Lehekülgi: 1 2 |
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.17 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audisell
Et peaks olema 38, et mahuks koopasse. ET 30-ga juhtub nii, nagu Vedru tsiteeris. Siin katseta ja vaata sobivat rehvi ja velge.https://www.wheel-size.com/size/audi/a6/2006/. Enne rehvi ostu soovitan
velg autole alla kruttida ja mõõta, palju jääb ruumi rehvile. |
See konkreetne sait paneb küll veits pange oma rehvi/veljemõõtudega ja ei tasu väga uskuda. Näiteks minu Phaetonile näitab sobivat 16" velgi, kuid
tean kindlalt, et 17" ratas on miinimum mõõt (pidurid liiga suured). Samas ei näita suuremaid, kui 17" rattaid, kuigi kütuseluugi peal on
tehasepoolt etteantud nii 17", 18", kui ka 19" rehvimõõdud. Samuti annab valed velje laiused ja ET-d, mis erinevad tehase omadest.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.17 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
See on liiga väike rehv. Tehasemõõt on 245/45R19
20" rehv võiks olla mõõduga 255/40R20 näiteks | Mis te puterdate, C6 Allroadi tehasemõõt on 245/40R19 (velg 19x8.5 ET43). Ja ET
mõttes arvestage Allroadi tiivalaienditega. Tänu sellele saab ET-d ca 10 mm nihutada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.03.17 18:13
|
|
|
Eespool näiteks toodud C7 allroad 20" veljega võrreldes liigub sinu velje välimine serv 20 mm väjapoole, Tavalise C6 puhul oleks see katastroof igas
mõttes, allroad oma veits laiema koopaäärega annab veits rohkem mängumaad. 255/35 rehv võiks selline optimaalne olla. 255/40 on c7 allroadi mõõt ja
see käiks vist igast asendist koopasse. Kordan veelkord, mängumaa on väike ja katsetamine omal nahal kallis. Mul on oma eelmistest autodest (nii C6 FL
Allroad kui ka C6 FL s-line) pilte 20" C7allroad orig. rattaga, kui huvi võin meilile saata. Ei viitsi neid kuhugi üles laadida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ArgoV
huviline
Registreerunud 19.02.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.2FSI Quattro
|
postitati 09.03.17 20:35
|
|
|
Minul oli tavalise C6 all 9x20'' ja ET 30, kuhugi vastu ei käinud. Samas oli rehv väga piiri peal - 245/30, mistõttu oli ta ka pisut venitatud. Kui
velgedest loobunud ei oleks, oleksin järgmise jooksuga kindlasti laiemad rehvid pannud.
|
|
|
-Tarmo-
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDi Q
|
postitati 10.03.17 07:04
|
|
|
Audi C6 20x9 ET35 ja rehviga 245/35/ZR20, tagumised käisid koopas vastu logarit kui rahvas peal. S-line vedrustusega. Õhuga on parem.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 10.03.17 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -Tarmo-
Audi C6 20x9 ET35 ja rehviga 245/35/ZR20, tagumised käisid koopas vastu logarit kui rahvas peal. S-line vedrustusega. Õhuga on parem.
|
Käib ka ohuga.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.17 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -Tarmo-
Audi C6 20x9 ET35 ja rehviga 245/35/ZR20, tagumised käisid koopas vastu logarit kui rahvas peal. S-line vedrustusega. Õhuga on parem.
| Aastaid tagasi proovisin C6 A6-le C5 RS6 rattaid alla ja silma järgi ütlesin, et ET oli 5-10 mm liiga väljas. Selle ratta andmed on
19x9ET35 255/35R19.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 10.03.17 13:04
|
|
|
Tundub, et paanikaks vist ei ole põhjust. Vaatasin Soome audiclubis ühe kodaniku allroadi, seal sama velg 20x9 ET 30, peal 245/35 rehv. Kiirelt läbi
sirvides selgus, et oli rahul ja kuskilt vastu ei kraapinud. Lisan ka lingi, seal ka pilte, kes soome keelest aru ei saa http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=131946.
Lisaks veel seda, et rehvid mõõduga 255/30 ei sobiks ka auto teljekoormuste tõttu(kvaliteet rehvid enamus 92). Koormus indeks vist peaks vähemalt 93
olema. Soomes tehn.ülevaatusel nende rehvidega tekib probleeme. Eestis ei ole küll kuulnud, et keegi ÜV punktist oleks tagasi saadetud. Teine lugu on
muidugi kaskoga, ja kui kindlustus leiab põhjuse, et ei peaks kahju korvama, kuna auto ei vastanud tehnilistele tingimustele. Ja kui tundub, et seda
velge ikka alla panna ei saa,ega vahetada. Oleks lahendus, ka tiba maha treida, nii umbes 3-5mm, ehk ET saad 35ks. Loodan,et saad kenad veljed ilusale
autole alla
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 10.03.17 18:33
|
|
|
Nonii sain nüüd ühte velge proovida. ET30 255/30R20. Tuli siis A6 C6 alt mis on õhu peal. Viimane pilt tema autost kui madal on ja tal ei käi kuskile
vastu.
Eest siis:
Ja tagant:
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 10.03.17 19:26
|
|
|
Viimane pilt ikka julm
Mis ET ja velje laius on?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.17 20:05
|
|
|
No ei sobi kassi saba alla ka.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 04.04.17 20:36
|
|
|
Paneks velje saagale siis punkti.
20x9 ET30
Nankang, ULTRA SPORT NS-2, 255/30 ZR20 92Y XL veljekaitsega (MFS)
Arvutiga madalamaks
Sillastend
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 05.04.17 20:16
|
|
|
Mis sulle hinge kriipis. Et mööda tallasid ja tänava vahel lendama hakkasid? Saan aru, et oled oma Audi üle uhke ja vaja näidata. Kuid ära näe mu
Passatis mingit ohtliku vastast millel vaid 142 kw . PS! Talla kuskil üksinda. Sest see rõve diisliving mis sealt tagaotsast su masinast tuli ajas
iiveldama.
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 05.04.17 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Mis sulle hinge kriipis. Et mööda tallasid ja tänava vahel lendama hakkasid? Saan aru, et oled oma Audi üle uhke ja vaja näidata. Kuid ära näe mu
Passatis mingit ohtliku vastast millel vaid 142 kw . PS! Talla kuskil üksinda. Sest see rõve diisliving mis sealt tagaotsast su masinast tuli ajas
iiveldama. |
Kartsin, et su passat on sama chipiga nagu su A4 B5 V6.
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 05.04.17 21:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PEETRIPOEG
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Mis sulle hinge kriipis. Et mööda tallasid ja tänava vahel lendama hakkasid? Saan aru, et oled oma Audi üle uhke ja vaja näidata. Kuid ära näe mu
Passatis mingit ohtliku vastast millel vaid 142 kw . PS! Talla kuskil üksinda. Sest see rõve diisliving mis sealt tagaotsast su masinast tuli ajas
iiveldama. |
Kartsin, et su passat on sama chipiga nagu su A4 B5 V6.
|
Ei ole kahjuks. Ma onu käest liisingusse autot ei saa. .
|
|
|
Audi172
huviline
Registreerunud 12.08.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 330d Touring, Audi A6 C6 Avant, Audi A6 C5, Passat B5.5 4Motion
|
postitati 07.04.17 16:32
|
|
|
Kiidan ! Oma silmaga nähtud ja minuarust näeb ülišeff välja.
Edu edaspidiseks !
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 13.05.17 09:38
|
|
|
Vahepeal siis tagumised pütad minema löödud.
Kerge toon esimestele uste klaasidele.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 14.05.17 08:55
|
|
|
Kas küttekulu on muutunud madaldamise ja laiema kummiga?
|
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 09.10.17 12:33
|
|
|
Paneks pilte vahepeal ja müügis on ka.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.10.17 14:52
|
|
|
Muidu C6 ei sümpatiseeri üldse kuid see eksemplaar on küll väga ilus
|
|
|
siim_106
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant Quattro
|
postitati 15.10.17 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PEETRIPOEG
Vahepeal siis tagumised pütad minema löödud.
|
Kas sellega kaasnes ka märgatav heli valjenemine ?
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 16.10.17 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siim_106
Tsitaat: | Algselt postitas: PEETRIPOEG
Vahepeal siis tagumised pütad minema löödud.
|
Kas sellega kaasnes ka märgatav heli valjenemine ? |
Ei, rõve kumin tuli tuppa.
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 23.10.17 21:11
|
|
|
Auto müüdud võib endiste alla tõsta.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |