Ühildun juba ammu eelpool öelduga, et tavahingava puhul ei tunne ei pee, ega ka ET'ga seda vahet Kas tõesti on siis paneeli lihtsam lobistada pesuvandites, lasta korralikult kuivada ja mitte kasutada
"kiirkuivatusmeetodeid" filtri struktuuri mitte rikkumiseks, peale seda filtriõliga lödistada nii et maa ja ilm on täis ja seda jama kõigest
mõnesaja eegu eest uut tavafiltrit ostmata (ega filtriõli ju ei maksa midagi)... Oeh, ja kõike seda lõbu ainult selleks, et 5500rpm+ saaks auto käigu
viimaseks hetkeks natuke paremini õhku kätte Üks väike ots kruusateed, kus
sõidetakse teise auto tolmus ja paneel või koonus koos oma õliga on kinni nagu kitt ja kogu jama ronib sisselaskesse ja krõbistab möödaminnes
õhulugejat Kas keegi on nagu reaalselt vaadanud, kui palju kannatab
v8'ga sõita 5500+rpm juures tavaliikluses 
Hea auto on palju autosid...
|
|