongi lihtsalt, et meeldib nokitseda?
😁
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 01.03.20 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Mitte norimise ega paha, vaid huvi pärast küsiks, kas suportite remontimisel on võrreldes uue sporti ostmisega (vahetusvaruosana) mingit pointi?
Elus kümneid suporte nii vahetanud kui remontinud ja ei aja ega raha suhtes ole remont mõistlik tundunud. Või ongi lihtsalt, et meeldib nokitseda?
😁 |
Aja suhtes kindlasti pole mõistlik, rahaliselt küll.
Ostsin 50€ eest kasutatud supportid + lasin 20€ eest liivapritsida + ostsin 20€ eest keemiat + 30€ rem.kmpl = ikka odavam, kui kõige odavamad
taastatud supportid osta, korralikest rääkimata. Eks palju sõltub ka auto tootmisaastast ja mis hinnaga juppe talle saada on. Minu näide käib Audi b3
kohta. http://endel.planet.ee/support/
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 01.03.20 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Mitte norimise ega paha, vaid huvi pärast küsiks, kas suportite remontimisel on võrreldes uue sporti ostmisega (vahetusvaruosana) mingit pointi?
Elus kümneid suporte nii vahetanud kui remontinud ja ei aja ega raha suhtes ole remont mõistlik tundunud. Või ongi lihtsalt, et meeldib nokitseda?
😁 |
Toon hinna võrdluse lihtsalt:
Esi support rem kmpl 12,85eur vs kõige odavam uus support 62,4eur
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 02.03.20 08:30
|
|
|
Kui aega oodata, siis teinekord saab autodoc.ee'st imelikult odavalt supporteid.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 12.07.20 18:42
|
|
|
Müüdud võib teema lõppenuks lugeda
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |